TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Mistplay ממנפת את Analytics Platform Starter Kit ל-AWS של Grid Dynamics לשיפור התפעול העסקי‎‎


עם היישום המוצלח הנוסף של AWS, Grid Dynamics מחזקת את המוניטין שלה ביכולת להניע ערך עסקי עם פתרונות ענן גמישים ניתנים להתאמה.


סן רמון, קליפורניה, 25 באפריל 2023, (ACCESSWIRE) :
Grid Dynamics Holdings, Inc (נאסד"ק: GDYN) (Grid Dynamics), מובילה בשירותי ופתרונות המרה דיגיטלית ברמה ארגונית, הודיעה היום כי הלקוחה שלה, Mistplay, אפליקציית מועדון הלקוחות המובילה לגיימרים בשוק המוביייל, הרחיבה את היכולות העסקיות שלה באמצעות הפריסה של פלטפורמת אנליטיקה.


 Mistplay נמצאת במשימה להיות הדרך הטובה ביותר לשחק משחקי מובייל עבור כולם, בכל מקום, ואספקת חוויה מותאמת לכל משתמש היא בראש סדר העדיפויות של צוות הבינה המלאכותית והאנליטיקה של החברה.


גיימרים מגיעים ל-Mistplay כדי לגלות משחקים חדשים לשחק, לצבור נקודות ולממש את הנקודות הללו כדי לזכות פרסים.


מעבר לכך שהחוויה הכוללת מייעלת את ההיבט של גילוי משחקים ובחירתם עבור המשתמש, היא מאפשרת למפיצי משחקים להגיע לקהלים המאוד מעורבים שהם מחפשים.

באמצעות מינוף של Analytics Platform Starter Kit ו-ML Starter Kit שלה, Grid Dynamics בנתה עבור Mistplay פלטפורמת אנליטיקה חדשה, המאפשרת לחברה לשתף בקלות נכסי נתונים ברחבי הארגון שלה, לקבל תובנות חשובות מנתונים אלו וליצור מודלים מתקדמים של לימוד מכונה המספקים המלצות טובות יותר על משחקים לקהילה ההולכת וגדלה שכבר מקיפה מיליוני גיימרים.


פתרון מפתח זה נפרס לייצור תוך פחות מ-5 חודשים, והוא הוביל להאצה משמעותית של יוזמות בינה מלאכותית ואנליטיקה של Mistplay

Analytics Platform Starter Kit של Grid Dynamics, המבוססת על AWS, מייצגת שיא של שנות ניסיון ומאפשרת פריסה מהירה של פלטפורמת ניתוח טבעית לעבודה ב-AWS והטמעה של צינורות נתונים בקנה מידה גדול.


הערכה המשולבת מראש, והבדוקה היטב, נועדה לקצר באופן משמעותי ביותר את הזמן לשוק, לשפר את נגישות הנתונים ואיכותם, להגביר את קצב קבלת התובנות ולהשיג החזר להשקעה משמעותי.


על ידי מינוף ערכת הבסיס הזו, הלקוחות נהנים מהקטנת עלות משמעותית עם פחות סיכונים עבור ההשקעה הראשונית, והם יכולים להתמקד במה שחשוב לעסקים: בינה עסקית, מדע נתונים והחלטות מונעות נתונים באמצעות לימוד מכונה.

"אנו גאים מאוד בכך שאנו עוזרים ללקוחותינו להגיע לשוק במהירות עם יכולות חדשות. עם Data Platform Starter Kit ל-AWS שלנו, לקוחות כמו Mistplay מקצרים באופן משמעותי ביותר את הזמן לשוק ומממשים במהירות רווחים עם יעילות תפעולית.


היבט חשוב נוסף של פרויקט זה הוא שיתוף הפעולה האדיר בין צוותי Grid Dynamics ו-Mistplay", אמר אלכס פוברזהסקי, סגן נשיא ב-Grid Dynamics.


"זה כבוד לעבוד עם אנשים נהדרים וחברה מובילה בתחומה. אנחנו לא יכולים לחכות לראות מה נוכל להשיג ביחד בעתיד".

"השותפות המוצלחת שלנו עם Grid Dynamics אפשרה לנו לבצע מודרניזציה מהירה של פעולות ה-ML ופלטפורמות הנתונים שלנו ב-Mistplay.


שיתוף פעולה זה הביא לפרודוקטיביות מוגברת של צוותי הנתונים ולבניית הכלים כדי להבטיח שהמשתמשים שלנו יקבלו את חוויית המשחק הטובה מסוגה.


כשאנחנו מסתכלים קדימה, השותפות הזו תתמוך בנו מאוד כשנמשיך לחדש בתעשיית המשחקים הניידים", אמר ד"ר לוקה פיאשי, מנהל נתונים ובינה מלאכותית ראשי ב-Mistplay.

אודות Grid Dynamics
Grid Dynamics (נאסד"ק: GDYN) היא ספקית שירותי טכנולוגיה דיגיטלית טבעיים שמאיצה צמיחה ומחזקת יתרון תחרותי לחברות ברשימת Fortune 1000. Grid Dynamics מספקת שירותי ייעוץ והטמעה של המרה דיגיטלית בחוויית לקוח רב-ערוצית, ביג דאטה, אנליטיקה, חיפוש, בינה מלאכותית, ענן ו-DevOps ומודרניזציה של יישומים. Grid Dynamics


 מספקת מהירות גבוהה לשוק, איכות ויעילות על ידי שימוש במאיצי טכנולוגיה, תרבות של אספקה זריזה ומאגר הכישרונות ההנדסיים הגלובלי שלה.

Grid Dynamics, שנוסדה ב-2006, ממוקמת בעמק הסיליקון עם משרדים ברחבי ארה"ב, מקסיקו, בריטניה, אירופה והודו.


לקבלת מידע נוסף על Grid Dynamics, בקרו באתר www.griddynamics.com. עקבו אחרינו בפייסבוק, בטוויטר ובלינקדאין.

אודות Mistplay
Mistplay היא אפליקציית הנאמנות המובילה לגיימרים ניידים. Mistplay מטפחת קהילה של מיליוני גיימרים מעורבים שמרוויחים תגמולים על גילוי ומשחקים חדשים.


המטה של Mistplay, שבסיסו במונטריאול, והושק בשנת 2016, נמצא במשימה להיות הדרך הטובה ביותר לשחק במשחקים ניידים לכולם, בכל מקום. תוכלו לקרוא עוד על החברה וכיצד לשתף איתנו פעולה כאן.

הצהרות צופות פני עתיד
הודעה לעיתונות זו מכילה "הצהרות צופות פני עתיד" כמשמעותן בסעיף 27A לחוק ניירות ערך משנת 1933 ובסעיף 21E לחוק הבורסה לניירות ערך משנת 1934, שאינן עובדות היסטוריות, וכרוכות בסיכונים ואי ודאויות שעלולים לגרום לתוצאות בפועל של Grid Dynamics להיות שונות באופן מהותי מאלה הצפויות והצפויות.


ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד אלה על ידי שימוש במינוח צופה פני עתיד, כולל המילים "מאמין", "הערכות", "צופה", "מצפה", "מתכוון", "תוכניות", "עשוי", "יהיה", "פוטנציאל", "פרויקטים", "מנבא", "ממשיך" או "צריך", או, בכל מקרה, וריאציות שליליות או אחרות שלהם או מינוח דומה.


הצהרות צופות פני עתיד אלה כוללות, ללא הגבלה, ציטוטים והצהרות בנוגע ליכולות המוצר שלנו, היתרונות של הגדרת יכולות AWS והצמיחה העתידית של החברה שלנו.

הצהרות צופות פני עתיד אלה כרוכות בסיכונים ואי ודאויות משמעותיים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות הצפויות.


רוב הגורמים הללו נמצאים מחוץ לשליטתה של Grid Dynamics וקשה לחזות אותם. גורמים שעשויים לגרום להבדלים כאלה כוללים, אך אינם מוגבלים לגורמים המגבילים את יכולות המוצר, את היתרונות של המוצרים שלנו ואת צמיחת החברה שלנו.

Grid Dynamics מזהירה כי רשימת הגורמים לעיל אינה בלעדית. Grid Dynamics מזהירה את הקוראים שלא להסתמך יתר על המידה על הצהרות צופות פני עתיד, המתייחסות רק לתאריך הפרסום.


Grid Dynamics אינה מתחייבת או מקבלת על עצמה כל התחייבות או התחייבות לפרסם בפומבי עדכונים או תיקונים כלשהם להצהרות צופות פני עתיד כדי לשקף כל שינוי בציפיותיה או כל שינוי באירועים, בתנאים או בנסיבות שעליהם מבוססת הצהרה כזו.


מידע נוסף על גורמים שעשויים להשפיע באופן מהותי על Grid Dynamics, כולל תוצאות פעילותה ומצבה הכספי, מפורט בסעיף "גורמי סיכון" בדוח השנתי של החברה על גבי טופס 10-K שהוגש ב-28 בפברואר 2023 ובהגשות תקופתיות אחרות ש- Grid Dynamics מגישה ל-SEC.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il