TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אספן גרופ מציפה ערך בנכסיה


צופית הראל, מנכלית אספן גרופ קרדיט באדיבות החברה
אינדיקציות לעלייה בשווי הוגן של נדל"ן להשקעה ורכוש קבוע בהיקף כולל משוער של 210-240 מיליון שקל
חלק החברה ברווחי השיערוך צפוי להסתכם ברבעון הרביעי של 2021 ב-125-145 מיליון שקל (כ 25 מיליון שקל מתוכו בקרן הון)
צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ: "אנחנו מעדכנים היום על אינדיקציות לעלייה משמעותית בשווי ההוגן של נדל"ן החברה, פועל יוצא של איכות נכסינו והסביבה העסקית התומכת. אספן ממוקדת כיום בפעילות של נדל"ן מניב ומלונאות בהולנד ובישראל, מחזיקה פורטפוליו נכסים מגוון ואיכותי ופועלת כל העת להרחבה והשבחה של הפורטפוליו במטרה להציף ערך לטובת בעלי המניות"
חברת אספן גרופ מעדכנת היום על אינדיקציות לעלייה בשווי ההוגן המצרפי של נדל"ן להשקעה ורכוש קבוע בהיקף כולל משוער בסך של 210-240 מיליון שקל (לפי מס), מתוכו כ-50 מיליון שקל יירשם מול קרן הון והיתר יירשם כרווחי שערוך בגין הרבעון הרביעי של שנת 2021 כאשר חלק החברה ברווחי השיערוך הינו בטווח של 125-145 מיליון שקל (לפני מס) (כ-25 מיליון שקל מתוכו בקרן הון).
אספן גרופ פועלת בתחום הנדל"ן המניב בהולנד ובישראל וכן פועלת בתחום המלונאות בישראל. לסוף הרבעון השלישי מחזיקה החברה בהולנד ב-18 נכסים בשיעור תפוסה של כ-96% ששווים לסוף הרבעון השלישי של 2021 הסתכם בכ-1.48 מיליארד שקל (יצוין כי בנוסף השלימה החברה בחודש אוקטובר רכישת נכס נוסף בהולנד). בישראל מחזיקה החברה ב-16 נכסים בשיעור תפוסה של כ-93% ששווים לסוף הרבעון השלישי הסתכם בכ-523 מיליון שקל. וכן מחזיקה אספן ב-9 מלונות בישראל (מניבים ובביצוע) ששווים לסוף הרבעון השלישי כ-1.26 מיליארד שקל. ההון העצמי של אספן לסוף הרבעון השלישי הסתכם בכ-1.27 מיליארד שקל (חלק החברה כ-670 מיליון שקל)
לאחרונה אשררה חברת הדירוג מעלות את דירוג אספן על A עם אופק יציב ובין היתר ציינה בדו"ח הדירוג כי תיק הנכסים של החברה מאופיין ביציבות תפעולית ובשיעורי תפוסה גבוהים לאורך זמן וכן שלחברה בסיס שוכרים מגוון ללא תלות בשוכר מהותי.
בחודש ינואר 2022 דיווחה אספן על רכישת מתחם לוגיסטיקה ומסחר בפתח תקוה תמורת כ-126 מיליון שקל, זאת בהתאם לאסטרטגיית החברה להרחיב את פעילותה בישראל בשוק המשרדים והלוגיסטיקה. על הקרקע הנרכשת בנויים מבנה אחסנה, קירור והפצה של חברת זוגלובק בשטח של כ-4,000 מ"ר ומבנה משרדים בן 4 קומות בשטח כולל של כ-1,700 מ"ר. בנוסף, ישנן כ-35,000 מ"ר זכויות בנייה מאושרות בלתי מנוצלות, המאפשרות מגוון של שימושים. כמו כן, קיים פוטנציאל השבחה נוסף לקרקע באמצעות הגדלת זכויות הבנייה לכ-600%, בהתאם לתוכנית המתאר המקודמת בקרית אריה.
עוד בחודש ינואר, עדכנה אספן כי דירקטוריון החברה החליט על מדיניות חלוקת דיבידנד בגין שנת 2022, במסגרתה החברה תחלק לבעלי מניותיה סכום של 25 מיליון שקל. מדיניות זו משקפת עליה של כ-40% בסכום חלוקת הרווחים, בהשוואה לסכום שהוכרז במסגרת מדיניות הדיבידנד של החברה לשנת 2021.
אספן גרופ, הינה חברה הפועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים בעיקר משרדים, מלונאות, מבני תעשייה ולוגיסטיקה, בהולנד ובישראל. החברה פועלת מעת לעת, בהתאם להזדמנויות עסקיות בשוק הנדל"ן גם למימוש מבנים וקרקעות בתחום הנדל"ן. יו"ר החברה הוא מר גיא פרג. מנכ"לית החברה היא הגב' צופית הראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il