TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוטרון: צמיחה של 87% בהכנסות לכ-67.2 מיליון שקל

צמיחה של 87% בהכנסות לכ-67.2 מיליון שקל במחצית הראשונה לעומת כ-36 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2021
חיים שני, מנכ"ל יוטרון:
"אנו ממשיכים להוכיח את יכולתנו לצמוח במהירות בשני מגזרי הפעילות של החברה בתחום המערכות הלוגיסטיות האוטומטיות ובתחום החניונים האוטונומיים. במחצית הראשונה של 2022 חיזקנו מאוד את מעמדנו התחרותי בעיקר הודות ליישום שני מהלכים אסטרטגיים: כניסה לתחום החניונים החצי אוטונומיים בארה"ב והקמת מערכות חנייה אוטונומיות מלאות לראשונה גם בשוק הקנדי.

הביקושים הגבוהים למערכות החברה וההשקעה העקבית שלנו במו"פ ומערכי המכירה מוכיחים את עצמם, ויוטרון ממשיכה לחזק את מעמדה כשחקן מוביל בצפון אמריקה בתחום החניונים האוטונומיים. העובדה שהצלחנו בתוך זמן קצר לפתח ולייצר פתרון חצי אוטונומי מעניקה לנו גמישות עסקית גבוהה ויכולת לענות באופן מלא על צרכיי הלקוחות בצפון אמריקה. כניסה זו מאפשרת לנו להרחיב את שוק היעד, ולקדם פרויקטים נוספים חצי אוטונומיים בזמני מסירה קצרים יותר, ותוך התנהלות קלה ופשוטה יותר אל מול הרגולציה והלקוחות.

ההשקעה במערכי המכירות ובכוח האדם היא מתבקשת, אבל משפיעה בטווח הקצר על רמות הרווחיות. האיתנות הפיננסית של החברה מאפשרת לנו להישאר ממוקדים בצמיחה רווחית, תוך מקסום ההזדמנויות לטווח הבינוני והארוך"


חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לחציון הראשון לשנת 2022, ומציגה צמיחה משמעותית והכנסות שיא.

הצמיחה המהירה מלווה בהשקעה מתמשכת בטכנולוגיה ובמערכי שיווק ומכירות, במענה לביקוש הגובר למוצרי החברה וליתרון התחרותי שנוצר לחברה עם סגירת המתחרה הגדול בשוק האמריקאי.

יוטרון נכנסה השנה לשוק נוסף וסינרגטי לפעילותה, הקמת חניונים חצי אוטונומיים, באמצעות פתרון חדשני מדגם Utron-Puzzle. פיתרון זה מאפשר לחברה להגדיל את מספר הפרויקטים הפעילים שלה, ולהרחיב את בסיס הלקוחות בארה"ב.

במחצית הראשונה של 2022 חתמה החברה על 5 הסכמים להקמת חניונים חצי אוטונומיים ועל למעלה מ-30 הסכמי שירות ארוכי טווח לחניוניPuzzle , זאת לצד המשך צמיחה בהקמת פרויקטי חנייה גדולים בעלי פתרונות רובוטיים מלאים.

ההכנסות בחציון הראשון של 2022 עמדו על כ-67.2 מיליון שקל, גידול של 87% לעומת הכנסות של כ-36 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2021. העלייה בהכנסות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד נבעה מהתקדמות בביצוע פרויקטים, ותחילת ביצוע פרויקטים חדשים, בארה"ב ובישראל, הן בתחום מערכות החניה האוטונומיות והן בתחום המערכות הלוגיסטיות האוטומטיות.


הרווח הגולמי עמד בחציון הראשון של 2022 על כ-12.3 מיליון שקל, גידול של 47% לעומת רווח גולמי של 8.3 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. השיפור ברווח הגולמי נובע מהצמיחה המהירה בהכנסות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. הרווחיות הגולמית של החברה הסתכמה בחציון הראשון של 2022 ב-18.2% מסך ההכנסות, בדומה לשיעור הרווחיות הגולמית של החברה בשנת 2021, וזאת במקביל לגידול באנשי מו"פ, שיווק ומכירות על מנת לתמוך בהמשך הצמיחה של החברה ובהזדמנויות השוק הקיימות.

הרווח התפעולי בחציון הראשון של 2022 עמד על 2.9 מיליון שקל. בנטרול הכנסה אחרת שהתקבלה בתקופה המקבילה ונבעה מוויתור ממשלת ארה"ב על הלוואות במסלול קורונה, הרווח התפעולי בחציון הראשון של 2022 גדל ב-39% בהשוואה לזה בתקופה המקבילה, למרות גידול של כ- 50% בהוצאות התפעוליות של החברה.

הרווח הנקי בחציון הראשון של 2022 עמד על 0.4 מיליון שקל, לעומת רווח של 3.1 מיליון שקל בחציון הראשון של 2021 (אשר כלל הכנסה אחרת כמתואר לעיל).

ההון עצמי ליום 30 ביוני 2022 מסתכם בסך 51.9 מיליון שקל, 48% מסך המאזן.


אודות יוטרון
יוטרון בע"מ היא חברה ישראלית ציבורית העוסקת בתחום הפתרונות האוטומטים: תכנון, הקמה ותחזוקה של חניונים רובוטיים ומערכות לוגיסטיות אוטומטיות בעיקר במחסנים ובמרכזי הפצה אוטומטיים.
מניות יוטרון נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני, המכהן כמנכ"ל החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il