TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההייטקיסטים הסתערו: אלטנוילנד תקים בניין בוטיק יוקרתי בנווה צדק בת"א


פרויקט יצחק אלחנן 14-16 בתל אביב, אלטנוילנד, הדמיה 3Ddesign
הפרויקט ברחוב יצחק אלחנן בתל אביב כולל 17 דירות יוקרה
בתוך חודשיים: מכרה 9 דירות בפרויקט בכ-40 מיליון שקל

חברת אלטנוילנד תקים בניין בוטיק בן 17 דירות ברחוב יצחק אלחנן 14-16 בשכונת נווה צדק בתל אביב. מדובר במגרש בגודל של כ-600 מ"ר אותו רכשה החברה בשנת 2019 תמורת 38.6 מיליון שקל. כיום יש במתחם חניון ובית ישן שהחברה מתכוונת להרוס. אלטנוילנד קיבלה בימים האחרונים היתר בנייה לפרויקט והיא צפויה להתחיל בקרוב בעבודות בשטח.

הפרויקט שתוכנן על ידי האדריכל יניב פרדו כולל קומת מסחר, דירות קטנות בנות 2-3 חדרים המשתרעים על פני 50-64 מ"ר, 2 פנטהאוזים ו-2 דירות גן. עד כה נמכרו 9 דירות בהיקף כספי כולל של כ-40 מיליון שקל, בעיקר לאנשי היי-טק המחפשים דירת נופש או דירה שנייה במיקום מרכזי בתל אביב. שאר דירות היוקרה מוצעות למכירה במחיר התחלתי של 70 אלף שקל למ"ר. בתקופה הקרובה ייפתחו לשיווק גם הדירות המיוחדות בפרויקט - הפנטהאוזים ודירות הגן.

לדברי ערן לוי מנכ"ל החברה ושותף מייסד, "רחוב יצחק אלחנן צפוי לעבור בשנים הקרובות מהפך. מגרשי החנייה והבתים הרעועים יוחלפו בבניינים יוקרתיים. בנוסף, עיריית תל אביב מתכננת לשדרג את הרחוב על ידי הרחבתו, בניית מדרכות רחבות להולכי רגל, סלילת שבילי אופניים ויצירת רצף מהים לנווה צדק ועד לסיטי של תל אביב - שדרות רוטשילד. השדרה תסגור מעגל סביב ת"א ההיסטורית ותהווה למעשה, את השדרה החדשה הראשונה שנבנתה בעיר מזה 60 שנה".

בבעלות אלטנוילנד מגרשים נוספים ברחוב. כך לדוגמא החברה מתכננת בימים אלה פרויקט יוקרה נוסף על מגרש ביצחק אלחנן 10 – כיום מכון לשטיפת מכוניות. כמו כן, בשכונה עצמה הם מתכננים עוד שלושה פרויקטים בשלבי תכנון מתקדמים.

מהחברה נמסר כי הבנייה תחל בשבועות הקרובים ומדובר באחד הפרויקטים הראשונים בישראל שייבנה על פי תקן בנייה ירוקה ברמה של 3 כוכבים. כזכור בקרוב המדינה תחייב בנייה על פי תקן בנייה ירוקה של כוכב אחד. פורום 15 הערים הגדולות הכריז כי יחייב לבנות על פי תקן של 2 כוכבים ואלטנוילנד החליטה לאמץ את התקן המחמיר ביותר.

הבנייה הירוקה כוללת בין היתר מערכת לאיתור דליפות, חשמל חכם, מערכת שמנטרת ומטהרת את האוויר בחללים הציבוריים ובדירות עצמן, חניון רובוטי חכם, מערכות חשמל מתקדמות בדירוג אנרגטי נמוך ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il