TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת רמי לוי מציגה נתוני שיא:


צילום באדיבות רמי לוי
ההכנסות ברבעון צמחו בכ-16% לשיא של כ-1.86 מיליארד שקל והרווח הנקי טיפס בכ-72% לשיא של כ-81 מיליון שקל


רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: "אנו פותחים את שנת 2022 עם נתוני שיא בהכנסות וברווחים, הודות ליישום האסטרטגיה של הרשת מיום היווסדה – לשים את הלקוח במרכז ולהציע ללקוחות את סל המוצרים הזול ביותר, וזאת לא על חשבון איכות ושירות. מרבעון לרבעון, ומשנה לשנה, אנו ממשיכים להציג עלייה בהיקפי הפעילות של החברה, וכבר מתקרבים למחזור הכנסות של כ-2 מיליארד שקל ברבעון.


ברבעון זה הצגנו שיא בהכנסות, בתמיכת הזכייה במכרז של משרד הבריאות לאספקת בדיקות אנטיגן לאבחון נגיף הקורונה, לצד צמיחה מתמשכת בהיקפי הפעילות של החברות הבנות, הכוללות את רשת גוד-פארם, קופיקס, פעילות הסלולר ומועדון הלקוחות, ההשקעה שלנו בפעילויות הנלוות לפעילות הליבה של החברה משתלמת ומניבה עכשיו פירות.


הציבור בישראל רואה ברשת רמי לוי את רשת השיווק המשפיעה ביותר להורדת יוקר המחיה בישראל, ואנו רואים בכך שליחות, ומבטיחים לספק ללקוחותינו את סל המוצרים הזול ביותר, על אחת כמה וכמה נוכח העלייה באינלפציה. ברבעון זה הצגנו גידול נוסף בשיעור המכירות של המותג הפרטי, המתקרב לכרבע מסך המכירות, ואנו צופים גידול נוסף במכירות מותג פרטי כתוצאה מהרצון ההולך וגובר של הלקוחות לקניית מוצרים זולים יותר ולקנות בצורה חכמה.


העלייה החדה בהיקפי הפעילות מתבטאת גם בגידול ברווחים, כך שברבעון זה הצגנו רווח שיא רבעוני של מעל ל-80 מיליון שקל, ואנו משתפים את בעלי מניותינו בהישג עם הכרזה על חלוקת מרבית הרווחים כדיבידנד, וזאת בהמשך לחלוקת דיבידנד משמעותי בסך של כ-240 מיליון שקל מתחילת שנת 2021. אני מבקש לאחל ללקוחותינו ולציבור בישראל חג שבועות שמח ולהודות לעובדי הרשת הפועלים במסירות רבה ומביאים את החברה להישגיה לאורך השנים".

רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2022, המלמדות על צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, וכן על שיפור ברווחיות התפעולית ועלייה חדה ברווחים.

עיקרי תוצאות רבעון ראשון של שנת 2022:

ההכנסות
של רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון הראשון של שנת 2022 צמחו בכ-16% לשיא של כ-1.86 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.61 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה מגידול במכירת בדיקות אנטיגן באמצעות חברת הבת גוד-פארם, לצד הגידול בהיקפי הפעילות של החברות הבנות – קופיקס, גוד פארם, מועדון הלקוחות ופעילות הסלולר. מנגד, השפעות אלה התמתנו חלקית עם קיטון בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-6.25%, בין היתר, בהשפעת עיתוי החגים, שכן חג פסח חל ברבעון השני של השנה, בעוד שאשתקד חל ברבעון הראשון.

שיעור הרווח הגולמי ברבעון הראשון של שנת 2022 ירד לשיעור של -22.2%, בהשוואה ל-22.8% ברבעון המקביל אשתקד. למרות זאת, כספית, עלה הרווח הגולמי בכ-13% לכ-414 מיליון שקל, בהשוואה לכ-367 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד כתוצאה מהגידל בהכנסות דבר המוכיח את דרכנו ואת האסטרטגיה שלנו לאורך השנים ללכת לקראת הלקוח.

הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון הראשון של שנת 2022 עלה בכ-50% לכ-104 מיליון שקל (כ-5.6% מההכנסות), בהשוואה לכ-69 מיליון שקל (כ-4.3% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד, בעיקר כתוצאה ממכירת בדיקות האנטיגן, שהתאפיינה ברווחיות גבוהה מהרווחיות המייצגת של החברה, וכן משיפור ברווחיות בפעילות חברות הבנות.

בשורה התחתונה, רשת רמי לוי שיווק השקמה הציגה ברבעון הראשון של שנת 2022 עלייה של 72% ברווח הנקי לשיא של כ-81 מיליון שקל, בהשוואה לכ-47 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה החדה ברווח הנקי נבעה מהצמיחה הדו-ספרתית בהכנסות, מהשיפור ברווחיות התפעולית ומהגידול בהכנסות מימון.

ה-EBITDA ברבעון הראשון של שנת 2022 עלה בכ-31% לכ-170 מיליון שקל (כ-9.1% מההכנסות), לעומת כ-130 מיליון שקל (כ-8.1% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

מאזן ליום ה-31.03.2022 ודגשים עיקריים:

לחברה קופת מזומנים והשקעות לזמן קצר של כ-993 מיליון שקל. מנגד, לחברה חוב פיננסי ברוטו בסכום זניח של כ-24 מיליון שקל בלבד. בהתאם לכך, לחברה עודף נכס פיננסי, נטו בסך של כ-969 מיליון שקל. החברה הודיעה שהיא מייעדת סכום של כחצי מליארד שקל מתוך קופת המזומנים להשקעה אסטרטגית, שתוביל להגדלת סל הקניות הממוצע של לקוחות החברה בסניפי החברה, והחברה בוחנת השקעות מסוג זה.

במקביל לאישור הדוחות, הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-61 מיליון שקל, המתווספת לחלוקת דיבידנד של כ-240 מיליון שקל מתחילת שנת 2021. מאז הונפקה לציבור בחודש מאי 2007 ועד היום, חילקה החברה דיבידנד בסכום כולל של כ- 1,307 מיליוני שקל.

מתחילת שנת 2021 ועד היום פתחה רשת 'גוד פארם' 18 סניפי פארם נוספים ברחבי הארץ. זאת, בהתאם לאסטרטגיית ההתרחבות, כך שנכון להיום רשת 'גוד פארם' מפעילה 45 סניפי פארם ברחבי הארץ, ולמעשה הכפילה את כמות סניפי הפארם תוך כשנתיים, וזאת לצד הפעילות הסיטונאית של 'גוד פארם' בתחום מכירת האנטיגן ברבעון.

בכוונת החברה להמשיך בהרחבת פעילות סניפי הדיסקאונט - רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 56 סניפים (מתוכם, 3 סניפים בזכיינות) ובכוונתה לפתוח השנה סניפי דיסקאונט נוספים. החברה מזהה פוטנציאל להקמת כ-20 סניפי דיסקאונט נוספים באזורים חדשים בהם הרשת אינה פועלת כיום ומעריכה כי פתיחת הסניפים החדשים לא יצרו קניבליזציה לסניפי הרשת הפעילים. בנוסף, תמשיך לפתוח ולרבות בעצמה סניפים עירונים וכן לפתח את המותג הפרטי ולהעמקת החדירה של המותג הפרטי.

רשת רמי לוי שיווק השקמה, בניהולו של רמי לוי, פועלת 45 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת פועלת הן במגזר הקמעונאי והן במגזר הסיטונאי, ומפעילה כיום 56 סניפי סופרמרקט (מתוכם, 3 סניפים הפועלים בשיטת הזכיינות). במקביל, החברה פועלת להרחבת פעילותה אל תוך מרכזי הערים הן באמצעות פתיחת סניפים עירוניים חדשים והן באמצעות רכישת רשתות עירוניות פעילות. לחברה כ-296,000 מנויים סלולריים כמפעיל סלולארי וירטואלי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il