TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפרת רפופורט מונתה למנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס בישראל


אפרת רפופורט מנכלית סיילספורס ישראל Two Dudes Photo
סיילספורס, המובילה העולמית ב-CRM וטכנולוגית מחשוב ענן, מודיעה על מינויה של אפרת רפופורט למנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל. רפופורט תנהל את מרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל
מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס בישראל הפך למרכז אטרקטיבי מאוד עבור טאלנטים, והוא אחראי על פיתוח פתרונות מובילים עבור החברה תוך התמקדות בבינה שיווקית מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה, בינה מלאכותית לניתוחי שפה ושיחה, אבטחת מידע ופתרונות שירותי שטח.

רפופורט תיקח את המושכות מאפי כהן שהוביל את מרכז המו"פ בשנתיים האחרונות. אפי כהן הינו אחד מהמייסדים של חברת דאטורמה שנרכשה ע״י סיילספורס ב-2018. כמנכ״ל מרכז הפיתוח, אפי מילא תפקיד משמעותי במיצוב סיילספורס כאחד ממקומות העבודה הטובים בישראל והתמקד ביצירת תרבות ארגונית מקומית ואחידה לכל הצוותים בארץ והוביל יוזמות רבות לקידום שוויון וגיוון בכוח העבודה.

רפופורט היא אחת ממייסדי Bonobo AI והצטרפה ל-Salesforce ב-2019 כאשר החברה נרכשה על ידם. מאז היא מילאה תפקיד משמעותי בהובלת הבינה המלאכותית לניתוח שפה ושיחה בסיילספורס. בנוסף לתפקידה החדש, רפופורט תמלא את תפקיד סמנכ"לית ניהול מוצר.

"אפרת היא מנהיגה עסקית המנוסה בחדשנות, טכנולוגיה ומוצר, ואני שמח שהיא תוביל את מרכז המו"פ הישראלי", אמר דיוויד שמאייר, נשיא החברה ומנהל מוצר ראשי של סיילספורס. "מרכז המו"פ הוא אחד ממרכזי הפיתוח האסטרטגיים ביותר שלנו ועוזר להניע את חזון המוצר והטכנולוגיה שלנו ברמה גלובלית."

"אני גאה להוביל את מרכז המו"פ בישראל, העומד בחזית הטכנולוגיה העולמית ומשפיע על תהליכי העבודה של חברות וארגונים מובילים בארץ ובעולם", אומרת אפרת רפופורט, מנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל וסמנכ"לית ניהול מוצר. "במהלך שלוש השנים האחרונות, התוודעתי לתרבות ולערכי הליבה החזקים של סיילספורס ישראל הכוללים שוויון, גיוון תעסוקתי והתנדבות בקהילה. ערכים אלה ימשיכו להוביל אותנו בעשייה משמעותית ובצמיחה בישראל".

אפרת רפופורט, יחד עם עוד שלושה שותפים, הקימו בשנת 2017 את Bonobo AI, חברה שפיתחה פלטפורמת ניתוח שיחות, המאפשרת ללקוחות לנתח מידע קולי וטקסטואלי מכל הערוצים בהם מתקיימות שיחות משתמש קצה על מנת לקבל תובנות המידע הזה. בשנת 2019 החברה נרכשה על ידי סיילספורס ורפופורט הצטרפה לצוות ניהול המוצר המוביל את פיתוח טכנולוגיית הבינה המלאכותית לניתוחי שפה ושיחה בסיילספורס. רפופורט, 32, הינה בעלת תואר שני בנוירוביולוגיה חישובית מאוניברסיטת תל אביב, ושירתה בצבא ביחידת 8200. אפרת נבחרה לרשימה הישראלית "30 מתחת ל-30" של מגזין פורבס העולמי והוכרזה כאחת היזמיות המובילות בתחום ה-AI השיחתי בעולם לשנת 2017.

אודות סיילספורס
חברת סיילספורס הינה המובילה העולמית בתחום הענן ובתוכנות ניהול קשרי לקוחות ארגוניים (CRM), המקרבת בין חברות ללקוחותיהן בעידן הדיגיטלי. מאז הוקמה בשנת 1999, סיילספורס מאפשרת לחברות בכל גודל ומכל תחום בתעשייה לנצל טכנולוגיות רבות עוצמה - ענן, מובייל, סושיאל, בינה מלאכותית, קול ובלוקצ'יין – להתחבר ללקוחותיהם בצורה חדשה לגמרי. בשנת 2010 הכריזה החברה על גרסה ראשונה של מערכת ה-CRM מתוצרתה עם תמיכה מלאה בעברית.

סיילספורס ישראל הוקמה בשנת 2011, עם רכישתו של הסטארט-אפ הישראלי Navajo Systems והפכה למרכז מחקר ופיתוח חשוב האחראי על פיתוח פתרונות מובילים של החברה הבינלאומית בתחומים שונים, ביניהם: בינה שיווקית מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה, בינה מלאכותית לניתוחי שפה ושיחה, אבטחת מידע ופתרונות שירותי שטח. מאז הקמת החברה בישראל, סיילספורס העולמית ביצעה רכישות אסטרטגיות בשוק הישראלי: בלו טייל בשנת 2012; קרנסן בשנת 2015; אימפליסיט בשנת 2016; דאטורמה בשנת 2018; בונובו וקליקסופטוור בשנת 2019. את מרכז הפיתוח בישראל מנהלת אפרת רפופורט ומועסקים בו מעל 700 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח בתל-אביב, פתח תקווה ונצרת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il