TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסל סולושנס - השלמת מיזוג אינטראפוזישן לצמיחה והצפת ערך‎‎


קבוצת אקסל סולושנס
ערב חתימת ההסכם מחזיקה אקסל בכ-42% ממניות צמיחה אינווסטמנט האוס
אקסל סולשנס מציפה ערך:
צמיחה – חתימה עם הסכם למיזוג עם אינטראפוזישן

אקסל סולושנס מודיעה כי בהמשך לדיווחים מיידיים קודמים נודע לה אתמול, כי צמיחה אינווסטמנט האוס התקשרה בהסכם מיזוג, על דרך של החלפת מניות עם חברת אינטראפוזישן בע"מ. לפי הדיווח המיידי של צמיחה בדבר הסכם המיזוג, ההתקשרות הינה למיזוג פעילות אינטראפוזישן לתוך חברת צמיחה על דרך של רכישת מניות (100%) מהון המניות המונפק והנפרע של אינטראפוזישן בדילול מלא, וזאת כנגד הקצאת מניות רגילות של צמיחה, כפי שיהיו במועד השלמת עסקת המיזוג, לבעלי מניות אינטראפוזישן.

יצויין כי ערב חתימת ההסכם המפורט כאן מחזיקה אקסל בכ-42% ממניות צמיחה אינווסטמנט האוס. אינטראפוזישן הינה חברת מחקר ופיתוח העוסקת בפיתוח מערכת איכון וניווט מדויקת למבנים סגורים, עם התמקדות בתעשיות הרפואה (בתי חולים) והתעשייה (Industry 4.0).

בשלב הראשון יוקצו מניות רגילות של החברה לבעלי מניות אינטרא ושתהווינה מיד לאחר הקצאתן 40% מהון המניות של החברה, בדילול מלא . כמו כן, תקצה החברה לבעלי מניות אינטרא זכויות למניות אשר, בכפוף לעמידה באבני דרך יהיו זכאים לקבל מניות רגילות של החברה אשר יביאו את שיעור החזקתם במניות החברה לעד 72.5% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה בדילול מלא על בסיס ההון במועד השלמת עסקת המיזוג.

רונן שור מנכ"ל אקסל סולושנס אומר: "ההודעה על הסכם המיזוג היא צעד משמח בהשלמת העיסקה שיכולה להציף ערך לצמיחה ולכל בעלי מניותיה הנוכחיים לרבות אקסל. השלמת המיזוג תיצור חברה בעלת שווי משמעותי שבה תהיה אקסל בעלת עניין, העוסקת בתחום ה Ultra Wide Band שהינו אסטרטגי גם לענקיות הטכנולוגיה כולל אפל וגוגל. אנו מצפים לצמיחה דרמטית לחברה בשנים הקרובות בארץ ובחו"ל".

אודות אקסל:
פעילות קבוצת אקסל כוללת פיתוח, הפצה, אינטגרציה והשקעה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית, סלולארית ואופטית, אינטרנט של דברים ("IoT"), שירותי SaaS של אבטחת מידע, ענן ואוטומציה. כמו כן עוסקת הקבוצה, בין היתר, בפתרונות מנוהלים של תחנות מחשוב רזות, פתרונות משרד מתקדמים ומערכות לשימוש בתחום העיר החכמה. בין לקוחות הקבוצה נמנים כל מפעילי הטלקום בישראל, גופים ממשלתיים וארגונים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il