TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גב ים רכשה קרקע בשטח של כ-5 דונם באזור התעשייה בהרצליה פיתוח תמורת 160 מיליון ש"ח


אבי יעקובוביץ, מנכ״ל גב ים צילום אלדד רפאלי.
הנכס אשר יוקם על-גבי הקרקע, יתווסף לכ-255 אלף מ"ר נכסים מניבים וכ-60 אלף מ"ר אשר נמצאים בהקמה, ובסה"כ כ-315 אלף מ"ר


גב-ים, חברת הנדל"ן המניב הגדולה והמובילה באזור התעשייה הרצליה פיתוח, הודיעה היום על רכישת קרקע ברחוב החושלים 3, הממוקם בדרום אזור התעשייה, בסמוך למרכז גב-ים הרצליה, לצורך תכנון ואישור תב"ע (תואמת תכנית מתאר), אשר תאפשר הקמה של פרויקט לתעסוקה ומסחר בשטח כולל של כ-35 אלף מ"ר עילי.

הקרקע נרכשת על-ידי גב-ים מצד ג' בלתי קשור, בתמורה לסך של 160 מיליון ש"ח, בתוספת מע"מ כחוק. בנוסף, תשלם גב-ים היטלי השבחה ודמי היתר לרמ"י לצורך הקמת הפרויקט.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר היום:
"גב-ים ממשיכה להרחיב את פעילותה ואחיזתה במרחב הרצליה פיתוח, מוקד מרכזי ורווי ביקושים, שצפוי להמשיך להתחזק ולצמוח בשנים הקרובות. שוק המשרדים בהרצליה עומד בחזית, מוביל ומהווה עוגן מרכזי בליבת תאגידי הטכנולוגיה הגדולים בעולם, הנשענים על הון אנושי איכותי.

הביקושים להקמת מרכזי פיתוח מצד חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, במוקדי הביקוש המרכזיים, המהווים עבורן נכסים אסטרטגיים ברמה העולמית, בתוך המכלול של ישראל כמעצמה טכנולוגית מובילה, והביקושים הגוברים להון אנושי איכותי שמוביל את ראש החץ של חברות ההייטק, נמשכים בעוצמה רבה.

לגב-ים נכסים מניבים בהיקף של למעלה ממיליון מ"ר, מתוכם כ-255 אלף מ"ר במרחב הרצליה, בשלושה מתחמים הנמצאים בתפוסה מלאה, במרכזי הייטק CLASS A פרימיום, בהן שוכרות, בין היתר, חברות טכנולוגיה בינלאומיות וישראליות בקדמת הטכנולוגיה.


לקוחות Top Tier, הכוללים את אפל, מייקרוסופט, Dell-EMC, GM, פייזר, מדטרוניק, PTC, זרטו, וורוניס, אפספלייר, ערוץ הספורט ואחרים.

בימים אלו מקדמת גב-ים את הרחבת קמפוס גב-ים O2 בהרצליה, בשטח כולל של כ-60 אלף מ"ר, אשר שווק במלואו לחברה טכנולוגית בינלאומית, מהגדולות בעולם. עם השלמת פרויקט זה, תעמוד מצבת הנכסים המניבים של גב-ים בהרצליה פיתוח על כ-315 אלף מ"ר".

את גב-ים ייצגו בעסקה עוה"ד אמיר חן ויונתן טיסונה ממשרד עוה"ד פישר, בכר, חן ושות'.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il