TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כנס ה-NFT של מכללת שנקר:


גיא בן ארצי, אריטכקט ראשי טקטונה. קרדיט: יח"צ
גיא בן ארצי, טקטונה: "ישראל יכולה וצריכה להיות מובילה עולמית בתחום ה-NFT"
גיא בן ארצי בכנס ה-NFT השנתי של שנקר: "מהפכת ה-NFT היא אחד האירועים ההיסטוריים של תעשיית המדיה"
חלוצת הקריפטו, גליה בן ארצי: "אנחנו עדיין לא מבינים את היקף הפוטנציאל של תעשיית ה-NFT, כמו שלא הבנו בהתחלה את ההשפעות המלאות של האינטרנט על חיינו״
"בתחילת הדרך, ישראל הייתה מובילה עולמית של תעשיית הבלוק'ציין, היום אנחנו מאחור. באנו לטקטונה כדי לשים את ישראל בחזרה על מפת הבלוקצ'יין", כך אמר היום יזם הטכנולוגיה והארכיטקט הראשי של חברת הנכסים הדיגיטליים טקטונה בכנס ה-NFT השנתי של מכללת שנקר.
במסגרת הכנס, שעסק בנושאים המרכזיים של תעשיית ה-NFT, שימושים עסקיים, קהילה, פרויקטים פורצי דרך וזכויות יוצרים, אמר בן ארצי כי, " זה לא דבר קל להיות חברה ציבורית, נסחרת ומפוקחת בתחום הבלוקצי'יין, אבל אנחנו בטקטונה מאמינים בלקחת את הדרך הארוכה. אנחנו רוצים להיות תחת פיקוח, ולפעול בשקיפות, במטרה שכל השחקנים בשוק- הרגולטורים, המערכת הבנקאית, רשות ני"ע, רשות המסים – יהיו שותפים שלנו במסע להפוך את ישראל למובילה עולמית. אם לא תהיה מסגרת רגולטורית לפעילות, ישראל תאבד את היתרון היחסי שלה".
לדברי בן ארצי, "דבר אחד שחשוב להבין לגבי תעשיית ה-NFT הוא שבפעם הראשונה בהיסטוריה ה-NFT מאפשר הוכחת בעלות, מקוריות ואותנטיות על כל קובץ דיגיטלי.
זה הבסיס. בתחילת הדרך, בשנת 2016, זה היה רק עניין של יזמים, אבל היום כולם בתעשייה מבינים את הפוטנציאל ההיסטורי של ה-NFT במגוון תחומים. אנחנו עדים לאחד האירועים ההיסטוריים בתעשיית המדיה".
"הרבה שמעו כבר על ה NFT של ה- Bored Ape yacht club, שהזניקה ושינתה את תעשיית ה-NFT. היזמים של הסדרה הזו לא היו אנשים עשירים, מפורסמים או מקושרים. הם פשוט ידעו לייצר את התוכן הנכון בזמן הנכון ולתפוס את רוח התקופה של תעשיית הקריפטו. היום זה המותג הכי חשוב בעולם המטאוורס".
לדברי בן ארצי, "המטרה שלנו בטקטונה היא להשקיע עכשיו בפרויקטים החדשים שיעצבו את עתיד התעשייה, ולתת בית לכישרון הישראלי בתחום היצירה".
"הרגולטורים מנסים להתמודד עם המטבעות והשוק כבר עמוק ב-NFT"
דוברת נוספת בכנס ה-NFT היא גליה בן ארצי, חלוצת הקריפטו שעובדת עם טקטונה במטרה לקדם את תעשיית הבלוקצ'יין הישראלית. בן ארצי השתתפה בפאנל 'פרויקטים פורצי דרך' והציגה את הפרויקט החדש של טקטונה בתחום ה-NFT -bored.Ai, שמאפשר לכל אחד ליצור NFT אישי בעזרת סיוע של בינה מלאכותית.
לדברי גליה בן ארצי, ״יש סוגיות פתוחות רבות בתחום ה-NFT, חלקן בתחום זכויות היוצרים, ואנחנו חווים אותם גם בפעילות של חברת טקטונה. מדובר על אתגר לרגולטורים בכל העולם, שנמצאים קצת מאחור ביחס להתקדמות התעשייה. הם מנסים להבין איך להתמודד עם סוגיית המטבעות הדיגיטליים, כשהשוק נמצא כבר עמוק בעולם ה-NFT״.
לדברי גליה בן ארצי, ״החסמים להשתתפות של ה’מיין סטרים׳ בתעשיית ה-NFT עדיין קיימים, אבל משתנים מהר, עם קהל שמתחיל להגיע גם מעולם התרבות, ולא רק אנשי הייטק. לדוגמא, פרויקט כמו bored.Ai שפיתחנו בטקטונה כבר הגיע לקהילה של מעל ל-20,000 אנשים שמתעניינים ליצור אמנות בעזרת AI, בינה מלאכותית שמאפשרת גם לאנשים ללא כישרון אומנותי ליצור אמנות דיגיטלית מדהימה, על ידי הזנה של שורת טקסט בלבד. פרויקט ה bored.Ai נועד לתת כלים שמעצימים את היכולות האמנותיות של כל אחד, מבלי להרים מכחול".
בן ארצי סיכמה ואמרה כי, ״יש לנו כלי חדש שמאפשר לכולם בעלות אמיתית על כל נכס שאנשים יכולים לחשוב עליו, והתוצאה היא שורה של שווקים חדשים. אנחנו עדיין לא מבינים את מלוא היקף הפוטנציאל של תעשיית ה-NFT, כמו שלא הבנו מייד בהתחלה את ההשפעות המלאות של האינטרנט על חיינו״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il