TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בראק אן.וי חתמה על הסכם מימון מחדש להלוואה של כ- 94 מיליון אירו

חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי), הפועלת בתחום הנדל"ן בגרמניה, דיווחה על מימון מחדש והארכה של הלוואה מהותית בהיקף של כ- 94 מיליון אירו.

ערן אדלמן, סמנכ"ל הכספים בראק אן.וי.: "החברה מתכבדת לדווח על חתימת הסכם למימון מחדש של הלוואה של 94 מיליון אירו, בהמשך למימון מחדש בסכום של 34 מיליון אירו שביצעה החברה במרץ 2023.

כפי שהצהירה החברה, החברה ממשיכה להתמקד באסטרטגיה לחיזוק מבנה ההון והחוב של החברה, להקטנת המינוף ולשיפור נזילותה.


בהמשך למימושי החברה אשתקד, לרבות עסקת מכירת הנכסים בלפייציג בתום שנת 2022, ממשיכה החברה ביישום האסטרטגיה הכוללת ביצוע פעולות למכירת נכסים וניהול מו"מ עם הגופים המממנים ככל שיהיה בכך צורך, על מנת לענות על צרכי הנזילות של החברה ולהפנות מקורות מימון לפירעון התחייבות החברה, לרבות תשלומים לבעלי אג"ח".

חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי), הפועלת בתחום הנדל"ן בגרמניה, דיווחה על מימון מחדש והארכה של הלוואה מהותית בהיקף של כ- 94 מיליון אירו.

החברה התקשרה עם בנק גרמני, בהסכם לפיו יוארך מועד פירעון הלוואה בתקופה של שלוש שנים נוספות כאשר מועד הפירעון החדש הינו 30/6/2026, כאשר מועד הפירעון המקורי היה 30/06/2023. בנוסף, הוסרה בטוחה של אחד מבין נכסי ההלוואה; נכס נדל"ן מסחרי הממוקם בעיר Remscheid (ללא שינוי ביתר הבטוחות).

הריבית בתקופת ההארכה (החל מה- 1 ביולי 2023):
• כ- 85 מיליון אירו, יישאו ריבית בשיעור קבוע בגובה של ריבית ייחוס בתוספת מרווח של 1.28% (ריבית הייחוס תיקבע ע"י הבנק עד 10 ימים לפני מועד הפירעון המקורי).

• כ- 9 מיליון אירו, יישאו ריבית בשיעור משתנה, המבוסס על EURIBOR לשלושה חודשים בתוספת מרווח של 1.71%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il