TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ווישור גלובלטק מציגה ברבעון הראשון של 2023


אמיל וינשל צלם רמי זרנגר
קבוצת ווישור גלובלטק מציגה ברבעון הראשון של 2023 רווח כולל לאחר מס, העומד על כ-14.3 מיליון שקל

קבוצת הטכנולוגיה והביטוח WeSure Global Tech דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות של הקבוצה לסיכום הרבעון הראשון לשנת 2023, אשר מציגה שיפור ברווחיות ובצמיחה.


ווישור גלובלטק מחזיקה, בין היתר, ב-100% מהון מניות חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור ביטוח, ב-70% (בשרשור) בחברה נכדה בארה"ב weSure Digital (המוחזקת במשותף עם קבוצת הביטוח האמריקאית (AmTrust לצורך קידום פעילות הביטוח בארה"ב, וכן ב-100% מהון המניות של חברת weSure Insurtech India, המהווה את זרוע פיתוח הטכנולוגיות של הקבוצה.

בנוסף, החל מיום 30 ביוני 2022 מחזיקה ווישור גלובלטק בכ-67% ממניות איילון ביטוח. בהתאם, תוצאותיה הכספיות של איילון ביטוח משתקפות בדוחות גלובלטק החל מהחציון השני של שנת 2022.


לאור זאת, התרחבה פעילות החברה גם למגזרי ביטוח הבריאות (לטווח זמן קצר וארוך) ולמגזר ביטוח החיים וחיסכון ארוך טווח, בנוסף להגדלה משמעותית וגיוון של ענפי הפעילות שלה במגזר הביטוח הכללי, על ידי צירוף ענפי פרט ועסקים נוספים, בהם פועלת איילון ביטוח.

כמו כן, עם השלמת הרכישה של איילון ביטוח, החברה הרחיבה את תחומי עיסוקה גם לאחזקת סוכנויות ביטוח שבבעלות הקבוצה, פעילות בתחום הנדל"ן המניב ותחום האשראי הצרכני והעסקי שבהם פועלת כיום איילון.

תוצאות ווישור גלובלטק לרבעון הראשון של שנת 2023:
סך הפרמיות שהורווחו ברוטו ברבעון הראשון של שנת 2023 בקבוצה עלה לכמיליארד שקלים, לעומת כ- 101.9 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.


הגידול החד מיוחס לאיחוד נתוני איילון ברבעון הראשון של השנה, וכן לגידול מרשים ומתמשך, בשיעור של כ-32%, בפרמיות שהורווחו ברוטו על ידי ווישור ביטוח לכ-134.3 מיליון שקל.

בשורת הרווח, ווישור גלובלטק מציגה ברבעון הראשון של שנת 2023 רווח כולל בסך של כ-14.3 מיליון שקל (מתוכו כ- 9.4 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות של החברה), לעומת הפסד של כ-5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ליום 31 במרץ 2023, המאזן המאוחד של החברה מסתכם בכ-17.1 מיליארד שקל. סך ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות, נכון לאותו מועד, גדל לכ-406.5 מיליוני שקל.

חלוקה על פי מגזרים:
במגזר ביטוח כללי בקבוצה נרשם גידול בפרמיות – בווישור ביטוח גדלו הפרמיות שהורווחו ברוטו ברבעון הראשון של שנת 2023 לכ-134.3 מיליון שקלים, לעומת כ-101.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


כמו כן, הפרמיות המורווחת ברוטו, המיוחסות לאיילון ביטוח, שנכללת בתוצאות ווישור גלובלטק, הסתכמו בתקופת הדוח בכ-530.4 מיליון שקל.


צד הצמיחה בפרמיות, בתקופת הדוח הסתכם הרווח לפני מס במגזר הביטוח הכללי בכ- 32.3 מיליון שקלים, לעומת הפסד של כ-5.6 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


המעבר לרווח במגזר הביטוח הכללי ברבעון הראשון של השנה, לעומת הפסד ברבעון המקבילה אשתקד, נובע הן משיפור ברווח של ווישור ביטוח והן מאיחוד דוחות איילון, שרשמה גם היא רווח ברבעון זה.

במגזר ביטוח חיים בקבוצה, הפרמיה המורווחת ברוטו, באמצעות איילון ביטוח, הסתכמה בתקופת הדוח לכ-161.5 מיליון שקלים, והרווח לפני מס במגזר ביטוח החיים הסתכם בתקופת הדוח לכ- 11.5 מיליון שקלים.

במגזר ביטוח בריאות בקבוצה, הפרמיה המורווחת ברוטו, באמצעות איילון ביטוח, ברבעון הראשון של שנת 2023 הסתכמה בכ-181.7 מיליון שקלים. בתקופת הדוח נרשם במגזר ביטוח בריאות הפסד לפני מס, שהסתכם בכ- 9 מיליון שקל.

אירועים עסקיים בולטים בקבוצת WeSure Global Tech בתקופת הדוח ואחריו:
בחודש ינואר 2023 החברה דיווחה שהיא מתחילה לשווק את מוצריה הביטוחיים בארה"ב לאחר שהתקבלו האישורים הרגולטוריים הנדרשים בהמשך להסכם שיתוף הפעולה וההשקעה מצד AmTrust.

בחודש פברואר 2023 נכנס לתוקף כתב התחייבות נדחה הון רובד 1 נוסף בו התקשרה גלובלטק עם איילון ביטוח, המחליף ומבטל את הלוואת הבעלים שהייתה באיילון ביטוח והומחתה לחברה במועד השלמת עסקת איילון, בהתאם להתחייבות קבוצת השליטה והחברה בהיתרי השליטה.

בחודש פברואר 2023 דווחה החברה כי הדירקטוריון שלה פנה לדירקטוריון חברת הבת, איילון חברה לביטוח, והציע לו לפתוח עמו במו"מ, בקשר לאפשרות לפיה איילון ביטוח תרכוש מהחברה את מניות ווישור ביטוח, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, המרכזת את פעילות הביטוח הדיגיטלית של החברה בישראל, כנגד הקצאת מניות איילון ביטוח לחברה בתמורה.


 דירקטוריון איילון ביטוח החליט למנות את וועדת הביקורת של איילון ביטוח כוועדה בלתי תלויה ולהסמיך אותה לבחון האם להיענות להצעת דירקטוריון החברה, וככל שתראה לנכון להיענות, אזי לנהל את המשא ומתן.

בחודש מאי 2023 הושלם מיזוג איילון ביטוח הנפקות וגיוסי הון בע"מ עם ולתוך איילון ביטוח, ובכלל זה הועברו אגרות החוב מאיילון הנפקות לאיילון ביטוח, החל מיום 23 במאי 2023.

קבוצת הטכנולוגיה והביטוח Wesure Global Tech השיקה את פעילותה העסקית בשנת 2018. החברה והחברות הבנות שלה הוקמו מתוך מטרה להוביל את המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית, שמתרחשת בשנים האחרונות כמעט בכל תחומי החיים, גם לתחום הביטוח השמרני, תחילה בישראל ובהמשך גם למדינות נוספות בארה"ב.


מטרת הקבוצה היא להפוך את מוצרי ענף הביטוח, הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף אשר יכולים להיעשות על-ידי הסוכנים והלקוחות באופן מקוון ועצמאי.


המטרה הינה, בין היתר, להנגיש את תחום הביטוח כך שיהיה זמין 24/7, בממשקים שקופים וגמישים לציבור הלקוחות והסוכנים, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שונות, תהליכים מונעי מידע, יכולות ניתוח מידע והטמעת אלגוריתמים "חכמים" בתהליכים שונים בעולם הביטוח, המפחיתים את השימוש במסמכים וטפסים מודפסים, בצורה יעילה ואפקטיבית לטובת ציבור המשתמשים.

לצד צמיחה אורגנית הקבוצה מאמינה באסטרטגיה של רכישות ומיזוגים חכמים ושיתופי פעולה אגב שימוש בטכנולוגיה ובידע של הקבוצה תוך ביצוע טרנספורמציה לארגונים מסורתיים ושמרניים.


בחודש יוני 2022 השלימה החברה את רכישת השליטה בקבוצת הביטוח איילון, באמצעותה נכנסה ווישור לפעילות בתחומי הבריאות והחסכון ארוך הטווח, והעמיקה את פעילותה בתחום הביטוח הכללי.

קבוצת WeSure, מציגה צמיחה אחראית ועקבית מתחילת פעילותה. מייסדי ווישור הינם אמיל ויינשל (יו"ר החברה) וניצן צעיר הרים (מנכ"ל), ולצידם שותפיה בגרעין השליטה, חברת קיסריה אלקטרוניקה רפואית, שבשליטת מר צבי ברק וגב' ענת ברק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il