TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Connect Network משיקה את פלטפורמת ההתאמה ל-Layer 2 שלה


הבלוקצ'יין של Connect Network הוא פלטפורמת התאמה מהפכנית חדשה ב-Layer 2 שתספק תפוקה גבוהה ודמי עסקה נמוכים במיוחד ברשת שלה.

הבלוקצ'יין של Connect Network הוא פלטפורמת התאמה מהפכנית חדשה ב-Layer 2 שתספק תפוקה גבוהה ודמי עסקה נמוכים במיוחד ברשת שלה. הבלוקצ'יין של Connect Network הוא EVM Blockchain עם אלגוריתם מוסכם להוכחת הימור. הבלוקצ'יין החדש הזה יאפשר למפתחים לבנות על זה DApp עם תמיכה מהקרן בצורה של מענקים.

המרחב של EVM ב-Layer 2 עמוס בפלטפורמות רבות שהתפתחו בשנתיים האחרונות. זה מראה שיש מספיק ביקוש ודרישה לפלטפורמות ולמפתחים בעלי ביצועים מהירים יותר כדי לבנות עליה. הייתה דרישה עצומה ממפתחי Defi, הגיימינג וה-NFT לבחון את ההזדמנות הזו ולספק למשתמשים עסקאות מהירות יותר בעלות נמוכה.

אסימון CNT הוא אסימון השירות הטבעי של הבלוקצ'יין של Connect Network שישמש להימור על אלגוריתם הסכמת ה-POS שלו. הקרן תשתמש באסימון הזה כדי לספק מענקים ולממן פיתוח של DApp בבלוקצ'יין הזה.

Connect Network מגייסת כספים באמצעות סבבי מכירה מוקדמת וסיד עם מכירת אסימוני CNT, ומכיוון שהיה עניין עצום מצד קרנות הון סיכון שונות מתחום הקריפטוגרפיה, הבלוקצ'יין של Connect Network יכריז על המרה של כמה פרויקטים קריפטוגרפים גדולים בשבועות הקרובים.


מנכ"ל הבלוקצ'יין של Connect Network, סימאון סוקראטוס, אומר, "הבלוקצ'יין של Connect Network יחולל מהפכה בגישה ל-EVM באמצעות השיטות הייחודיות שלו. עם הרקע הטכני החזק והצוות המצטיין שלנו, אנחנו כאן כדי לספק ספר חשבונות מבוזר חדש מהבלוקצ'יין של Connect Network".

הוא הוסיף כי "אנחנו רוצים לשים את חותמנו בעידן זה של טכנולוגיה מתפתחת חדשה על ידי שדרוג האופן שבו אנו משתמשים בטכנולוגיית בלוקצ'יין".

הבלוקצ'יין של Connect Network יביא ממד מרענן ומרגש למגזר הבלוקצ'יין עם שירותים חדשניים ועם החזון של סימאון, הבלוקצ'יין של Connect Network יהיה בוודאות אחד ממובילי השוק בתחום זה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il