TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנכ"ל חברת החשמל הנכנס, מאיר שפיגלר השתתף הבוקר בישיבת הדירקטוריון שנערכה במשרדי החברה

שפיגלר הגיע אל הפגישה עם חברי הדירקטריון והודה להם על הבחירה, התמיכה והאמון שלא פסקה לרגע במהלך החודשים האחרונים

שפיגלר הגיע אל הפגישה עם חברי הדירקטריון והודה להם על הבחירה, התמיכה והאמון שלא פסקה לרגע במהלך החודשים האחרונים. עוד ציין, כי ״למרות הקשיים, המכשולים והטענות שמוחזרו ללא הרף ללא כל אחיזה במציאות, הגיבוי של חברי הדירקטריון היווו את המצפן של החברה ועל כך הוא מודה מכל וכל״.

במקביל, שפיגלר פנה אל רם ארליכמן שמילא את מקום המנכ"ל בחצי השנה האחרונה וציין שהוא ראוי לכל שבח כמי שניהל והוביל את החברה להישגים לא מבוטלים ושאין לו ספק ששיתוף הפעולה בניהם יהיה נדבך משמעותי בתפקוד החברה לטובת מימוש מדיניות הדירקטוריון והחלטותיו.


הוא עדכן שבמהלך חודש נובמבר הוא ילווה את ממלאת מקום מנכ״ל הביטוח הלאומי ויסייע לה בכניסתה לתפקיד.

שלמה ארביב, יו"ר ועדת הכספים של הדירקטוריון:

"כניסתו לתפקיד של מאיר שפיגלר, מסיימת תקופה מורכבת שחברת החשמל התמודדה איתה בשל היעדר יו"ר ומנכ"ל קבועים.

אנחנו בטוחים שמאיר שפיגלר יוביל את החברה בצורה מקצועית, בזכות נסיונו הניהולי העשיר ויכולותיו המרשימות.

גם בתקופת הביניים, החברה התנהלה באופן מופתי, מקצועי, ענייני והמשיכה לקדם פרוייקטים ולבצע את התחייבויותיה לרפורמה בהובלת המנכ"ל בפועל, רם ארליכמן.

הדירקטוריון מציין את הערכתו הגדולה לתפקודו של ארליכמן, שהפגין יכולות ניהול גבוהות בניהול החברה ובהצלחה יתרה בתקופה מאתגרת במיוחד".

מאיר שפיגלר, המנכ״ל הנכנס: "חברת החשמל היא חברה מרכזית, משמעותית ומהותית במדינת ישראל בעלת היבטים של ביטחון לאומי.


אני נכנס לתפקיד ביראת קודש, תחושת אחריות גדולה והבנה שישנם אתגרים רבים הניצבים לפנינו לרבות תוכניות פיתוח, פרוייקטים שוטפים ובעיקר איכות וזמינות השרות כבסיס לזכות קיום החברה. לכל אלה ועוד יש השלכה ישירה על צמיחת המשק וחוסנו הלאומי.


זו ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת מכם על האמון והתמיכה במעלה הדרך שהייתה רוויית עליות ומורדות ולרם ארליכמן שכיהן בחצי השנה האחרונה כמ"מ מנכ"ל, ברמה מיקצועית ממדרגה ראשונה, כאות ועדות לאיכות ההון האנושי בחברת החשמל״.

רם ארליכמן, מ״מ המנכל היוצא: ״אני מבקש לשבח את הגב הרחב שנתן לי דירקטוריון החברה במחצית השנה בה הייתי מ"מ מנכ"ל.


 תקופה בה היה לנו הכל מכל. אתגרים, משברים בד בבד עם צמיחה, פיתוח ובראש וראשונה, ייצור, הולכה, חלוקה ואספקת חשמל ברמה גבוהה.


תודות להנהלת החברה ולעובדיה על שתוף הפעולה הפורה והעשייה הבלתי נילאית כדי שהחשמל ימשיך לזרום לכל לקוחות החברה, אין לי ספק שהעבודה תלך ותתעצם עם כניסתו של מאיר שפיגלר לתפקיד המנכל״.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il