TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רציו אנרגיות מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2022:


קרדיט צלם: יהושע יוסף
הביקושים הגבוהים בשווקי הייצוא הניבו לרציו רבעון חזק נוסף עם הכנסות של כ-82 מיליון דולר


- במהלך הרבעון הראשון נמכרו ממאגר לוויתן כ-2.7 BCM גז טבעי שהניבו לרציו רווח תפעולי של כ-49 מיליון דולר ורווח נקי של כ-28 מיליון דולר
 
- נתיב ההולכה הנוסף למצרים שהחל לפעול במהלך הרבעון מאפשר לעמוד בביקושי שיא בשווקי הייצוא עם מכירות של כ-1.8 BCM
 
- מתחילת השנה ועד למועד פרסום הדו"ח נמכרו ממאגר לוויתן כ- 4.5 BCM גז טבעי


העלייה במחיר הממוצע נובעת בעיקר משינוי בתמהיל המכירות לטובת שווקי הייצוא המושפעים מעליית מחירי הנפט. עליית מחירי הנפט בחודשים האחרונים צפויה להתבטא בעלייה של המחיר הממוצע של גז טבעי בשווקי הייצוא גם ברבעון השני של 2022. במהלך הרבעון הראשון החל קידוח "לוויתן-8" שיאפשר למקסם את כמויות הגז הזמינות למכירה וכן יגדיל את היתירות של המאגר בהצטרפו ל-4 בארות ההפקה הקיימות.

רציו ממשיכה לשמור גם ברבעון זה על יתרות מזומנים גבוהות שעומדות על כ-222 מיליון דולר, עלייה של כ-21 מיליון דולר מהרבעון הקודם. השותפות פועלת להתחיל בחלוקת רווחים למחזיקי היחידות על בסיס תוצאותיה הכספיות לשנת 2022.

יגאל לנדאו, מנכ"ל רציו אנרגיות: "שנת 2022 ממשיכה את מגמת ביקושי השיא של השנה החולפת עם רבעון חזק נוסף לרציו הבא לידי ביטוי בגידול בכמויות הגז הטבעי שנמכרו בשילוב עם עלייה במחיר הממוצע של הגז הטבעי. ההסכם שחתמנו במהלך הרבעון הראשון לפתיחת נתיב הולכה נוסף של גז טבעי למצרים דרך ירדן מוכיח את עצמו ומאפשר לעמוד בביקושים הגבוהים של שווקי היצוא.


אנו נערכים לתת מענה לביקושים הגדלים לגז טבעי מצד לקוחות היצוא בשוק האזורי, במקביל לאספקה הסדירה לשוק המקומי. בנוסף, אנו מאמינים שמאגר לוויתן יוכל לתרום לאספקת גז טבעי למדינות אירופה כחלק מתהליך גיוון מקורות האספקה ליבשת. בהתאם, שותפי לוויתן פועלים לבחירת החלופה המיטבית לפיתוח שלב 1ב' שתאפשר הגדלה משמעותית של ההפקה והמכירות של גז טבעי מהמאגר."



שותפות רציו אנרגיות, המחזיקה 15% ממאגר הגז הטבעי לוויתן, מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2022. ההכנסות והרווח התפעולי ברבעון זה עמדו על כ-82 מיליון דולר וכ-49 מיליון דולר בהתאמה, גידול של כ-14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של רציו לרבעון הראשון עומד על כ-28 מיליון דולר, גידול של כ- 12% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

במהלך הרבעון נמכרו ממאגר לוויתן כ-2.7 BCM גז טבעי, מתוכם כ- 1.8 BCM ללקוחות בשווקי הייצוא במצרים וירדן כאשר מתחילת השנה ועד למועד פרסום הדו"ח נמכרו ממאגר לוויתן כ- 4.5 BCMגז טבעי. הגידול במכירות נתמך גם מנתיב הולכה נוסף מישראל דרך ירדן למצרים שנפתח בתחילת חודש מרץ.
המחיר הממוצע של גז טבעי שנמכר ברבעון היה 5.59 דולר ליחידת חום (MMBTU) לעומת 4.91 דולר ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-14% שהשפיעה ישירות על שורת הרווח שרשמה השותפות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il