TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת SBN מתרחבת


קרדיט יחצ
זכיינית מותגי האופנה ומפעילת הרשתות נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום עתידה לפתוח עד סוף השנה 11 סניפים חדשים
זכיינית מותגי האופנה ומפעילת הרשתות נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום עתידה לפתוח עד סוף השנה 11 סניפים חדשים למותגי האופנה נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום.
הסניפים החדשים שייפתחו ישתרעו על שטח של 100-150 מ״ר בהשקעה של כ-10 מיליון ש״ח.

החברה חידשה עם המותג נאוטיקה את ההסכם ל 20 שנה נוספות והרחיבה את הזיכיון במותג גם : לנעליים , בגדי נשים וילדים ,הלבשה תחתונה, תיקים ארנקים וחגורות שיכנסו כבר בעונה הנוכחית לחנויות ובנוסף חתמה על הבאת מותג בגדי הספורט והלייף סטייל Greg Norman אשר ישווק לראשונה בישראל בחברה SBN.

דן איתמר, מנכ״ל חברת SBN: "אנו גאים ושמחים להרחיב את פעילות מותגי הבית של חברת SBN - נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום וכמובן להשיק לראשונה אצלנו את מותג בגדי הספורט והלייף סטייל החדש, Greg Norman. SBN היא חברה יציבה בעלת מותגי פרמיום . לחברה פעילות סיטונאית, קמעונאית וכמובן פעילות מכר באון ליין. בשנים האחרונות הוכחנו כיצד אנו מממשים את הפוטנציאל הרחב שטמון בחברה, באמצעות פתיחת סניפים חדשים ,חידוש ההסכם עם המותג נאוטיקה ל 20 שנים הבאות והוספת הזיכיון לקטגוריות נוספות במותג נאוטיקה כמו : נעליים ,בגדי נשים , בגדי ילדים , הלבשה תחתונה ,תיקים ,ארנקים וחגורות שייכנסו לחנויות כבר בעונה הנוכחית, כל זאת לצד הבאת מותגים חדשים, שמהווים בשורה של ממש לצרכן הישראלי. אנו נמשיך להוביל את ענף האופנה המקומית ומשימתנו העיקרית לשנה הקרובה היא להמשיך לפעול למען התרחבות החברה.


חברת SBN הינה חברת בת של קבוצת בריל אשר נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. עד סוף השנה הקרובה צפויה החברה להשיק מהלך התרחבות מאסיבי בדבר 11 פתיחת סניפים חדשים למותגי האופנה, נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום אשר יושקו ברחבי הקניונים: גרנד קניון חיפה, עזריאלי ת״א, עזריאלי מלחה ירושלים ,עיר החוף חדרה, דן טאון פתח תקווה, צומת בילו עיר ימים נתניה, דיזנגוף סנטר, נהריה ארנה ועוד.
הסניפים החדשים שייפתחו ישתרעו על שטח של 100-150 מ״ר, בהשקעה של כ-10 מיליון ש״ח . בנוסף, חתמה החברה על צירוף שחקן חיזוק משמעותי אל מגוון מותגיה ומביאה לישראל את מותג בגדי הספורט והלייף סטייל של Greg Norman

כיום חברת SBNמפעילה 53 סניפים עם מחזור מכירות הנאמד ב כ 200 מיליון ש״ח מהלכי ההתרחבות יתרום כבר בשנת 2023 לגידול משמעותי למכירות השנתיות של החברה וישים את החברה כמובילה בתחומה בשוק.

אודות SBN
חברת SBN הינה בעלת זיכיון לשיווק ומכירה של המותגים NAUTICA ו Timberland ומפעילה 53 סניפים בפריסה ארצית של הרשתות נאוטיקה , טימברלנד ואמפוריום (21 סניפי נאוטיקה, 20 סניפי טימברלנד ו- 12 סניפי אמפוריום), במקביל לפעילות סיטונאית רחבה ומכירות ב online . החברה היא חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת בריל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il