TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת BROSH מאכלסת 100 דירות בפרויקט המגורים היוקרתי ALL הרצליה

הבנייה הושלמה - והחל תהליך האכלוס קבוצת BROSH החלה במסירת 100 הדירות בפרויקט המגורים היוקרתי ALL הרצליה

"אחרי שנים רבות של תהליך הייזום והבנייה, אנו נרגשים להתחיל את תהליך האכלוס בפרויקט ALL הרצליה שנמצא במיקום המיטבי של שכונת הרצליה הירוקה, מול פארק הרצליה. תהליך האכלוס צפוי להימשך מס' שבועות, במהלכם נמסור את המפתחות לדיירים.


אנו מאושרים להיות שותפים ברגע כה מרגש, חגיגי ומשמעותי בחיי הדיירים, ולהעניק להם חווית מגורים ברמה הגבוהה ביותר שתשדרג את איכות החיים שלהם ושל בני משפחותיהם".

פרויקט המגורים היוקרתיALL הרצליה ממוקם במפגש הרחובות ז’בוטינסקי ואלתרמן בשכונת הרצליה הירוקה המערבית וכולל שני מגדלי יוקרה בני 15 קומות כל אחד, ובסה"כ 100 יח"ד. בכל מגדל לובי כניסה מפואר, שתי מעליות, חניון תת קרקעי לרווחת הדיירים ומחסן לכל דירה. אדריכלי הפרויקט: גיל שנהב / כנען שנהב אדריכלים.

להלן לינק לסרטון התקדמות הבניה (מתוך ערוץ היו טיוב של קבוצת BROSH): https://www.youtube.com/watch?v=T0U_YxG_ki8


על פרויקט ALL HERZLIYA:

פרויקט ALL HERZLIYA המבוקש מאפשר לדיירים ליהנות מכל מה שטוב בהרצליה מבלי להתפשר ומבלי לוותר על דבר: מצד אחד מסביבת חיים ירוקה, שקטה ופסטורלית, ומצד שני קירבה לכל מה שטוב בהרצליה. מדובר בפרויקט בין המבוקשים במתחם אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה),

פרויקט ALL HERZLIYA ממוקדם בשכונה מבוקשת ואיכותית, עם נגישות תחבורתית (נתיבי איילון וכביש 2), חוף ים יפהפה, מוסדות חינוך והשכלה נחשבים, מתחמי קניות ובילוי, בתי קפה שכונתיים, מרכזי ספורט, גינות ציבוריות ושמורת טבע ירוקה המשתרעת על פני 250 דונם - הכל במרחק נגיעה מהפרויקט.

תמהיל הדירות כולל דירות 4, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, המשקיפים לשמורת הטבע של הרצליה. הדירות בפרויקט, הממוקם בקו ראשון לשמורת הטבע של הרצליה, מצטיינות בתכנון פנימי מוקפד, תוך ניצול מקסימלי של חלל מרחב המגורים על מנת להעניק חווית מגורים איכותית וברמת גימור ועיצוב של פרויקט יוקרה.

על קבוצת BROSH
קבוצת BROSH יוזמת ומבצעת בפרויקטים למגורים עם ניסיון של שלושה עשורים. בראש הקבוצה עומדים ניר ברוש ואילת גונן ברוש, מייסדי ובעלי החברה, ובראש הזרוע היזמית עומד אורעד יצחקי, המשמש כמנכ"ל החברה הבת - ברוש ניר יזמות בע״מ.

הזרוע היזמית של הקבוצה פועלת במיקומים המבוקשים ביותר, בהם תל אביב, רמת השרון, הרצליה וכפר סבא, ומבצעת אותם באמצעות הזרוע המבצעת של הקבוצה.

החברה אחראית על ייזום של מעל 300 יח"ד בעולמות ההתחדשות העירונית ועל שולחן התכנון קיימים פרויקטים נוספים באזורים אלה עם כ-650 יח"ד בתכנון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il