TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יעז התחדשות עירונית תקים פרויקט תמ"א 38/2 הכולל 27 דירות חדשות בשכונת בבלי בתל אביב

יעז התחדשות עירונית תקים פרויקט תמ"א 38/2 הכולל 27 דירות חדשות בשכונת בבלי בתל אביב כ-200 מטר מפארק הירקון


חברת יעז התחדשות עירונית מקבוצת יעז נבחרה לבנות פרויקט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש בשכונת בבלי בתל אביב, הכולל הקמת בניין יוקרתי בן 8 קומות ו-27 דירות חדשות, שייבנו במקום בניין ישן בן 4 קומות ובו 12 דירות שייהרסו ויפונו.

תמהיל הדירות החדשות צפוי לכלול דירות שניים, שלושה וארבעה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפנקים

החברה נבחרה על ידי דיירי המתחם ברחוב סנהדרין בשכונה, בתום מכרז שערכו בין חברות נדל"ן שבו גברה על חברות מובילות שהתמודדו. החברה כבר החתימה למעלה מ-80% מבעלי הדירות המהווה רוב הדרוש בחוק לקידום הפרויקט. על התכנון מופקד משרד אלון בן נון אדריכלים.




את הדיירים ליווה עו"ד אילן יונש ואת היזם עו"ד קרן בלחרסקי,

תומר רייפמן, מנכ"ל יעז התחדשות עירונית: "אנו מודים לבעלי הדירות במתחם על שנתנו בנו את אמונם ובחרו בנו לבנות את ביתם החדש. אנו רואים בבחירתנו הכרה בניסיון וביכולותיה של יעז בתחום ההתחדשות העירונית בת"א - בנינו ואנו בונים כיום עשרות פרויקטי התחדשות בעיר ובהם מאות רבות של דירות, אנו מכירים לעומק את העיר ואת המדיניות העירונית, דבר שיבוא לעזר בקידום הפרויקט מול הרשות המקומית".

הפרויקט ממוקם בלב שכונת בבלי בצפון החדש של תל אביב, מדרום לנחל הירקון, מרחק של כ-200 מטר מפארק הירקון ובקרבת אזורי הבילוי של העיר.




שכונת בבלי נחשבת לשכונה מבוקשת מאוד בתל אביב בעיקר בקרב משפחות, והיא עוברת בשנים האחרונות תנופת התחדשות משמעותית שמכניסה אליה אוכלוסיה חדשה וצעירה במקום האוכלוסיה הבוגרת שהתגוררה בה בעשורים האחרונים.

בשכונה מתגוררים כיום כ-10,000 תושבים – רובם משפחות עם ילדים בשנות ה-30 לחייהם, לצד תושבים מבוגרים ותיקים בגילאי 70 ומעלה. השכונה הצמודה לפארק הירקון משתרעת על שטח של 1,294 דונם ומתאפיינת כיום ב"שיכוני רכבת" ובתי מגורים של ארבע קומות וכן מבנים של 8 ו-15 קומות בבנייה רוויה.

הבנייה במסגרת התחדשות עירונית בשכונה מבוצעת בהתאם לתוכנית רובע 4 שאושרה במאי 2018 במסגרת תוכנית הרובעים של עיריית ת"א.




תוכנית רובע 4 מגדירה בנייה של עד כ-327 אלף מ"ר למגורים בשכונת בבלי, כ-2,400 מ"ר לשימושי מסחר, וכ-17,000 מ"ר לשירותים ציבוריים, ובמסגרתה ייבנו מגדלים וכן יוקם פארק ירוק המשתרע על 70 דונם אשר יחבר את השכונה לפארק הירקון.

יעז התחדשות עירונית נחשבת לחברה המובילה בתחום ההתחדשות העירונית בת"א, הקבוצה מקדמת פרויקטים בהיקפים של למעלה מ-3,000 יח"ד בעיר ובשאר אזורי הביקוש החמים ביותר בארץ, וכבר מסרה ואיכלסה עשרות פרויקטים בתל אביב ובערים אחרות.




הקבוצה נמצאת כיום בשלבי תכנון שונים של עשרות פרויקטים בתל אביב ובמרכז ותמשיך לבנות את העיר גם בשנים הבאות



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il