TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ThetaRay, מודיעה כי סיימה את שנת 2022 עם גידול של 260%


קרדיט צילום: מיכה לובטון
פישוב מצטרף לחברה כדי להוביל קשרים עם לקוחות גדולים, תוך מינוף ניסיונו בבניית קשרים ארוכי טווח מבוססי ערך.

ניו יורק ותל אביב, 8 במאי 2023 - ThetaRay, ספקית מובילה של טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית עבור בנקים וחברות פינטק, הודיעה כי סיימה את שנת 2022 עם גידול של 260% וממנה את ערן פישוב לסמנכ"ל לCustomer Succuss - על מנת למקסם את המומנטום של החברה ולהמשיך ולהגדיל את נתח השוק העולמי שלה.

פישוב מצטרף לחברה כדי להוביל קשרים עם לקוחות גדולים, תוך מינוף ניסיונו בבניית קשרים ארוכי טווח מבוססי ערך.


פישוב מביא למעלה משני עשורים של ניסיון בתחום Customer Succuss, הוביל תפקידי ניהול לCustomer Succuss - בארגונים בעלי מוניטין כמו AU10TIX, Verbit וקיבל על עצמו תפקידים בכירים ב- nanorep ו-Clarizen בבניית מערכות של Customer Succuss.

בתפקידו האחרון כסמנכ"ל Customer Succuss וניהול לקוחות ב-Au10tix, פישוב הקים וניהל את מחלקת ניהול הלקוחות הגדולים של החברה המתמקדת ביצירת קשרים ארוכי טווח עם הלקוחות הארגוניים בתעשיות שונות, ביניהן בנקאות, פינטק, מטבעות קריפטוגרפיים , גיימינג ועוד.

לפישוב תואר MBA עם התמחות ביזמות, טכנולוגיה ומערכות מידע ותואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה האקדמית תל אביב.

""אני נרגש להצטרף ל-ThetaRay בתקופה כל כך חשובה של צמיחה והתפתחות גלובאלית. המחויבות החזקה של החברה ללקוחותיה מעוררת השראה ומשמשת עדות לערכיה, אני אשמח לתרום את המומחיות שלי כדי להמשיך ולסייע בבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו. אמר ערן פישוב "

"שנת 2022, הייתה שנה טובה מאוד ל-ThetaRay, הגידול המשמעותי בהכנסות החברה ובנתח השוק שלה מצביע כי הפתרון שלה הפך להכרחי עבור בנקים וחברות פינטק אם ברצונם למנוע הלבנות הון ופשעים פיננסים. אנו צופים כי בשנת 2023 ימשיך מומנטום הצמיחה של החברה.


תחום ה- Customer Succuss הוא המפתח לטיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות. עם המומחיות של ערן פישוב נוכל לחזק את קשרינו עם הלקוחות ואף להרחיב אותם. אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay.


אודות ThetaRay:
ThetaRay, פיתחה פתרון טכנולוגי, פורץ דרך ומהימן מבוסס בינה מלאכותית ( AI) שמאפשר לבנקים ולחברות פינטק להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולהגדיל הזדמנויות עסקיות באמצעות תשלומים חוצי גבולות בטוחים, ואמינים.


החברה מספקת את פתרון האינטואיציה המלאכותית היחיד המוכח מקצה לקצה הכולל, משילוב נתונים ועד רזולוציית התראה. ארגונים שפעילותם מסתמכת על סביבות הטרוגניות ומורכבות במיוחד, נהנים מהגילוי הבלתי ניתן לתחרות של ThetaRay ושיעורי תוצאות חיוביות שגויות נמוכים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il