TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Mawi DNA פיתחה את התקן האיסוף החדש מדגם iSWAB-RC-EL


"פיתחנו את המוצר במטרה לאפשר תגובה מהירה יותר למגיפה הנוכחית ולמגיפות בעתיד באמצעות מניעת הצורך בחילוץ רנ"א ובחומרים המתכלים "

Mawi DNA Technologies (Mawi DNA), חברת ביוטכנולוגיה המתמקדת בפיתוח ובתכנון של טכנולוגיות חדשניות לדגימות ביולוגיות הכריזה כי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) נתן אישור 510(k) למוצר iSWAB-Respiratory Tract Sample Collection Media-Extraction Less™ (iSWAB-RC-EL).


התקן האיסוף מסוג iSWAB-RC-EL תוכנן לייצוב ולשיתוק דגימות רוק ביולוגיות ודגימות מדרכי הנשימה העליונות של בני אדם אשר על פי החשד מכילות SARS-CoV-2, וניתן להשתמש בהן לצורך איסוף, שינוע ואחסון בטמפרטורת הסביבה.


דגימות שנאספו בהתקן האיסוף iSWAB-RC-EL מתאימות לשימוש בבדיקות אבחון מולקולרי המשווקות באופן חוקי.

Mawi DNA פיתחה את התקן הדגימה הביולוגי iSWAB-RC-EL לסקירת קוביד-19 ווריאנטים של הווירוס בכל תרחיש קליני.


נכון לעתה, התקני iSWAB-RC-EL נמצאים בשימוש ברחבי העולם בדגימות אוכלוסין ולצורך שיכוך ההשפעות של התפרצות קוביד-19, והם מאפשרים לבתי חולים ולסגל המעבדה הקלינית לדלג על שלב חילוץ הרנ"א בפרוטוקול בדיקת PCR.


התקן הדגימה הביולוגי כולל גם נוסחה שאינה רעילה אשר משתקת וירוסים במטרה לצמצם את ההתפשטות והחשיפה הפוטנציאלית, במיוחד בקרב אנשי המעבדה שמטפלים בדגימות.

"פיתחנו את המוצר במטרה לאפשר תגובה מהירה יותר למגיפה הנוכחית ולמגיפות בעתיד באמצעות מניעת הצורך בחילוץ רנ"א ובחומרים המתכלים שנדרשים כדי לטפל בדגימות הוויראליות, מה שמגביר גם את תפוקת הבדיקות", אמר ד"ר בסאם אל פהמאווי, מנכ"ל וראש טכני ב-Mawi DNA Technologies.


"בנוסף, נוסחת המוצר אינה רעילה ואינה מסוכנת משום שהיא נקייה ממלחי גואנידין תוך שהיא עדיין משתקת את הווירוס, מה שמאפשר לעמיתינו שמטפלים בדגימות לעשות את עבודתם ללא חשש".

Mawi DNA פיתחה את התקן האיסוף החדש מדגם iSWAB-RC-EL במטרה לתת מענה לנקודות רבות של חוסר יעילות בתחום איסוף הדגימות הוויראליות וטכנולוגיות השינוע שנחשפו במהלך מגיפת COVID-19, במיוחד אלו הנוגעות לדרישות שינוע בשרשרת קרה ובמסגרות זמן קצרות במיוחד לייצוב חומצת גרעין ויראלית. המגיפה חשפה גם נקודות חולשה בשרשרת האספקה, כולל חוסר בחומרים מגיבים לחילוץ הרנ"א.

התקן האיסוף iSWAB-RC-EL זמין כבר כעת לשימוש בתי חולים ומעבדות קליניות. לקבלת פרטים נוספים אודות התקן האיסוף iSWAB-RC-EL או לבקשת דוגמה, בקרו בכתובת https://mawidna.com/request-sample-kit/.

אודות Mawi DNA Technologies
Mawi DNA Technologies, שנוסדה בשנת 2013, פיתחה ומסחרה את טכנולוגיית iSWAB, מערכת חדשנית לאיסוף דגימות ביולוגיות. המשימה של Mawi היא לשמור על שלמות המדגם מכל מקום בעולם בטמפרטורת החדר, ולאפשר גיוון מדגמי אמיתי בכל אזור גיאוגרפיה או אוכלוסייה.


ב-Mawi, העתיד של דגימת ביולוגיה הוא כבר כאן (The Future of Biosampling is Here™‎.) לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.mawidna.com או עקבו אחר החברה בלינקדאין ובטוויטר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il