TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אזור התעסוקה של רמת החייל מתעורר


צילום: יח"צ
חברת RAY TLV רכשה שני בניינים ברמת החייל בכ-86 מיליון שקל – לטובת תכנון מתחם חדש
חברת RAY TLV רכשה לאחרונה שני בנייני משרדים ברמת החייל תל אביב תמורת כ-90 מיליון שקל. מדובר בבניינים צמודים ברחוב ראול ולנברג 14 - בבניין הקדמי שחזיתו לרחוב רכשה החברה את 4 הקומות שמעל לשטחי המסחר (מולם פועלת RAY TLV בשת"פ) בהיקף של 3,400 מ"ר אשר נרכש מחברת "בית קדימה", תמורת 38 מיליון שקל; הבניין השני האחורי והגובל עם השצ"פ המתוכנן ששטחו 4,800 מ"ר נרכש מחברת "מייג השקעות" בתמורה ל 48 מיליון שקל. הקרקע כולה בשטח של כ 4 דונם.

בכוונת חברת RAY TLV לפעול ליצירת מתחם תכנוני אחד עליו ניתן יהיה לתכנן בניין עצמאי בשטח בנוי של כ- 23 אלף מ"ר לשימושי תעסוקה (מסחר, מלונאות, משרדים, מרפאות וכד') ובתום עבודת התכנון, להציעו בשוק למכירה. הצפי לסיום תכנון הפרויקט – דצמבר 2023.

לדברי זיו פופלבסקי, ממייסדי חברת RAY TLV, "החברה השלימה בימים האחרונים את רכישת שני הנכסים ברמת החייל לטובת יצירה של רצף תכנוני בהיקף של 4 דונם על קרקע פרטית. אנו מתכננים פרויקט משמעותי בנראות ובנפח וצופים שיהפוך לפרויקט אייקוני ומוביל באזור. אנחנו עדים לתהליך מואץ במתחם התעסוקה של רמת החייל וסבורים כי הקו הירוק של הרכת הקלה שהעבודות עליו ברחוב ראול ולנברג החלו בחודש מרץ האחרון, לצד עדכון תוכנית המתאר (תא 5500) הצפויה להתאשר ולהשפיע על האזור, ייצרו ביקושים גבוהים מאוד לאזור שכבר היום נמצא בתפוסה של 92%."

אזור התעסוקה רמת החייל בתל אביב חווה בשנה האחרונות פריחה נדל"נית מחודשת עם עוד ועוד חברות גדולות שמצטרפות למגוון הקיים ומקימות באזור את המטה שלהן. מאז הרבעון האחרון של 2020 ישנה התעוררות מחודשת ביקושים לשטחי משרדים באזור, בעיקר מצד חברות ההייטק והפיננסים, והתפוסה באזור במגמת עלייה. לצד חברות ההייטק שכבר מאכלסות את המתחם, מתאפיין האזור "כקריה רפואית" בה מאות אנשי רפואה מתחומים שונים לצד בתי חולים פרטיים והמרכז הרפואי הפרטי "אסותא" הממוקם במתחם שהתרחב לאחרונה לבניין נוסף בסמוך לבניין הקיים.

לאחרונה דווח על עוד עסקת נדל"ן משמעותית ברמת החייל, כשחברת הנדל"ן ויתניה מכרה 50% ממגדל ויתניה לידי קבוצת יוניון שבשליטת מר' ג'ורג' חורש בתמורת לכ-290 מיליון שקל. בבניין שנרכש שוכן מטה חברת טבע אליו עברה טבע בשנה שעברה.

לפי נתוני של קבוצת נת"מ למחצית השנייה של 2021, בתל אביב כמעט ולא ניתן למצוא משרדי פרמיום (קלאס A) להשכרה בשטח בנוי של 1000 מ"ר ומעלה. השוק כולו נושק ל-100% תפוסה, במרכז ודרום העיר. ברמת החייל התפוסה היום עומדת על כ-92%.

בנוסף להיותם אחד ממוקדי ההייטק המרכזיים של כל גוש דן, הרחובות הראשיים של רמת החייל – ראול ולנברג והברזל – מהווים גם את אחד מעיקרי אזורי הפנאי והבילוי בצפון תל אביב, עשרות בתי אוכל ומסעדות, ובתי קפה ושאר מקומות בילוי מעודפים בקרב תושבי העיר והמרכז.

לפי בדיקה שנערכה ב-2021 ע"י עיריית תל אביב, הכמות המוערכת בימי חול היא של כ-85 אלף איש החולפים בכל יום ברמת החייל. לכל אותם אורחים ועובדים ישנן כמה דרכי גישה למקומות העבודה שלהם - האזור סמוך לשתי תחנות של רכבת ישראל, למסוף האוטובוסים "עתידים" המציע קווים ישירים אל ומכל ערי המטרופולין, שירותי ההסעה "באבל" גם הם מגיעים למתחם. במסגרת התחבורה הירוקה למתחם - ישנן חניות ייעודיות לרכבים שיתופיים, תחנות "תל אופן" ושירותי קורקינט שיתופיים העושים שימוש ברשת שבילי אופניים במתחם, כל אלה לצד המהפכה התחבורתית המתקרבת ובמרכזה - הקו הירוק של הרכבת הקלה שיעבור לאורך רחוב ראול ולנברג עם 4 תחנות באזור התעסוקה.


אודות חברת RAY TLV
החברה נוסדה בשנת 2019 על ידי אבי רומנו וזיו פופלבסקי, בעלי ניסיון יזמי רב שנים בתחום הנדל"ן, השיווק והאסטרטגיה. החברה עוסקת ברכישה והשבחת נכסי נדל"ן בעלי פוטנציאל משמעותי ועם רמת מורכבות גבוהה, הממוקמים בעיר תל אביב-יפו. RAY TLV שמה לה למטרה להוביל את תחום השבחת הנדל"ן בת"א תוך יצירת אינטגרציה בין העירייה לבעלי הנכסים ולבין תושבי העיר השואפים לאיכות חיים לצד הפיתוח העירוני התואם מטרופוליטניים דומים בעולם.

RAY TLV פועלת בתחומה במספר מוקדי תעסוקה בעיר תל אביב בהם מתחם השלושה/נירים, הרכבת/ הגר"א ונווה חן המתחדשת והמבטיחה, בהיקף כולל של כ- 200,000 מ"ר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il