TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקונרג'י: תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2021


אקונרגי
נכון להיום, החברה החלה בהקמת פרויקטים בהיקף של כ- 205 מגה ואט ותחל בתוך כ- 3 חודשים בהקמה של 322 מגה ואט נוספים
בגין 527 מגה ואט אלו, צופה החברה הכנסות שנתיות של 55 מיליון אירו (חלק החברה 27 מיליון אירו) ו- EBITDA שנתי של 43 מילון אירו (חלק החברה 21 מיליון אירו)

בשנת 2022 יחלו הקמות בהיקף של כ- 1.1 ג'יגה ואט ולחברה האמצעים הנדרשים להקמתם

צבר הפרויקטים שבפיתוח עומד על כ- 6.5 ג'יגה ואט, כ 41% גידול לעומת נתוני התשקיף ביולי 2021

מתוכם עד שנת 2024 צופה החברה כי תחבר כ- 3.1 ג'יגה ואט (חלק החברה 1.9 ג'יגה ואט)

מתחילת השנה הרחיבה והעמיקה החברה את שיתופי הפעולה האסטרטגיים שלה:
קרן Rgreen הצרפתית נכנסת כשותפה (בחלקים שווים עם אקונרג'י) ומזרימה 50 מיליון אירו בהון והלוואת מזנין בהקמת פרויקט PARAU ברומניה (90 מגה וואט) הנמצא בשלב מוכנות להקמה.

חברת הביטוח הפניקס מעמידה 150 מיליון אירו לצורך מימון עלויות הקמה של פרויקטים של אקונרג'י ברומניה ובפולין

משיתופי הפעולה ארוכי טווח עם השותפים האסטרטגיים צפויות לחברה הכנסות משמעותיות של כ- 155 מיליון אירו דמי ייזום ושירותים

אקונרג'י אנרגיה מתחדשת (סימול: אקנר/ECNR) השלימה את הנפקת המניות הראשונה לציבור (IPO) בחודש יולי וגייסה כ- 150 מיליון ש"ח ובחודש דצמבר השלימה גיוס ראשון של אג"ח להמרה בהיקף של 243 מיליון ש"ח.

תמצית נתונים לרבעון הרביעי ולשנת 2021:
נכון לתקופת הדוח, טרם משתקפת פעילות החברה בנתונים הכספיים.
ההכנסות ממתן שירותים מתחילת השנה הסתכמו בכ- 976 אלף אירו לעומת כ- 849 אלף אירו בתקופה המקבילה אשתקד. חל גידול בהכנסות ממתן שירותי EPCm ומאידך חלק מהגידול קוזז מקיטון בהכנסות חד פעמיות משירותים שניתנו לפורטפוליו בפיתוח עם RG .
ההכנסות ממתן שירותים ברבעון הסתכמו בכ- 424 אלף אירו לעומת כ- 297 אלף אירו ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד המיוחס לבעלי המניות של החברה מתחילת השנה הסתכם בכ- 10,881 אלף אירו לעומת הפסד של כ- 1,208 אלף אירו בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר ההפסד נובע מעליה בהוצאות שכר כתוצאה מהרחבת הפעילות וגידול במספר העובדים ורישום הוצאות שכר בגין תשלום מבוסס מניות.

ההפסד המיוחס לבעלי המניות של החברה ברבעון הסתכם בכ- 2,883 אלף אירו לעומת כ- 1,109 אלף אירו ברבעון המקביל אשתקד.

תחזיות התוצאות העסקיות הפרויקטליות בשנים הבאות (במיליוני אירו, חלק החברה):


אייל פודהורצר, מנכ"ל אקונרג'י ואחד משני מייסדי החברה, מסר: "אנו מסכמים תקופה אינטנסיבית עם התפתחויות משמעותיות בכל רבדי החברה. ביולי 2021 השלמנו את הנפקת החברה בבורסה וזכינו לשותפים חדשים, אשר הביעו את אמונם בפעילותה של החברה ובהנהלתה. בדצמבר השלמנו בהצלחה גיוס אג"ח להמרה בהיקף של כ- 240 מיליון ש"ח כך שבסה"כ בשנת 2021 גייסנו מקורות של הון וחוב בהיקף כולל של כ- 400 מיליון ש"ח.
מאז ועד היום העמקנו והרחבנו את שיתופי הפעולה האסטרטגיים שלנו: קרן Rgreen הצרפתית נכנסת כשותפה (בחלקים שווים עם אקונרג'י) בהקמת פרויקט PARAU ברומניה (90 מגה וואט) הנמצא בשלב מוכנות להקמה וזאת בנוסף לשותפות הוותיקה עימה ועם הקרן של UBS. בנוסף, חתמנו הסכם עם חברת הביטוח הפניקס לפיו היא מעמידה 150 מיליון אירו לצורך מימון עלויות הקמה של פרויקטים של אקונרג'י ברומניה ובפולין.
משיתופי פעולה אלו צפויות לחברה הכנסות משמעותיות של כ- 155 מיליון אירו דמי ייזום ושירותים
בנוסף, הכנסנו את נופר אנרגיה כשותפים בפרויקט Ratesti הגדול ביותר המוקם בימים אלו ברומניה.
מתחילת השנה התחלנו בהקמתם של פרויקטים בהיקף של כ- 205 מגה ואט ובחודשים הקרובים נתחיל בהקמתם של כ- 322 מגה ואט נוספים.
צבר הפרויקטים הכולל שלנו ממשיך להתפתח ולהתקדם, אנו עומדים בתוכניות העבודה שלנו ובטוחים כי פירות העשייה המרובה שנעשית בחברה יבואו לידי ביטוי בתוצאות הכספיות בהתאם לתחזיות שפרסמנו."

אודות אקונרג'י
אקונרג'י אנרגיה מתחדשת הינה מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום האנרגיה המתחדשת באירופה, בעלת צוות בין לאומי וניסיון ומוניטין מוכחים באיתור, פיתוח, רכישה וניהול של פרויקטים. לחברה גם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם קרנות מובילות בעולם המשקיעות בפרויקטים של אקונרג'י כדוגמת קרן התשתיות של בנקUBS וקרן התשתיות הצרפתית Rgreen Invest.
בבעלות החברה צבר פרויקטים בהיקף של מעל 6 ג'יגה וואט הנמצאים בשלבי פיתוח והקמה שונים במספר שווקים כולל איטליה, ספרד, אנגליה, רומניה ופולין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il