TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרון הטיפול בקשישים של UBTECH זכה בכבוד כשנבחר כזוכה ב- 2023 Edison Awards™‎‎

חברת בינה מלאכותית ורובוטיקה עולמית מובילה, זכתה בפרס הארד בקטגוריית הטכנולוגיה הרפואית לשנת 2023

UBTECH, חברת בינה מלאכותית ורובוטיקה עולמית מובילה, זכתה בפרס הארד בקטגוריית הטכנולוגיה הרפואית לשנת 2023 של Edison Awards™‎ בזכות החדשנות המובהקת שמוצעת בפתרון החכם שלה לטיפול בקשישים.

Edison Awards™‎, שזכו לכינוי "האוסקר של הטכנולוגיה", הם מפרסי הטכנולוגיה הוותיקים והיוקרתיים ביותר.


הם מכבדים את המותגים והמנהיגים העסקיים המשפיעים ביותר ברחבי העולם, כאשר זוכי העבר כוללים את סטיב ג'ובס, אילון מאסק, General Motors ו-Genentech, מכירים במצוינותם בפיתוח שירות, שיווק, עיצוב וחדשנות.

כל המועמדויות נבדקו על ידי ועדת ההיגוי של Edison Awards כשהרשימה הסופית נקבעת בידי צוות שופטים בלתי תלוי.


הפאנל הורכב מיותר מ-3,000 מנהלים עסקיים בכירים ואקדמאים מתחומי פיתוח המוצר, עיצוב, הנדסה, מדע, שיווק וחינוך, וכן זוכים בעבר.

הפתרון החכם לטיפול בקשישים של UBTECH מציע פורטפוליו מועשר של רובוטים חכמים המיועדים לשפר את איכות החיים של האוכלוסייה הבוגרת.


בנוסף לשימוש בטכנולוגיות רובוטיקה מתקדמות, הפתרון ממנף גם בינה מלאכותית מתקדמת. באמצעות פלטפורמת הענן Smart Healthcare של UBTECH, הפתרון Smart Elderly Care יוצר רשת המאפשרת שילוב חלק של מגוון מכשירים.


החיבור ההדדי הזה בין חומרה, רשת ואנשים תומך בשבעת תרחישי המפתח של טיפול חכם בקשישים: ניהול תפעולי, בטיחות ואבטחה, ניהול בריאותי, טיפול יומיומי, שיקום, פעילויות נפשיות ופיזיות ותזונה ודיאטה.

"זהו הפתרון המקיף ביותר בתעשייה המשלב רובוטיקה מתקדמת וטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי לסייע לקשישים ולמטפלים שלהם בבתי אבות. במקום לספק שירותים תוך שימוש במוצרים בודדים, אנו מתמקדים בטיפול באתגרים ברמת המערכת.


על ידי יישום נרחב של טכנולוגיית בינה מלאכותית, שיפרנו מאוד את ביצועי המוצר כדי להביא חוויה עשירה יותר, מיטבית לקשישים ולמטפלים", אומר הנרי טאן, מנהל טכנולוגיה משותף ב-UBTECH ומנכ"ל UBTECH Healthcare, "זה כבוד גדול שהפתרון החכם שלנו לטיפול בקשישים מוכר בידי Edison Awards™".

לפי הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין, החל משנת 2030, כל דור הבייבי בום יהיה בן 65 ומעלה. ועד שנת 2034, יהיו יותר מבוגרים ממספר הילדים בפעם הראשונה בהיסטוריה של ארצות הברית. תחזית זו מייצרת ביקוש לפתרונות טיפול מסייעים יעילים ומקיפים.

פורטפוליו הטיפול החכם בקשישים של UBTECH, שתוכנן להציע נגישות גבוהה, מקבל שפע של מידע.

החיישנים החכמים של הפתרון, הפועלים במקביל לפלטפורמת הנתונים, הופכים את הטיפול מפסיבי ליזום ולסיוע במשימות יומיומיות. עם תכונות אינטראקטיביות עשירות, הפתרון יכול לתמוך ברווחתם הפיזית והנפשית של קשישים.

במעבר לעידן של טיפול חכם, UBTECH מספקת לאנשים פתרון אינטליגנטי, עצמאי ונוח להעלאת הסטנדרט בענף הטיפול בקשישים.


במהלך השנה האחרונה, UBTECH שחררה חמישה רובוטים שירותיים: Wassi, רובוט סיוע בהליכה אינטליגנטי; VerCari, רובוט משלוחים ארוזים; PathFynder, כיסא גלגלים חכם; AuCari, רובוט משלוחים פתוחים; ו-Welli, רובוט מלווה.

בשל השימושיות והחדשנות שלו, הפתרון החכם לטיפול בקשישים של UBTECH זוכה לעניין בינלאומי. כיסא הגלגלים החכם PathFynder נבחן כעת בשוק בצפון אמריקה.


בנוסף, UBTECH עבדה עם חברות ושותפים כדי לספק ולהטמיע את הפתרון במתקנים ותרחישים שונים. הצלחות אלו מעודדות את UBTECH להמשיך במשימתה לשכלל את הטכנולוגיות שלה, ולקדם את התעשייה לקידום איכות טיפול גבוהה יותר.

ככל ש-UBTECH מרחיבה את עסקיה ברחבי העולם, היא מצפה לייצר ערך גבוה יותר ולספק שירותים באיכות גבוהה יותר לקשישים ברחבי העולם.


על ידי המשך פיתוח רובוטיקה ובינה מלאכותית, החברה שואפת להתמודד עם האתגר ארוך הטווח של החברה וליצור תעשייה חדשה כדי להגביר את הכלכלה העולמית.

אודות UBTECH
UBTECH, שהוקמה במרץ 2012, היא חברת בינה מלאכותית ורובוטיקה מובילה המתמחה במחקר, ייצור ושיווק רובוטיקה שירותית.


לאורך המסע המתמשך, החל מהקמת מרכז מו"פ בצפון אמריקה המתמקד במגזר הבריאות בשנת 2019 המתמקד ביישום פתרונות בתרחישי טיפול שונים בקשישים, ועד לפרסום האסטרטגיה הגלובלית שלה לטיפול חכם בקשישים בשנת 2022, UBTECH הייתה חלוצה ומובילה בפתרונות רובוטיים של שירות חכם.
UBTECH מחויבת לחזון של שינוי תעשיית הבריאות ופיתוח בר קיימא של כלכלת הטיפול בקשישים באמצעות טכנולוגיות חדשניות, יחד עם שותפים בתעשייה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il