TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת באבלס מגיעה לבורסה בת"א


יו"ר החברה, רונן טויטו. קרדיט יח"צ
חברת באבלס בעלת הפלטפומה הטכנולוגית לשיווק מקוון של מותגי פרמיום בינלאומיים בלילדים וכן שותפויות למגוון מותגים בינלאומיים לכלל הקהלים מתמזגת למובייל מקס
חברת באבלס, בעלת פלטפורמה טכנולוגית וכלים דיגיטליים לשיווק מקוון של מותגי פרימיום לילדים בזיכיון בלעדי (HUGO BOSS, KENZO, REPLAY, Timberland ועוד), וכן בעלת רשת של 14 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות מתמזגת לחברת מובייל מקס טכנולוגיות בע"מ (ת"א:"מבמק"), מגיעה לבורסת תל אביב. החברה צפויה להתמזג למובייל מקס.
בהתאם לעסקה בין הצדדים בעלי המניות של באבלס יחזיקו ב- 87.5% מהגוף הממוזג אשר השווי הנגזר שלו הינו כ- 120 מיליון ₪.
באבלס מציגה גידול עקבי דו ספרתי במחזור המכירות וכן גידול ברווחיות ב- 3 השנים האחרונות. בנוסף לפעילותה הקמעונאית והסיטונאית במותגי פרמיום בינלאומיים לילדים, החל משנת 2020, לאור הוכחת היכולת הטכנולוגית והביצועים העסקיים בעולם המקוון, החלה באבלס לפתח מגזר פעילות נוסף Brand New Commerce ולפיו היא מתקשרת בהסכמי שותפויות עם בעלי זכויות במותגי פרימיום במגוון של תחומים ולכלל הקהלים להקמת שותפות ייעודית לביצוע פעילות מקוונת של המותג באופן שבאבלס הופכת להיות שותפה מלאה במותג.
נכון למועד חתימת עסקת מיזוג זו יש לבאבלס 7 שותפויות הכוללות בין היתר את: VENDOME, shop.yalon (Svarovski), Roberto Vino ועוד. וזאת בנוסף לפעילות הליבה של מותגי פרימיוים לילדים כאמור לעיל.
בכוונת באבלס להמשיך לפעול ולגדול בשתי החטיבות הנ"ל בצורה משמעותית בשנים הקרובות וכן לפתח את הפעילות בחו"ל לרבות באמצעות הסכם שנחתם לאחרונה עם חברת Ozon Holding PLC (נאסד"ק: "OZON") המפעילה פלטפורמת מסחר חנויות מקוונות. הסכם אסטרטגי זה קובע כי באבלס הנה השותף הטכנולוגי הגלובלי ונציגתה הרשמית בישראל של OZON במסגרת ההסכם החברה מפתחת ומנהלת את הגשר הטכנולוגי בין מותגי הפרימיום הבינלאומיים לבין פלטפורמת המסחר המקוון של חברת OZON. נכון ליום הדוח OZON נסחרת בארה"ב בנאסד"ק בשווי של כ 3 מיליארד דולר.
עסקת המיזוג עם חברת מובייל מותנת במספר תנאים מתלים הכוללים בין היתר: אישור של אספת בעלי המניות, השלמת הגשת המסמכים לרשות ניירות ערך, קבלת אישור הבורסה למיזוג, קבלת רולינג מרשות המיסים.
בעלי השליטה של באבלס הינם:, צחי פריד, מייסד, מומחה ומוביל דעה בינלאומי בתחום ה E-Commerce, חיים נחום ,מייסד ואיש עסקים בתחום האופנה והייצור, יודי לזר, מייסד.
יודי לזר, מנכ"ל ודירקטור חברת באבלס: "אני שמח על המיזוג אשר באמצעותו באבלס נכנסת לשוק ההון. המיזוג והחשיפה לשוק ההון יאפשר לנו להתרחב בקצב מהיר ומשמעותי וכן לייצר חשיפה לפלטפורמה הטכנולוגית ויכולות החברה כלפי משקיעים אסטרטגים וגופים גדולים נוספים בארץ ובחו"ל לטובת שיתופי פעולה נוספים בחטיבת ה BNC אשר מתמקדת בשותפויות עם חברות מותגי פרמיום בינלאומיים.
באבלס מביאה לשוק בשורה חדשה וייחודית הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת מגוון המוצרים מה שסייע לה לצמוח במעל 80% בכל אחת משלוש השנים האחרונות תוך שמירה על רווחיות גבוהה"
רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון החברה ובעל מניות: "שוק ה- E-commerce קיבל הכרה משמעותית בתקופת ה Covid-19 אשר במהלכה הבין הציבור ברחבי העולם את החשיבות של יכולות טכנולוגיות במכירה מקוונת אשר מספקת פתרונות בתקופה של מגפה, ההתקדמות בתחום הואצה בצורה משמעותית והיא איתנו להישאר קדימה ולהמשיך להתפתח. באבלס נמצאת בחזית זו ונחשבת למובילה וחדשנית. אנחנו מאמינים שהפלטפורמה הציבורית תיתן לנו את הבמה לפתח את השווקים ולהגדיל את החשיפה למותגים בינלאומיים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il