TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה בתולדותיה אלקטרה מוצרי צריכה מנפיקה למשקיעים איגרות חוב:


יוני צברי אלקטרה צריכה קרדיט צלם P.PIGETRE
החברה זכתה לביקושים גבוהים של כ-672 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת סדרה א'; מתוכם בחרה לגייס כ-240 מיליון שקל
השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 2.1% במח"מ של כ-5 שנים

יוני צברי, סמנכ"ל בכיר האחראי על העניינים הכספיים ומערכות המידע אלקטרה מוצרי צריכה: "בשנה האחרונה הרחבנו משמעותית את פעילות החברה, בין היתר באמצעות רכישת קבוצת יינות ביתן ומגה וכן רכישת חברת סער ובכך נכנסנו לתחומי צריכה חדשים. אנו ממשיכים באסטרטגיה לחיזוק מעמד אלקטרה מוצרי צריכה כחברה מובילה בתחום הצרכנות והקמעונאות בישראל. לשם כך מצאנו לנכון לגוון את מקורות המימון של החברה ולגייס גם באמצעות הנפקת איגרות חוב.
אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בהיקף של כ-670 מיליון שקל, למעלה מפי 3 מהסכום אותו ביקשנו לגייס, בהנפקה ציבורית ראשונה שמבצעת החברה לגיוס חוב ורואים בכך הבעת אמון בהנהלת החברה ובפעילותה העסקית.
תמורת ההנפקה תשמש למחזור חוב קיים, תחזק את גמישותה הפיננסית ותתמוך בהמשך פיתוח תוכניותיה האסטרטגיות".

אלקטרה מוצרי צריכה השלימה בהצלחה מרובה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב מסדרה א', סדרת איגרות החוב הראשונה אי פעם שמנפיקה החברה. במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים גבוהים בסך כ-672 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-240 מיליון שקל.
לאור הביקושים הגבוהים, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 2.1%, נמוך משמעותית מריבית המקסימום בשיעור של 3% שהוצעה במרכז.
במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב שקליות לא צמודות למדד, במח"מ של כ-5 שנים. איגרות החוב עומדות לפירעון בין השנים 2022 עד 2029 עם תשלומי ריבית חצי שנתיים בחודשים יוני ודצמבר.
איגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג S&P מעלות בדירוג 'AA-'. את ההנפקה הובילה חברת אפסילון חיתום והנפקות, ולצידה פועלים אי בי אי ולאומי פרטנרס.

אלקטרה מוצרי צריכה הינה קבוצה הפועלת בארבעה תחומי פעילות, המדווחים גם כמגזרי פעילות בדוחותיה הכספיים, כמפורט להלן: הראשון – ייבוא, ייצור, יצוא, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי צריכה חשמליים ומתן שירות למוצרים ("מוצרי צריכה חשמליים"); השני – הפעלת רשתות שיווק קמעונאיות למכירת מוצרי צריכה חשמליים ("מגזר קמעונאות חשמל"); השלישי – פעילות קבוצת הקמעונאות יינות ביתן ("מגזר קמעונאות מזון"); הרביעי – פיתוח והקמה של נדל"ן להשקעה ("מגזר נדל"ן להשקעה") וכן מגזרים אחרים הכוללים את תחום מחנאות, ספורט ופנאי. מנכ"ל החברה הוא מר צביקה שווימר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il