TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במסגרת ההסכם, ימכרו קנלוב ושותפתה, אשטרום אנרגיה מתחדשת, כ-60% מהחשמל המיוצר בפרויקט ל-CPS Energy


רני צים. צילום מאיר אדרי
תקופת ההקמה המוערכת ממועד קבלת ההיתר הינה כ-36 חודשים וסך הרווח הצפוי מהפרויקט יהיה כ-126 מיליון שקל

רני צים, יו"ר רני צים מרכזי קניות: "זכיה זו של רני צים, באמצעות חברת צים-מגידו, מאפשרת לנו ליישם את אסטרטגיית ההתרחבות והצמיחה של החברה לכניסה לתחום המגורים ברחבי כל מדינת ישראל, לאחר שעד כה פעלנו בתחום המגורים בחברה הערבית בלבד, והיא מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה להפוך את רני צים מרכזי קניות לשחקנית מובילה בשוק הנדל"ן הישראלי.


אנו מצויים בתנופת פעילות משמעותית, הן בתחום מרכזי הקניות והן בתחום המגורים ונמשיך לפעול להמשך צמיחת החברה גם בשנים הבאות".

אבישי אברהם, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "פרויקט זה לבניית מתחמי מגורים באופקים אשר מצטרף לזכיה עליה עדכנו השבוע של בניית מרכז מסחרי בשכונה צומחת בראש העין, מהווה נדבך נוסף בפעילותנו להרחבת פעילות החברה וליישום מטרותינו.


צים-מגידו משלימה חוליה נוספת במסגרת האסטרטגיה של רני צים מרכזי קניות להרחיב פעילותה לכל תחומי הנדל"ן, כאשר השילוב של פעילותנו הקיימת בתחום המרכזים המסחריים, יחד עם הפעילות הענפה של צים-מגידו בתחום המגורים, תואמת באופן אופטימלי את המגמה המסתמנת בשוק הנדל"ן הישראלי לקידום פרויקטים של עירוב שימושים.


 אנו פועלים כל העת לבחינת עסקאות והזדמנויות ולפתח מנועי צמיחה הנוספים שיביאו לידי ביטוי את יכולותינו ויחזקו מעמדנו כחברה בעלת חוסן ואיתנות.

חברת רני צים מרכזי קניות ממשיכה להרחיב את פעילותה. החברה מעדכנת, כי זכתה, באמצעות חברת צים-מגידו, במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לרכישת זכויות חכירה ב-3 מתחמים לבנייה רוויה ושטחי מסחר מתוך 18 מתחמים בשכונת אפיקי נחל באופקים.


בהתאם לתנאי המכרז ניתן לבנות על המגרשים 629 יחידות דיור וכ-1,050 מ"ר שטחי מסחר, מתוכם 409 יחידות דיור במחיר מטרה, מימוש הזכייה, כפוף, בין היתר, לחתימה על חוזה בנייה מול משרד הבינוי והשיכון, אשר עקרונותיו בהתאם לנוסח שצורף למסמכי המכרז.

החברה צפויה לשלם דמי חכירה בגין זכויות החכירה בסך של כ-29 מיליון שקל וכן הוצאות פיתוח למועצה המקומית אופקים בסך של כ-89 מיליון שקל. הפרויקט, ככל שיושלם, ישתרע על שטח כולל של כ-99,802 מ"ר.


להערכת החברה, תקופת ההקמה המוערכת ממועד קבלת ההיתר הינה כ-36 חודשים וסך הרווח הצפוי מהפרויקט לפני מיסים על ההכנסה יהיה כ-126 מיליון שקל. בכוונת צים-מגידו לממן את רכישת הקרקע ופיתוחה ממקורותיה העצמיים וכן באמצעות אשראי ממוסד פיננסי.

צים- מגידו מתמחה בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים למגורים ברחבי הארץ. החברה הקימה במהלך שנותיה אלפי יח"ד, ויש בידיה כיום צבר פרויקטים בהיקף של כ-1,750 יח"ד, והיא שותפה גם בפרויקטים הכוללים שטחי מסחר ותעסוקה.


 למגידו 6 פרויקטים בביצוע בהיקף של 517 יח"ד, וכן כ-2,000 מ"ר של שטח מסחר ותעסוקה, ובנוסף עוד 11 פרויקטים בתכנון בכל רחבי הארץ. כמו כן, למגידו זרוע של קבלנות ביצוע, בעלת הסיווג הגבוה ביותר מטעם רשם הקבלנים, מה שמאפשר לה לבצע את מגוון העבודות הרחב ביותר.


 צבר הפרויקטים הנוכחי של מגידו עשוי להניב לה הכנסות כוללות של כ-2 מיליארד ש"ח ב-5 השנים הקרובות, לצד רווח גולמי צפוי של כ-500 מיליון שקל.


לצים-מגידו פרויקטים ברחבי הארץ, לרבות באופקים, נתיבות, מגדל העמק, מעלות ועוד. רני צים מרכזי קניות חתמה במאי האחרון על העיסקה לרכישת מגידו, במספר שלבים, בהשקעה כוללת של כ-307 מיליון שקל.

כמו כן, השבוע עדכנה רני צים מרכזי קניות גם על זכייתה במכרז נוסף של רשות מקרקעי ישראל, לרכישת קרקע בראש העין, עליה תקים החברה מרכז מסחרי בן 2 קומות, שיכלול כ-5,800 מ"ר של שטחי מסחר לשיווק על ידי החברה, ושיצטרף למרכזים המסחריים הממותגים תחת המותג "צים אורבן".


על פרויקט זה החברה תשלם לרמ"י כ-55.5 מיליון שקל תמורת הקרקע, וכן הוצאות פיתוח בהיקף של כ-10.7 מיליון שקל. בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ-40 מיליון שקל ומשך הקמת הפרויקט הינו כ-3 שנים.


להערכת החברה, המרכז יניב בשנת הפעילות השלישית, ותחת הנחה של הפעלתו באופן מלא, NOI שנתי של 13 מיליון שקל.

חברת 'רני צים מרכזי קניות' פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנת שינוי תרבות הצריכה והצורך בחוויית קנייה.


הקבוצה מונה 9 מרכזים מסחריים פעילים, בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, נוף הגליל, אום אל פחם, ירכא, גני תקווה, טירה ולאחרונה גם השלב הראשון בכפר סבא.


החברה ממשיכה לקדם את פרויקט כפר סבא ופרויקטים מסחריים בחברה הערבית, בהם מקימה ומתכננת החברה 5 פרויקטים נוספים: טמרה, טייבה, טירה (שלב ב'), אום אל פאחם (שלב ב') ורהט, וכן החלה בפעילות פיתוח מגזר ייזום למגורים בחברה הערבית שבשלב זה כולל פרויקט בפורידיס ובכפר קאסם.


רני צים, המכהן כיו"ר הדירקטוריון, הינו יזם ותיק בשוק הישראלי, ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון "כמעט חינם" שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון ש"ח.

קבוצת רני צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה-90 על ידי רני צים, ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים אורבן (חברת רני צים מרכזי קניות הציבורית), בתחום הפיננסים, האשראי והפינטק באמצעות קבוצת פסגות, שהינה בעלת השליטה בבית ההשקעות פסגות, ובתחום האנרגיה, בין היתר באמצעות אחזקה בחברת ברנמילר אנרג'י, הנסחרת בתל-אביב ובארה"ב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il