TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גאווה ישראלית:


צילום: אלישר
יחידת ממר"ם זכתה בפרס החדשנות הטכנולוגית לשנת 2022 באירוע ה-Summit הגלובלי של רד האט


יחידת ממר"ם (מרכז המחשבים ומערכות המידע) בצה"ל זכתה בפרס החדשנות הטכנולוגית לשנת 2022 באירוע ה-Summit הגלובלי של רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח. הפרס מכיר בהישגים הטכנולוגיים של לקוחות רד האט ברחבי העולם, אשר הדגימו יצירתיות בפתרון בעיות כדי להשפיע לטובה על עולם העסקים ועל החברה.

יחידת ממר"ם משמשת כספקית שירותי הענן לכל היחידות של צה"ל. כחלק מחבילת הפתרונות שלה, ממר"ם מתחזקת יכולות as-a-service כמרכזי נתונים קטנים, בעלי אספקה מהירה הניתנים לפריסה בקצה ובשטח במטרה לתמוך בפעולות קריטיות.

אחת מהמשימות המרכזיות של ממר"ם היא הבטחת גישה ליישומים קריטיים בכל זמן ובכל מקום עבור המשתמשים בהתאם לצורך שלהם. העברת כמויות גדולות של נתונים על פני חיבורים איטיים מגבירה את הפוטנציאל לכשלים בהעברת נתונים, מה שמסכן את חייהם של תושבי ישראל.

יחידת ממר"ם עובדת בשיתוף פעולה עם Red Hat Consulting ו-Red Hat Training ומשתמשת בפלטפורמת Red Hat OpenShift כדי ליצור יישום מרכז נתונים מרכזי המבוסס על קונטיינרים וענן, אשר מתרחב בקלות להתקני IoT וסביבות קצה, תוך שמירה על אבטחה מקסימלית. השימוש ב-Red Hat Advanced Cluster Management for Kubernetes יחד עם Red Hat Ansible Automation Platform מסייע לממר"ם להפוך את הסביבות שלה לאוטומטיות ומאיץ משמעותית את פריסות הקצה.

קבוצת מרכז הנתונים של ממר"ם יכולה לספק אשכול חדש בפרק זמן הנמוך משעתיים ולהשלים פריסה תוך פחות משתי דקות, תוך הפחתת זמני אספקת השירות לשלוש עד שש שעות בהשוואה לשלוש שבועות באמצעות המערכות הקודמות שלהם. האשכולות הללו מאפשרים ליישומים לתפקד כאילו יש להם חיבור לרשת גם אם החיבור נכשל, מבלי להתפשר על דרישות האבטחה והתאימות הנוקשות שלהם.

אורי בן שמואל, מנהל מגזר הביטחון ברד האט ישראל, אמר כי, "אני מברך את הצוות של ממר"ם על קבלת פרס החדשנות הטכנולוגית של רד האט לשנת 2022 ומודה להם על הבעת האמון המתמשכת והבחירה בפתרונות המתקדמים של רד האט. השימוש בפתרונות של קוד פתוח מציב את צה"ל בקדמת הטכנולוגיה לא רק בארץ, אלא בעולם כולו והפרס זוהי הוכחה לכך. אנו ברד האט גאים לקחת חלק בפרויקטים משמעותיים בתחום הביטחון, אשר להם השפעה אדירה על כל אחד ואחת במדינה".

צפו בסיפור ההצלחה המלא של ממר"ם - https://www.redhat.com/en/success-stories/mamram


אודות רד האט (Red Hat)

רד האט הינה החברה המובילה בעולם למתן פתרונות תוכנה מבוססי קוד פתוח לארגוני Enterprise. רד האט מבוססת על כוחה של קהילת הקוד הפתוח בפיתוח ואספקת טכנולוגיות Linux, ענן, קונטיינרים ו-Kubernetes אמינות ובעלות ביצועים גבוהים.


החברה מסייעת ללקוחות לשלב בין יישומי IT חדשים וקיימים, לפתח יישומים מוטי-ענן (cloud-native), לבצע סטנדרטיזציה של מערכת ההפעלה, יחד עם אוטומציה, אבטחה וניהול של סביבות מורכבות. שירותי התמיכה, ההדרכה והייעוץ של רד האט זכו להכרה ופרסים בתעשייה והופכים אותה לשותפה ויועצת מוערכת עבור חברות רבות ברשימת ה-Fortune 500.

משרדי החברה בישראל מונים מעל ל-500 עובדים, מרביתם מהנדסים מהשורה הראשונה בישראל, אשר עובדים על פיתוח הפתרונות הטכנולוגיים של רד האט בתחום תשתיות הענן. הסניף הישראלי כולל גם את צוות המכירות והשירות של אזור ישראל, יוון וקפריסין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il