TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלנית מקבוצת וואן טכנולוגיות מתחדשת:


אבי מוסרי מנכל כלנית צלם אלירן אביטל
החברה המובילה כשלושה עשורים בעולם מרכזי התמיכה מינתה את אבי מוסרי למנכ"ל ועברה למשרדים חדשים בנתניה

חברת כלנית, מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE), המתמחה בייעוץ, הקמה ותפעול של מרכזי תמיכה ומוקדי שירות ובאספקת שירותי IT מנוהלים, השלימה בימים אלה תהליך של מיתוג שיווקי והתחדשות עסקית.

כלנית, שהוקמה ב-1995 ונרכשה על ידי ONE ב-2010, ציינה השבוע את סיומו המוצלח של התהליך שאותו הוביל אבי מוסרי, המנכ"ל החדש של החברה, אשר בתפקידו האחרון בחברה כיהן כסמנכ"ל הכספים.

בהובלתו, כלנית תתמקד בין היתר בשילוב טכנולוגיות חדשניות בפעילות מרכזי התמיכה ומוקדי השירות, במטרה לייעל את המענה ללקוחות כלנית וללקוחות הקצה.

בימים אלה הושק לוגו חדש לחברה ובקרוב יעלה לרשת אתר אינטרנט חדש ומושקע. כחלק מהמהלך, עברה כלנית למשרדים חדשים באזור התעשייה של נתניה, הנפרסים על פני 2,000 מ"ר ומתווספים לאתרים נוספים של החברה במרכז הארץ.

באירוע עובדים שקיימה החברה השבוע, אמר אבי מוסרי כי "החיבור בין כלנית ל- ONE מקנה לנו עולם כמעט בלתי מוגבל של אפשרויות לשיתופי פעולה ולהטמעת כלים טכנולוגיים בעולמות שלנו.

המטרה שלנו היא להתאים את תשתיות הלקוח לעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית ולצורכי השוק המשתנים בתדירות גבוהה".

כלנית מעסיקה כיום כ 1,500 עובדים ונחשבת למובילה בתחום המוקדים הטכנולוגיים, שרותי HELP DESK ו-CALL CENTER . כלנית אף מספקת שירותי ניהול והפעלת תשתיות מחשוב בארגונים, שירותים מנוהלים המותאמים אישית לצורכי הלקוח , ושירותי מומחים בעולמות ה- IT לחברות הגדולות במשק הישראלי.

אודות ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ)
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ), חברת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, הינה ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שירותי תוכנה ואינטגרציה, תשתיות מחשוב, שירותי מומחים ושירותי תמיכה ואחזקה לשוק הארגוני הגלובלי.

בתחום הענן מובילה ONE עם מגוון רחב של פתרונות, חלקם בפיתוח עצמי (OnePoint, OneView) וחלקם פתרונות ענן של יצרניות מובילות כמו AWS, Oracle, Microsoft, SAP, Salesforce, ServiceNow ועוד.


בתחום התוכנה, מציעה החברה פתרונות דיגיטל, אבטחת מידע וסייבר, ERP, CRM, BI ואנליטיקה, ומרכזי תמיכה טכנולוגיים.


בתחום תשתיות המחשוב, מספקת ONE מחשוב נייד וציוד קצה של היצרניות המובילות בעולם כמו Lenovo, HP, Toshiba, IBM ועוד, וכן שירותי תפעול ותמיכה טכנית למערכי מחשוב במיקור חוץ. בנוסף, מתכננת ומטמיעה Data Centers ופתרונות ייעודיים למגזרי בנקאות וקמעונאות.

לחברה אלפי לקוחות במגזרי ההיי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. 6,500 העובדים מלווים את הלקוחות באפיון, יעוץ, פיתוח והטמעת הטכנולוגיות הנדרשות לארגונים בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית. מייסד ומנכ"ל החברה הוא עדי אייל.

ONE נכללת במדד ת"א 125 בבורסת ת"א ונסחרת לפי שווי שוק של כ-4 מיליארד שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il