TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אמנת שירות - איילון ביטוח ולשכת סוכני הביטוח


צילום: גיא קרן
איילון ביטוח ולשכת סוכני הביטוח בישראל חתמו על אמנה להגברת שיתוף הפעולה

מנכ"ל איילון ביטוח שרון רייך ונשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל שלמה אייזיק חתמו היום על אמנת שירות ראשונה מסוגה, הקובעת כי חברת הביטוח והלשכה – המאגדת את אלפי סוכני הביטוח בישראל – יפעלו להגברת שיתוף הפעולה וכי איילון תימנע מהעברת הצעות באופן ישיר ללקוחות הסוכנים.


המהלך שיזמו הצדדים נועד, בין השאר, לתת מענה למגמה הגוברת בענף, במסגרתה חברות ביטוח בוחרות לפתח ערוצים ישירים על ידי פנייה ישירה ללקוחות הסוכנים. בצעד זה מבקשת איילון לשקף לסוכנים כי איילון ממשיכה להיות חברה המשווקת את הפוליסות שלה באמצעותם, לרבות באמצעות הכלים הדיגיטליים שהחברה מפתחת עבורם, וכי סוכני הביטוח הם מבחינתה אנשי מקצוע מהותיים שפעילותם משיאה ערך רב בענף הביטוח.

באמנה נקבע עוד כי איילון תעניק לסוכני החברה שירות איכותי ומקצועי, למען המשך הצלחתם העסקית וכן תפעל לחיזוק המקצועי של סוכני החברה, באמצעות הדרכות והשתלמויות מקצועיות, עדכונם בנושא מוצרים חדשים והתמודדות עם החברות הישירות. איילון אף תפתח ותעניק לסוכנים כלים דיגיטליים למכירה ושירות, לטובת סיוע והצלחה גם בהיבטים הדיגיטליים. לצד זאת, תמשיך איילון לספק לסוכניה לידים למכירות.

מאז כניסתו של המנכ"ל רייך לתפקידו לפני כחודשיים איילון יוזמת שורה של מהלכים לחיזוק פעילותה כחברת סוכנים ולחיזוק ערוץ הסוכנים. עם החתימה אמר רייך: "הקשר של איילון עם סוכניה הוא קשר בלתי ניתן להתרה של עשרות שנים, אבל היום אנחנו נותנים לו תוקף רשמי. אנחנו מאמינים כי כיום הסוכן צריך לפעול בהיברידיות. אנחנו נעניק לסוכני איילון כלים דיגיטליים ומקצועיים אך אלה לא יחליפו את השירות האישי והמקצועי שהסוכן מעניק, כי ברגע האמת, לקוח רוצה לדבר עם איש מקצוע ולקבל שירות אישי. לסוכני הביטוח יש תפקיד מפתח בפעילותה של איילון, בצמיחה שלה וברווחיות שלה. ברצוני להודות לסוכנים וכמובן ללשכה ולנשיא אייזיק על שהרימו את הכפפה ומאפשרים למהלך החדשני ופורץ הדרך הזה לצאת לפועל".

נשיא הלשכה שלמה אייזיק אמר במעמד החתימה: "העולם משתנה, ומטבע הדברים הדיגיטציה תופסת מקום גדול יותר בחיי כולנו – אבל על רקע כל השינויים התפקיד החשוב שממלאים סוכני הביטוח רק מתחדד. הם החוליה המקשרת בין בעל הפוליסה ובין חברת הביטוח, והם ימשיכו למלא את התפקיד הזה במקצועיות ובמסירות כפי שעשו עד היום. אני מודה לאיילון על שהשכילה להבין זאת ויזמה את אמנת השירות, בתקווה שחברות הביטוח הוותיקות האחרות ילכו בעקבותיה ויצטרפו למהלך, שממנו כל הצדדים יוצאים נשכרים".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il