TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מתכננים לקחת הלוואה? כדאי לעשות הכנה מקדימה באמצעות מחשבון הלוואות


כמעט כולנו לוקחים הלוואה בשלב זה או אחר של החיים
כמעט כולנו לוקחים הלוואה בשלב זה או אחר של החיים, בין אם הלוואה גדולה וארוכת טווח לצורך מימון "פרויקט" גדול כלשהו ובין אם הלוואות קטנות לפרקי זמן קצרים יחסית ולצרכים מיידיים ודחופים יותר, דוגמת החלפת רכב, יציאה לחופשה נדרשת או סגירת חוב. מאחר ועולם ההלוואות הוא גדול ומורכב, כדאי להקדיש זמן מסוים להכנה מקדימה לפני שאנחנו חותמים על הלוואה מול הבנק.

כיצד ניתן ומומלץ להתכונן לשלב של נטילת הלוואה מהבנק? ובכן, באינטרנט קיים כמובן לא מעט מידע, אך זה עשוי גם לבלבל ולגרום לנו להתרכז במידע לא רלבנטי. מחשבון הלוואות הוא אחד הכלים הבסיסיים והפשוטים ביותר אשר יכולים לתת לנו מושג טוב יחסית בנוגע לאפשרויות העומדות בפנינו לנטילת הלוואה. כדאי להכיר ומומלץ להשתמש –

הלוואות – מגוון רחב ביותר של אפשרויות
רגע לפני שנגיע למחשבון ההלוואות (במה בדיוק מדובר וכיצד זה יכול לסייע לנו) – מדוע בכלל נדרשת הכנה מקדימה לנטילת הלוואה, במידה ואין לנו יותר מדי ידע או ניסיון בתחום?
ובכן, בגדול, מפני שעולם ההלוואות הוא עולם עצום ורחב ביותר, עם אינספור אפשרויות הפתוחות בפני הלווה הממוצע. ניתן ללוות מגופים שונים (בנקים שונים, חברות אשראי ומימון למיניהן וכיוצ"ב), סכומים בסדרי גודל שונים, לפרקי זמן שונים, עם תמהילי ריביות שונים וכו'.
כמובן שכל האפשרויות הללו יכולות בהחלט לבלבל כל אחד, אפילו את מי שכן מחזיק בניסיון והיכרות מסוימת עם עולם הפיננסים. על מנת שנוכל לעשות סדר כללי בבלגן ולהבין מהן, בגדול, האפשרויות, ואילו מהן רלבנטיות במיוחד עבורנו, כדאי כאמור להקדיש לפחות פרק זמן מסוים להכנה מקדימה ולמידה של התחום. מחשבון הלוואות יכול לתת לנו מידע קונקרטי ומספרים של ממש שיסייעו לנו לבנות תמונה אמינה יחסית של האפשרויות הפתוחות בפנינו.

מחשבון הלוואות
אז מהו מחשבון הלוואה? ניתן למצוא מחשבוני הלוואות רבים ושונים באינטרנט, בפרט באתרים של הבנקים והגופים המלווים עצמם. בקצרה, מחשבון משכנתא מאפשר להזין כמה נתונים בסיסיים בנוגע להלוואה בה אנו מעוניינים, ולהבין כיצד ייראו נתונים מרכזיים אחרים.
הנתונים הם: הסכום שמעוניינים ללוות, ההחזר החודשי הצפוי ותקופת החזר ההלוואה הכוללת. אנחנו יכולים להזין את גובה ההלוואה בה אנו מעוניינים ואת ההחזר החודשי לו אנו מעוניינים להתחייב, למשל, ומיד לראות כמה זמן ייקח לנו להחזיר את ההלוואה (או, לחילופין, להזין את תקופת ההחזר הכוללת הרצויה ולראות כמה יהיה ההחזר החודשי הממוצע). ניתן גם לשנות כל אחד מהנתונים ומיד לראות כיצד זה ישפיע על הפרמטרים האחרים.
כך אנחנו יכולים להבין, פחות או יותר, כמה זמן ייקח להחזיר את הסכום בו אנו מעוניינים וכמה יהיה ההחזר החודשי. לאחר שיש לנו מושג בנוגע לזה, אנחנו כבר יודעים הרבה יותר טוב למה לצפות כשנגיע לדבר עם הבנק עצמו בנוגע להלוואה ספציפית.
בנוסף, מומלץ לקרוא קצת על סוגי ריביות ובפרט על הצמדה למדד, על מנת שלפחות נדע על מה מדובר כשנקבל הצעה להלוואה ספציפית. כמה דקות של קריאה ותגיעו לפגישה מיודעים ומבינים הרבה יותר.

בהצלחה!


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il