TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הגיע העת שהדרג המקצועי במשרדי הממשלה ייפגש עם המגזר העסקי ויגבש תוכנית סדורה לגבי המחירים


דובי אמיתי, יור נשיאות המגזר העסקי
" הגיע העת שהדרג המקצועי במשרדי הממשלה ייפגש עם המגזר העסקי ויגבש תוכנית סדורה עם כלים ברורים שיתנו מענה לעליות מחירים ויספקו ודאות עסקית לכלל העסקים"

המגזר העסקי בתגובה להתייקרות במחירי החשמל: " הגיע העת שהדרג המקצועי במשרדי הממשלה ייפגש עם המגזר העסקי ויגבש תוכנית סדורה עם כלים ברורים שיתנו מענה לעליות מחירים ויספקו ודאות עסקית לכלל העסקים"

דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי: "על הממשלה להבין כי הסיכונים המשקיים הכרוכים בעליית מחירי החשמל, יחד עם לחצי התייקרות נוספים על העסקים כמו עליית הריבית הם משמעותיים מאוד.


 ההתייקרות הצפויה במחירי החשמל עלולה להוביל לעלייה במחירים לצרכן הסופי ונכון לרגע זה אין מדיניות ברורה ביחס להמשכיות צעדי ריסון ההתייקרויות בחודשים הבאים.


המצב הנוכחי יכול להביא לפגיעה בעסקים ואני מודאג מעתידם של הענפים בהם החשמל הוא רכיב מהותי בתשומות הייצור, שיכול להוביל לתמותה עסקית בשל ירידה בכדאיות הפעילות העסקית ובמקרים מסוימים – אף סיכון לנטישת ענפים בשל חוסר כדאיות כלכלית.


הגיע העת שהדרג המקצועי במשרדי הממשלה ייפגש עם המגזר העסקי ויגבש תוכנית סדורה עם כלים ברורים שיתנו מענה לעליות מחירים ויספקו ודאות עסקית לכלל העסקים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il