TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תחזיות נוטניקס לשנת 2023 בצל משבר האנרגיה, משבר האקלים והמשבר בהיי טק


נוטניקס חשפה לאחרונה את התחזיות שלה לשנת 2023
נוטניקס (Nutanix), מובילה עולמית בסביבת ריבוי העננים ההיברידי, חשפה לאחרונה את התחזיות שלה לשנת 2023 כאשר 3 מגמות בולטות מעל כולן: הראשונה, מגמת המעבר לענן הולכת וצומחת, למרות שמתגלים כמה אתגרים לא פשוטים בהעברת יישומים לענן. המגמה השניה - בעקבות המלחמה באוקראינה וחשיבות צמצום זיהום האויר רבות מן החברות יתמקדו באמצעים לחסכון באנרגיה. והמגמה השלישית - המשבר בהיי טק צפוי להביא לביקוש לפתרונות המאפשרים לארגונים להתייעל ולהגדלת המיזוגים והרכישות.

בתקופה של שינויים ותמורות בכלכלה העולמית, מקבלי החלטות בארגונים המביטים אל העתיד ינווטו את ספינותיהם מושכל יותר ועם שיקולים רבים יותר בהוצאות ובתכנון האסטרטגי שלהם לשנים הבאות.

להלן התחזיות של נוטניקס במספר תחומים:

תכנון אסטרטגי לייעול המעבר לענן
חששות המיתון מובילים חברות לשקול מחדש את החשיפה שלהן לסיכון כשהן עובדות עם ספק ענן יחיד. ארגונים המנהלים כיום את מערך המיחשוב בין כותלי הארגון או בענן ציבורי או פרטי מבינים שהם לא יכולים להעביר בקלות את היישומים או את הנתונים שלהם בין עננים, או לחוות השרתים שלהם, זאת בשל הכלים שמספקות חברות הענן דוגמת בסיס הנתונים או כלי הניהול, אשר לא ניתן להעבירם לענן אחר. בנוטניקס מצפים מלקוחות לתעדף ניידות כערך חשוב ולבחור במיקום אופטימלי מבחינת ביצועים, בעלות ועלות.

גם כלכלת הענן עוברת שינוי דרמטי, המחייבת קבלת החלטות חדשות בנושא יישומים ותשתיות. מכיוון שעסקים מתמודדים עם לחצים חדשים לגבי הוצאות IT, רבים מבינים שהם לא יכולים להעביר לענן את היישומים שלהם באופן מהיר או חסכוני כמו שחשבו במקור. תכנון העברת היישומים והנתונים מבין כותלי הארגון לענן מצריך זמן רב, עלויות רבות ואת המומחים המובילים כדי להפעיל מחדש יישומים בענן. למרות האתגרים במעבר לענן ובתכנון מערך ריבוי העננים, בשל מכלול היתרונות של הענן, מגמת הגידול בתחום לא תשתנה בשנים הבאות וארגונים ימשיכו להעביר עוד ועוד עומסי עבודה לענן. ארגונים יחליטו אילו עומסי העבודה נכונים יותר אסטרטגית להעביר לענן ואילו שייכים לסביבות ענן פרטיות, ויתנו עדיפות לפתרונות המציעים ניידות בין עננים בכל הסביבות.

קיימות ואנרגיה
"המשבר העולמי באספקת אנרגיה יגרום לארגונים לחשוב מחדש על מודלים של תשתית ה-IT שלהם תוך התחשבות רבה יותר בצריכת החשמל ובטביעת הרגל הפחמנית שלהם" אמרה לאחרונה ונדי פייפר, ה- CIO של נוטניקס. "כיום נאמר לארגונים להיות יותר חסכוניים בצריכת האנרגיה שלהם, גם מסיבות של קיימות וגם בשל צריכה מוגברת של חשמל כאשר יש משבר אנרגיה. ניתן לראות שינוי מהותי בהחלטות לרכישת IT באירופה, כאשר חברות באירופה שמות דגש גדול יותר על האופן שבו הטכנולוגיה תוריד את עלויות האנרגיה. ספקיות הענן, המחזיקות מרכזי נתוני גדולים, הם אמצעי אחד בדרך לחסכון. במקום שכל חברה תנהל חוות שרתים משלה, ספקיות הענן מספקות קורת גג אחת לאלפי ארגונים יחד. מרכזי נתונים אלו תוכננו על מנת לספק מהירות וביצועים, אך לצד זאת הם גם מנצלים ביעילות את משאבי המיחשוב שלהם ומוציאים מהם את המקסימום באמצעות טכנולוגיות כמו וירטואליזצית שרתים, טכנולוגיות קונטיינרים ואמצעים נוספים לחסכון בנפח אחסון וצריכת כוח מיחשוב.

המשבר יביא לביקוש לפתרונות התייעלות ולמיזוגים ורכישות
טכנולוגיות המשיגות חסכון בעלויות והתייעלות יזכו לביקוש גדל, אבל חברות שבאמת פותרות בעיות משמעותיות של לקוחות- ישגשגו. מנהלי מערכות מידע יבחנו מחדש את התחייבויותיהם להוצאות בענן הציבורי ויחפשו החזר ROI. במקביל, המשבר בהיי טק נותן את אותותיו. בעתיד הקרוב נראה כי מיזוגים ורכישות של יצרניות טכנולוגיה יואצו, כאשר חברות ללא מודל עסקי מוצק ואופק כלכלי תהיינה חשופות יותר להערכות שווי נמוכות יותר ולכן תהיינה אטרקטיביות לרכישה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il