TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Deloitte ישראל רוכשת את Confirma המתמחה בניהול סיכונים בתחום הIT-


דלויט ישראל רוכשת את קונפירמה. צילום: שיווק דלויט
פירמת הייעוץ Deloitte מודיעה היום על רכישת Confirma המתמחה בניהול סיכונים בתחום טכנולוגית מידע ואבטחת מידע
בהמשך לעסקאות קודמות שביצעה Deloitte, ממשיכה החברה את יישום האסטרטגיה הכוללת של הפירמה בישראל מאז החיבור לפירמה האמריקאית להתרחבות והעמקת היכולות לכלל התחומים בהם עוסקת Deloitte בעולם, על מנת לתת מענה לכל הצרכים העסקיים של לקוחותיה, אם באמצעות צמיחה אורגנית, או על ידי ביצוע מיזוגים ורכישות.

בהתאם, רכישת Confirma מרחיבה ומחזקת את יכולות הפירמה בליווי ויישום פתרונות בעולמות הזיהוי ואיתור סיכונים טכנולוגיים, שיפור המערכות והתהליכים ומזעור סיכונים באמצעות מומחים מקומיים בעלי ניסיון גלובלי.

Confirma הוקמה לפני 11 שנים על ידי המייסדים יוחאי שמלוב ואבי טולדו. ל-Confirma ניסיון רב בליווי ויישום פתרונות ניהול סיכונים ומערך בקרות פנימיות בארגונים מובילים מהארץ ומהעולם בדגש על חברות ביטוח וחברות הייטק.

מ- Deloitte נמסר: "העסקה מעמיקה ומחזקת את הצעת הערך שלנו באמצעות מתודולוגיות ייחודיות וכלים טכנולוגיים לאיתור זיהוי ומתן פתרון בניהול סיכוני IT עבור החברות המובילות בעולמות הטכנולוגיה, התעשייה והפיננסים. אנו שמחים על החיזוק המשמעותי לנבחרת המובילה של Deloitte, עם הצטרפות אנשיה המצוינים של Confirma".

מConfirma- נמסר: "אנו שמחים ונרגשים להצטרף לפירמת הייעוץ המובילה בישראל ובעולם. אנו בטוחים כי השילוב בין אנשי Confirma לאנשי Deloitte בתמיכת המעטפת המקצועית והעסקית המצוינת של הפירמה, תייצר ללקוחות Confirma וללקוחות הפירמה ערך מוסף בתחום ניהול הסיכונים הטכנולוגיים".

את העסקה ליוו עו״ד רן בן ארי ממשרד גרוס ושות' מטעם Deloitte, ועו״ד פיטר שוגרמן ממשרד יגאל ארנון ושות מטעם Confirma.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il