TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מניבים רוכשת את בניין "מגדלי שקל" בבני ברק בתמורה כוללת של 177 מיליון שקל


מניבים קרן הריט החדשה
מניבים קרן הריט החדשה משלימה עסקה נוספת: רוכשת את הנכס מידי קבוצת הפניקס ביטוח
ה-NOI השנתי מחוזים חתומים מסתכם בכ-11 מיליון שקל, ולאחר השכרתו המלאה של הבניין, ה-NOI צפוי לגדול לכ-12.5 מיליון שקל;
לבניין הקיים צמודות זכויות בנייה בשטח ברוטו של כ-5,000 מ"ר המאפשרות תוספת משרדים, לרבות באמצעות הקמת מבנה סמוך נוסף.
בכוונת החברה להשביח את הנכס, בין היתר באמצעות השכרת השטחים הפנויים.

מניבים קרן הריט החדשה הודיעה היום על רכישת נכס מניב נוסף - מבנה משרדים ומסחר המוכר בשם "מגדלי שקל". בתמורה לרכישת הנכס תשלם החברה למוכרת, קבוצת הפניקס ביטוח, 177 מיליון שקל, לא כולל הוצאות עסקה בסך של כ-11.5 מיליון ש"ח (בעיקר מס רכישה), ובתוספת מע"מ.

המגרש הנרכש, בשטח כולל של כ-5.8 דונם, ממוקם בסמוך למחלף גהה, בצמוד לתחנת הרכבת הקלה העתידית, ובסמיכות לצירי תנועה מרכזיים ושכונות מגורים. הבניין הקיים במגרש הינו בשטח בנוי של כ-17 אלף מ"ר - 7 קומות משרדים בשטח של כ-12,000 מ"ר, שטחי מסחר בקומת הקרקע בשטח של כ-2,600 מ"ר, חניון עילי, למנויים ולמזדמנים, הכולל כ-450 מקומות חניה, וקומת מרתף המשמשת בעיקר לאחסנה, בשטח של כ-2,600 מ"ר.

לבניין צמודות זכויות בנייה בשטח (ברוטו) של כ-5,000 מ"ר, המאפשרות תוספת משרדים באמצעות הקמת מבנה סמוך נוסף.


בכוונת החברה להשביח את הנכס באמצעות השכרת שטחים פנויים, לרבות החניון, וכל זאת במקביל להשלמת העבודות בקו הרכבת הקלה. כמו כן החברה עשויה בעתיד לנצל את זכויות הבניה הקיימות.

נכון למועד זה, מושכרים כל שטחי המסחר והמרתף בבניין וכ-80% משטחי המשרדים לכ-80 שוכרים. מרבית הסכמי השכירות הנוכחיים מסתיימים בין השנים 2022 ל-2024. ה-NOI השנתי מחוזים חתומים עומד על כ-11 מיליון שקל, ולאחר השכרתו המלאה של הבניין הוא צפוי לעמוד על כ-12.5 מיליון שקל.

לאחר רכישת הבניין בבני ברק, מחזיקה מניבים כיום ב-20 נכסים בשטח כולל של כ-240 אלף מ"ר וכ-54 אלף מ"ר שטחי חניה. בחודשיים האחרונים, דיווחה החברה על מספר עסקאות בהיקף כולל של כ-358 מיליון ש"ח (לא כולל הוצאות עסקה), הכוללות רכישת 50% ממתחם שלד-פלד בפארק התעשיה קיסריה; 50% ממגרש המיועד להקמת פרויקט תעסוקה ומסחר בסמוך לתחנת רכבת קיסריה-פרדס חנה ושני נכסים מניבים באור יהודה ובעכו.

את העסקה ליוו מטעם מניבים עוה"ד יפית פלסנפלד ומרב חלד ממשרד גולדפרב זליגמן ושות', ומטעם הפניקס עוה"ד חגית בבלי ויאיר טייטלבאום ממשרד יגאל ארנון.


עופר אברם, מנכ"ל מניבים קרן הריט החדשה: "מניבים ממשיכה לאתר הזדמנויות, בהתאם לאסטרטגיית ההשקעה של החברה, ושמחה לדווח על רכישת 'מגדלי שקל' בבני ברק. מדובר בנכס במיקום אטרקטיבי, בסמוך לתחנת הרכבת הקלה, עם פוטנציאל השבחה משמעותי, בין היתר באמצעות ניצול זכויות הבניה הקיימות. העסקה תמשיך להגדיל את ה-NOI וה- FFO השנתי של החברה באופן מיידי ותעשה שימוש בחלק משמעותי מהמזומן שבידי החברה".

אודות מניבים:
מניבים קרן הריט החדשה עוסקת בתחום הנדל"ן המניב בישראל. פעילות הקרן כוללת, בעיקר, רכישת נכסים מניבים בתחומי התעשיה, לוגיסטיקה, משרדים, היי-טק ומסחר לצורך השכרתם. מניבים פועלת במתכונת של קרן ריט (REIT) ומאפשרת למשקיעים להשקיע בפרויקטים מניבים, תוך פיזור הסיכונים הכרוכים בהשקעה ישירה בנכסים מניבים וניצול הטבות המס השמורות לקרנות ריט. הקרן מחויבת בשקיפות בפני המשקיעים, שמירה על יחסים פיננסים, חלוקות דיבידנד ותקרת דמי ניהול, ומתאפיינת בפיזור רחב של משקיעים מוסדיים, הכוללים בין השאר את כלל ביטוח, בנק הפועלים (פועלים שוקי הון), מנורה חברה לביטוח, מגדל ביטוח, מיטב דש, הראל, הפניקס ביטוח, קרן הפנסיה גלעד, אנליסט בית השקעות, אלטשולר שחם, בנק איגוד, קרן קוליברי וקרן חצבים. אסטרטגיית ההשקעה של הקרן מבוססת על הניסיון והיכולת המקצועיות של יזמיה - היו"רית שרון שוופי, סגן היו"ר איתי מל והמנכ"ל עופר אברם - לשם איתור נכסים איכותיים בעלי פוטנציאל השבחה ויצירת פורטפוליו מגוון. מניית הקרן נסחרת במדד ת"א 90 ובמדד הנדל"ן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il