TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הרחפן שמספק תרופות במהירות לבתי חולים גייס לפי שווי 25 מיליון דולר


עמית גרין, מנכל יוניקורן. צילום: יחצ
סטריקס רחפנים תפתח פתרון נוסף לחברות לוגיסטיקה ותפעל ליצירת שת"פ עם ענקית ריטייל בינלאומית – החברה תספק מערכות ראשונות החל מרבעון שני של 2022
הקפסולות להפעלה אוטונומית של רחפני סטריקס מאפשרות פעילות רחפנים רציפה, יעילה וללא צורך בגורם אנושי
במסגרת סבב הגיוס של 2.5 מיליון דולר, יוניקורן טכנולוגיות, תשקיע 0.6 מיליון דולר ותעמיק את ההשקעה בחברה
הגיוס נועד לפיתוח פתרון לחברות לוגיסטיקה ומשלוחים וליצירת שת"פ עם ענקית ריטייל בינלאומית
עמית גרין, מנכ"ל יוניקורן טכנולוגיות: "ממשיכים להציף ערך למשקיעים ושמחים על ההשתתפות בסבב הגיוס הנוכחי המשקף שווי של פי 8 מהשווי הראשוני שנכנסו להשקעה"

יוניקורן שותפות השקעה בחברות טכנולוגיה בעלות פעילות מחקר ופיתוח מדווחת כי ביצעה השקעה נוספת בחברת סטריקס רחפנים, שפיתחה קפסולות להפעלה אוטונומית של רחפים, זאת במסגרת סבב גיוס בהיקף של עד 2.5 מיליון דולר לפי שווה של 22.5 מיליון דולר, לפני הכסף. יוניקורן טכנולוגיות תשקיע בסבב הגיוס הנוכחי כ-560 אלף דולר שלאחריה השותפות תחזיק בחברה כ-18% מהון המניות של סטריקס. ההשקעה הנוכחית מתווספת להשקעות קודמות של השותפות בסטריקס במהלך שנת 2021 בהיקף כולל של כ-1.1 מיליון דולר.

סטריקס השלימה את פיתוח הדור הראשון של מוצריה, ומספקת מערכות ללקוחות החל מאפריל 2021. מערכות ראשונות של הפתרון הנוסף הוזמנו וצפויות להיות מסופקות החל מהרבעון השני של 2022. כמו כן, החלה החברה בפיילוט עם חברת לוגיסטיקה שעובדת עם בתי חולים, במטרה שהמערכת של סטריקס תקצר את זמני המשלוחים של תרופות מצילות חיים. בין לקוחותיה הפוטנציאלים של החברה ניתן למצוא את התעשיות הביטחוניות, האזרחיות, חברות משלוחים ולוגיסטיקה, חברות אבטחת מתקנים, מפעלים, ממשלות וצבאות ועוד.

עמית גרין, מנכ"ל יוניקורן טכנולוגיות מסר כי, "אנו שמחים על השלמת השקעה נוספת בסטריקס המשקפת שווי של פי 8 מהשווי הראשוני בו נכנסנו להשקעה. אנחנו ממשיכים להציף ערך למשקיעים הן באמצעות השקעות המשך בחברות הפורטפוליו והן באמצעות השקעות בחברות חדשות. עוד הוסיף גרין כי, "סטריקס הינה חברה בעלת פוטנציאל צמיחה משמעותי הן בשוק המקומי והן בשוק הגלובלי. לראיה, החברה בוחנת הקמת מפעל ייצור בארה"ב במטרה לחדור לשוק האמריקאי ועומלת בימים אלו על הקמת ישות משפטית אמריקאית, וגיוס עובדים בארה"ב".

סטריקס נוסדה על ידי ניב אהרוני, יזם בעל ניסיון רב-שנים בתחום הביטחון ופיתוח מערכות טכנולוגיות מתקדמות ומשמש כמנכ"ל החברה מיום היווסדה. סטריקס מומנה ממועד היווסדה על-ידי מקורות מימון פרטיים של היזם. כמו כן, סטריקס סיימה את שלב ניסויי השטח ומתכננת לפרוס קפסולות עבור חברות שמעוניינות להטיס רחפנים ללא מטיס בשטח, דבר שהופך את המערכת לאוטונומית לחלוטין.

אודות יוניקורן
שותפות יוניקורן להשקעה בחברות טכנולוגיה צעירות הוקמה על ידי יענקל'ה טננבוים, ליגד רוטלוי, רונן ויסרברג ויגאל לנדאו. יו"ר השותפות הוא ליגד רוטלוי, בעל ניסיון עשיר בתאגידים פרטיים וציבוריים רבים, ביניהם רציו, חלל וחברות נוספות. מנכ"ל השותפות הוא עמית גרין אשר מביא עימו 25 שנות ניסיון בתחומי הטכנולוגיה, הפיננסים והיזמות. ועדת ההשקעות של יוניקורן טכנולוגיות כוללת את המנכ"ל עמית גרין בנוסף על יענקל'ה טננבוים, המשמש גם כדירקטור - בעל ניסיון עסקי של 35 שנה בתחום ההשקעות, מיזוגים ורכישות, הנפקות ואקזיטים רבים של חברות טכנולוגיה. חבר נוסף בוועדת ההשקעות הוא מוטי גוטמן, מנכ"ל חברת מטריקס, הנסחרת במדד ת"א 35, שעשתה במהלך השנים האחרונות עשרות מיזוגים של חברות טכנולוגיה. חבר נוסף הוא יוסי בן שלום, בעל ניסיון רב שנים כמנהל בכיר אשר הוביל בשנים האחרונות השקעות ואקזיטים בחברות רבות, ביניהן טלדור, דנאל, סימטרון ופוינטר. חבר נוסף בוועדה זו הוא דן וינטראוב, מנכ"ל פרוסיד הון סיכון, ששימש בעבר כמנכ"ל ההחזקות הריאליות של בנק איגוד וכדירקטור במספר רב של חברות ציבוריות פרטיות וממשלתיות. צוות ההנהלה וכן ועדת ההשקעות של השותפות הם בעלי ניסיון עשיר והיקף השקעות של מיליארדי שקלים, מוניטין מוצלח באקזיטים, עסקאות מיזוג ורכישה והנפקות. התמחותם היא בתחום הטכנולוגי, שוק ההון, השקעות ופיתוח עסקי וקשרים בינלאומיים. התחום הטכנולוגי נהנה כיום מצמיחה מחודשת, בין השאר על רקע משבר הקורונה שהאיץ תהליכים טכנולוגיים, לרבות צורך גובר בפתרונות לעבודה מהבית והחלפת מוצרים ושירותים מסורתיים בפתרונות טכנולוגיים. עקב כך, בחצי השנה האחרונה גדל משמעותית היקף ההשקעות בחברות טכנולוגיה, בעיקר מצד גופים מוסדיים, עובדה המעניקה רוח גבית לתחום. ההשקעות בתחום הטכנולוגי מהוות השקעת עוגן גדלה והולכת בתיקי ההשקעות של גופים מוסדיים בארץ ובחו"ל. להשקעה בשותפות יוניקורן יש מספר יתרונות מרכזיים. הראשון הוא שילוב של השקעה במספר חברות ולא בחברה בודדת תוך פיזור והקטנת סיכונים. כמו כן, ההשקעה בשותפות מייתרת את הצורך ואת תהליך איתור ובחירת ההשקעה, כיוון שהיא מתבססת על צוות מומחים קיים ומנוסה ביוניקורן. למשקיעים פרטיים ומוסדיים אין נגישות למספר רב של מומחים ברמה זו בתחום הטכנולוגיה, ואין הצדקה כלכלית להחזיק צוות כזה ברמת הגוף המוסדי, המתמקד בניהול השקעות סחירות. יתרון נוסף הוא שהמשקיעים המוסדיים נהנים מהשקעה עם פוטנציאל עליית ערך משמעותי לאור השקעה בשלבים מוקדמים של החברות. יתרון מרכזי נוסף הוא שמדובר בהשקעה סחירה ונזילה באמצעות הבורסה, המביאה לאופטימיזציה את יכולת ניהול הסיכונים, גיוון ההשקעות ומימוש אקזיטים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il