TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Globalization Partners ממותגת מחדש כ- G-P ומאשרת מחדש את הבטחתה

המותג החדש מגלם את החזון של החברה לאפשר צמיחה גלובלית לחברות ומתן הזדמנויות תעסוקה ל"כוח העבודה בכל מקום"

חברה שמעודדת עבודה מרחוק – 4 באוקטובר 2022 - Globalization Partners (G-P)פלטפורמת התעסוקה העולמית המובילה, שהופכת את זה למהיר, פשוט ומותאם לחברות להעסיק כל אחד, בכל מקום, הודיעה על השקת שם המותג החדש שלה, טאג-ליין וזהות חזותית.




המיתוג מחדש משקף את המחויבות המתמשכת של G-P לשבור מחסומים עבור עסקים גלובליים ולאפשר הזדמנויות תעסוקה לכולם, בכל מקום.

G-P יצרה את הקטגוריה Employer of Record בשנת 2012, עם שינוי הפרדיגמה, מחברות שנדרשו להיות בעלות חברות בנות או סניפים מקומיים, להתרחב גלובלית, ומאפשרת לחברות לגייס טאלנטים ברחבי העולם.




מאז, הביקוש לדרך חדשה זו של גיוס עובדים צמח במהירות עם פורטפוליו צומח של לקוחות, כאשר חברות ברחבי העולם מאמצות עבודה מרחוק.




המותג החדש מגלם את החזון של החברה לאפשר צמיחה גלובלית לחברות ומתן הזדמנויות תעסוקה ל"כוח העבודה בכל מקום".

"אנחנו נמצאים בסביבה שבה הקטגוריה, הלקוחות, המתחרים והתרבות שלנו משתנים במהירות", אמרה Heidi Arkinstall (היידי ארקסינסטל) סמנכ"לית השיווק של G-P. "




זה קריטי שהמותג שלנו יהווה סימן למי שאנחנו וישרת כמגדלור לאן שאנחנו הולכים. המיתוג המתפתח שלנו משקף את מה שבנינו, אבל הוא גם מייצג את העתיד שלנו ומגלם את הסיפור של איך אנחנו פותחים אפשרויות דרך פלטפורמת התוכנה שלנו".


ההשראה לזהות המותג החדש נגזרת מהרעיון של עסק חסר גבולות ומהיכולת להיות נגיש לכישרונות מגוונים לעבודה על פני אזורי זמן ומיקום - המיוצגים על ידי קווי רוחב וקווי אורך.




זהות חדשה זו מגיעה בנקודת מפנה עבור G-P, כאשר החברה מתכננת שורה של השקות מוצרים חדשניים בחודשים הקרובים, אשר מוסיפות יכולות חדשות לפלטפורמת התעסוקה הגלובלית שלה™, כדי לשפר עוד יותר את חווית הלקוח.



"אנחנו רוצים לשקף את שלב הצמיחה הבא שלנו כשאנחנו ממשיכים לראות את הביקוש לפתרון הטכנולוגי שלנו מואץ ברחבי העולם", אמר Bob Cahill (בוב קייהיל), מנכ"ל G-P. "אנחנו יודעים שיש פוטנציאל בלתי מוגבל לפנינו והמותג החדש הזה משקף את החזון שלנו לגבי העתיד".



לראות יותר, צפו בווידאו מטה:

https://www.youtube.com/watch?v=apV5M9AxBCc


הפתרון של G-P מציע גישה גדולה יותר לכישרונות, יכולת להרחיב צוותים מרוחקים ולהגדיל הכנסות מהר יותר בכל מקום בעולם. חברות המחקר NelsonHall ו-Everest Group שמו שתיהן את G-P Employer of Record (EOR) למובילת התעשייה, אנא לחצוכאן כדי ללמוד עוד על מה שמייחד אותנו.


אודות P-G
גייסו כישרונות בינלאומיים במהירות ובקלות. השתמשו בפלטפורמת התעסוקה הגלובלית המונעת בינה מלאכותית, האוטומטית, המופעלת על ידי מומחי משאבי אנוש ברחבי העולם שלנו. G-P: גלובלי הופך אפשרי



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il