TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מסימני הקורונה: חברת MedOne מעלה את רמת המוגנות בדטה סנטר שלה בטירת הכרמל


מתקן MedOne בטירת הכרמל
הטמיעה מערכת איזון אקולוגית על מנת ליצור סביבה בטוחה ובריאה יותר הן למערכות המחשוב והן לעובדים
חברת MedOne הטמיעה מערכת איזון אקולוגית של חברת BetterAir הישראלית במערכות מיזוג שבמתקני חוות השרתים (Data Center) שלה בטירת הכרמל ופתח תקווה. המערכת מאפשרת ליצור סביבה בטוחה ובריאה יותר לעובדים ולמבקרים.
המערכת מפזרות חיידקים פרו-ביוטים באמצעות תרסיס עדין של טיפות מים זעירות, המתפזר ונוחת על פני כל המשטחים והחפצים בסביבה המטופלת. עם נחיתת החיידקים הם דוחקים פתוגנים ועובשים בשל תחרות על מזון ומקום, ומפרקים ווירוסים, אלרגנים, ומזהמים נוספים תוך ניצולם כמקור מזון.
"תכונות אלו מאפשרות שמירה מירבית על בריאותם של אורחינו ועובדינו, הנכס הגדול ביותר של החברה", מסביר אסי גולן, מהנדס המתקנים של MedOne. "אנחנו הראשונים בתחום שהכניסו את הטכנולוגיה הזו לחוות השרתים מתוך מחשבה שבריאות הציבור הינה בראש סדר העדיפויות".

חוות השרתים של MedOne הינם מתחמים תת קרקעיים מאובטחים, ממוגנים וברמת שרידות גבוהה ביותר. הם מהווים צומת תקשורת מרכזי של מדינת ישראל לעולם, שכן מרבית תעבורת התקשורת של מדינת ישראל עוברת דרך מתקני חברת MedOne .

אודות MedOne
מתמחה באספקת פתרונות ייחודיים בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת ללקוחות עסקיים ומעמידה לרשות לקוחותיה מתקני תקשוב ייחודיים (Data Centers) המשתרעים על-פני 20 אלף מ”ר וממוקמים בשלושה אתרים בישראל – ת"א, פ"ת וטירת הכרמל. באמצעות מתקנים אלו החברה מספקת פתרונות מגוונים הכוללים: פתרונות אירוח של חדרי מחשב מרכזיים ומערכות מחשוב מרכזיות, פתרונות אירוח של אתרי גיבוי , פתרונות המשכיות עסקית כוללים ופתרונות ענן ציבורי והיברדי לחברות אנטרפרייז. עם לקוחות החברה נמנים מוסדות הפיננסיים, עסקיים, יצרניים, משרדי הממשלה וגופי ביטחון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il