TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלוברנדס מדווחת על זינוק של 24% בהכנסות שהסתכמו לכ-165 מיליון שקל‎‎

הרווח הנקי לבעלי המניות ברבעון הראשון הסתכם בכ-17.3 מיליון שקל, גידול של 13% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד

גלוברנדס מייבאת ומפיצה של המותגים המובילים של החברות הבינלאומיות מהגדולות בעולם בתחום מוצרי טבק ועישון - JTI (Japan Tobacco International) ו-BAT (British American Tobacco).


בתחום הממתקים והחטיפים החברה מפיצה של מוצרי יוניליוור, דיפלומט ומארס ריגלי, ומייבאת את מוצרי Saly Sol ועוד.

להלן עיקרי התוצאות הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2023
הכנסות החברה בניכוי מס קנייה ברבעון הראשון של 2023 הסתכמו בכ-165 מיליון שקל, עלייה של כ-24% בהשוואה להכנסות נטו של כ-134 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החל מדוחות הרבעון השלישי, מאוחדות בדוחות החברה תוצאות פעילות פארם אקספרס אשר גלוברנדס רכשה בה את השליטה (51%).


 פארם אקספרס עוסקת בהפצה של מוצרי פארמה (ללא מרשם), וכן מוצרי צריכה נוספים ללקוחות קמעונאיים.


ההכנסות הנובעות מהפצת חטיפי החלבון של פארם אקספרס משויכות למגזר הממתקים והחטיפים, והכנסות מהפצת מוצרי הפארמה ללא מרשם ומוצרי צריכה נוספים המופצים ע"י פארם אקספרס, משויכים למגזר אחרים.

ההכנסות נטו ממכירת מוצרי עישון עמדו על כ-132 מיליון שקל, גידול של 17% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד בו הסתכמו ההכנסות בכ-113. העלייה בהכנסות נובעת הן מגידול בהיקף המכירות והן מעליית מחיר.

ההכנסות נטו ממכירת ממתקים וחטיפים הסתכמו בכ-27.6 מיליון שקל, גידול של כ-35% בהשוואה להכנסות ברבעון המקביל אשתקד, בו הסתכמו ההכנסות בכ-20.4 מיליון שקל.


הגידול במכירות נובע הן מצמיחה בפעילות מכירת והפצת ממתקים וחטיפים והן מאיחוד לראשונה פארם אקספרס.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון הסתכם בכ-53 מיליון שקל, גידול של כ-24% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון הראשון הסתכם בכ-23.9 מיליון שקל, עלייה של כ-17% בהשוואה לרווח תפעולי של 20.5 מיליון שקל ברבעון המקבל אשתקד.

הוצאות המימון נטו הסתכמו ברבעון הראשון בכ-2.3 מיליון שקל, וזאת לעומת הוצאות מימון של כ-0.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון הראשון הסתכם בכ- 17.3 מיליון שקל, גידול של כ-13% השוואה לרווח של 15.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

דיבידנדים - לגלוברנדס מדיניות חלוקת דיבידנד לפיה תפעל החברה לחלק בכל שנה, דיבידנד בשיעור שלא יפחת מ- 75% מהרווחים הראויים לחלוקה של החברה באותה שנה, כאשר החלוקה תתבצע פעמיים בשנה בכל שנת כספים, בהתבסס על דוחות כספיים של הרבעון הראשון והשלישי.


דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך של 32 מיליון שקל לבעלי המניות, וזאת בהמשך לחלוקה מצטברת בסך 55 מיליון שקל בשנת 2022.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il