TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בית ההשקעות פרוקסיביט - הזינוק החד במטבע הדוג'קוין והקשר לרכישת טוויטר


אסף אלמליח אנליסט קריפטו-פיננסי בכיר בבית ההשקעות Proxibit:

אתמול (25-4-22) יצאה לדרך העסקה של איילון מאסק וטוויטר – הצעת הרכש התקבלה ע"י טוויטר והאיש העשיר בעולם, איילון מאסק, יהיה הבעלים של הרשת החברתית. במהלך אותו היום מטבע הדוג'קוין סגר עלייה של 19% ביממה, ובפער לא קטן על שאר המטבעות הדיגיטליים.

מה הקשר בין שני המקרים ?

מטבע הדוג'קוין שהתחיל את דרכו בעולם המטבעות הדיגיטליים כבדיחה הפך פופולרי ביותר בזכות דחיפה מהאיש העשיר בעולם, מאסק לא פעם כינה את אותו "המטבע של העם" ותיאר את אמונתו ביכולת המטבע לשנות את העולם ולהפוך ל"כסף הבא של האינטרנט".

בשנה שעברה הבטיח מאסק שטסלה תאפשר תשלומים עבור מוצרים נלווים של החברה במטבע דוג'קוין, ואכן כך קרה, בשלב זה המטבע כבר היה בשליטתו המוחלטת של מאסק, כל ציוץ שלו מפעיל אלפי "מאמיני מאסק" שרצים לקנות את המטבע ומקפיצים את ערכו בעשרות אחוזים. אך אתמול קרה משהו מעניין, ההודעה אודות רכישת טוויטר לבדה הספיקה ליצור גל קונים למטבע להעלות את ערכו ביותר מ - 19%.

הסיבה לקפיצה במחיר היא שרבים מאמינים ששליטתו של מאסק בטוויטר תביא לכך שהמטבע ישחק תפקיד חשוב בעתיד לשטוויטר וישולב בשירותים שמציעה הרשת החברתית. זו לא בהכרח ספוקלציה אגב, מאסק עשה את כבר בטסלה ייתכן שיעשה את זה גם בטוויטר.

עוד אירוע שתרם לעליית הערך במטבע היא תגובה של איילון מאסק על ציוץ של היוצר של דוג'קוין – בילי מרקוס המכונה: shibotahi nakamonoto .

מרקוס מצייץ כי לדעתו שלושה דברים עשויים להפוך את הדוג'קוין לבעל ערך גבוה יותר:

הראשון : שעסקים יקבלו תשלום במטבע

השני : שישתמשו במטבע כדרך המקובלת לתת טיפ

והשלישי: יצירת גשר לבלוקצ'יין של איתריום שמיצב את עצמו כבית לאפליקציות לכלכלה מבוזרת ובהחלט יכול להביא המון קהל למטבע.

מאסק בתגובה: "הראשון בהחלט, השני נחמד שיהיה והשלישי לא נחוץ לדעתי", בסאב-טקסט: המטבע יכול להצליח בעצמו, לנסות לחבר אותו לעולמות הכלכלה המבוזרת שקיימים באיתריום זה נושא אחד אך מה שחשוב הוא שכמה שיותר אנשים ישתמשו במטבע.

בכל מקרה, בכל יום שעובר ההשפעה של איילון מאסק על המטבע גוברת, עד כדי כך שפיסת חדשות שקשורה למאסק (אך לא בהכרח למטבע ישירות) משפיעה דרמטית על מחיר המטבע.
המטבע שהתחיל כבדיחה עבר דרך ארוכה ואולי עוד ישמש את משתמשי האינטרנט של העתיד, מי יודע ? אך מתבקשת השאלה: עד כמה מבוזר מטבע שנשלט על ידי איש אחד ?

אודות בית ההשקעות ProxiBit:

בית ההשקעות הקריפטוגרפי ProxiBit, מקבוצת בית ההשקעות הוותיק פרוקסימה, השיק פעילות ייחודית המאפשרת לעמיתים ניהול תיקים של מטבעות דיגיטליים בלבד. בית ההשקעות מציע 7 מסלולי השקעה בהתאם למטבעות השונים וכן אפשרות לנהל תיק השקעה במטבעות דיגיטליים המותאם אישית לדרישות הלקוח. בדומה לניהול תיקים "מסורתי" גם ניהול התיק במטבעות הקריפטו נעשה בסטנדרטים הנהוגים בבתי ההשקעות ובכלל זה בשקיפות מלאה ותוך אפשרות לממש את התיק בכל עת.


בין בעלי התפקידים ב- ProxiBit נמנים חיים ונציה ואורי רענן (מבעלי בית ההשקעות פרוקסימה) המכהנים כדירקטורים וכן איציק בנבנישתי, לשעבר מנכ"ל פרטנר ויונה פוגל, לשעבר מנכ"ל פז ומי שכיהן בשורה הארוכה של תפקידים בכירים בבנק לאומי וביניהם חבר הנהלת הבנק וראש החטיבה הבנקאית, המכהנים כחברים בכירים בוועדה המייעצת של בית ההשקעות. את פעילות ProxiBit מנהל אלעד נומברג.

דיסקליימר

החברה בעלת אישור המשך עיסוק מספר 57505 למתן שירות בנכס פיננסי מכוח בקשה לרישיון למתן שירות בנכס פיננסי לרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. החברה אינה בעלת רישיון כהגדרתו בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תשנ"ה-1995. אין באמור באתר משום ייעוץ ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מס ואין בו משום תחליף לשירותים כאמור המתחשבים בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.


אין באמור באתר משום המלצה בנוגע לכדאיות השקעה במטבעות וירטואליים ו/או במוצרים או מכשירים פיננסיים כלשהם ואין בדברים משום הזמנה ו/או הצעה לביצוע פעולות במוצרים הנזכרים. אין באמור כדי להוות התחייבות להשאת תשואה כלשהי. השקעה במטבעות וירטואלים הינה מסוכנת ועשוייה לגרום להפסד של מלוא ההשקעה. תחום המטבעות הוירטואליים כרוך בחוסר וודאות רגולטורי, מיסויי ויישומי על ידי גופים שונים עמם נדרשים יחסי גומלין לצורך ביצוע פעולות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il