TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיקרוסופט העניקה לפריון את תואר ׳שותף השנה׳ בתחום הפרסום


פריון
התואר הוענק בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח בין שתי החברות בתחום הפרסום מבוסס החיפוש
(ת"א, 10 בפברואר 2022) פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, הודיעה היום על זכייתה בתואר ״שותף השנה״ לשנת 2021 של מיקרוסופט בתחום הפרסום מבוסס החיפוש באירופה, המזה״ת ואפריקה.
התואר הוענק לפריון לאחר שיתוף פעולה מוצלח עם מיקרוסופט המתבטא בחדשנות טכנולוגית בתחום הפרסום מכוון חיפוש, מחויבות למטרה, וצמיחה בהכנסות תוך הרחבת הפעילות המשותפת.
ביקוש חסר תקדים
״שיתוף הפעולה בתחום הפרסום עם מיקרוסופט נמשך כבר קרוב לעשור, והאות שהעניקה לפריון השנה מהווה את השיא בעבודתנו המשותפת עד כה, ואנו מאמינים שזו רק ההתחלה״, אמר מנכ״ל פריון, דורון גרסטל. ״המגפה הביאה לביקוש חסר תקדים במסחר המקוון, ששווה ערך לצמיחה של שנים. כתוצאה מכך, מפרסמים העבירו יותר תקציבים לקטגוריית החיפוש, היכן שצרכנים מבטאים את כוונות הרכישה ברמה הגבוהה ביותר. עובדה זו הופכת את השותפות עם מיקרוסופט לאסטרטגית אף יותר. יחד, נמשיך להיות מחויבים להרחבת רשת אתרי תוכן, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר החשובים לשנינו״.
מנהל השיווק הגלובלי של פעילות הפרסום במיקרוסופט, שון אוקונור, אמר: ״אנו שמחים להביע את הערכתנו והכרתנו לפעילות הפרסום מבוסס החיפוש של פריון, ולהעניק לה את תואר ׳שותף השנה׳ באזור אירופה, המזה״ת ואפריקה. שותפינו חיוניים לפעילותנו, וזוהי זכות להכיר בחברות המובילות בחדשנות ובמחויבות חזקה ללקוחות ולקהלי היעד בזמני שיבוש וחוסר ודאות״.
השקעות בטכנולוגיה
מנהל פעילות החיפוש של פריון, טל יעקובסון, הוסיף: ״המשפט ׳יחד אנו בלתי מנוצחים׳ משקף את רוח שיתוף הפעולה עם פעילות הפרסום של מיקרוסופט להשגת צמיחה ותוצאות מרשימות שנה אחר שנה. השגנו זאת באמצעות השקעות מתמשכות בטכנולוגיה והתמקדות חסרת פשרות באיכות. שיתוף הפעולה הקרוב בין צוותי שתי החברות אפשר לנו להציג יישומים חדשים המבוססים על טכנולוגיית החיפוש שלנו, ולהרחיב את רשת אתרי התוכן הגלובלית שלנו. אנו מצפים להרחיב קטגוריה זו באמצעות המשך שיתוף הפעולה המוצלח, שייטיב עם אתרי תוכן ומפרסמים״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il