TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'ון ברייס פתרונות למידה תפעיל את המכללה הלאומית לניהול, איכות ותקינה של מכון התקנים הישראלי


שרון שגיא, קרדיט צילום – לילך ברעם
המכללה תהווה מרכז ידע ארצי ובינלאומי ותציע הדרכות והכשרות בתחומי איכות, בטיחות, בנייה, סייבר ואבטחת מידע, ניהול ועוד
ג'ון ברייס פתרונות למידה מבית מטריקס זכתה במכרז להפעלת המכללה לתקופה של עד שבע שנים. במסגרת הפעילות, יהפוך מרכז ההדרכה של מכון התקנים למכללה לאומית אשר תכשיר עשרות אלפי בוגרים בתחומי הניהול, האיכות והתקינה ובמקביל תתמקד בחדשנות פדגוגית ובקידום קהילות מקצועיות של מרצים, סטודנטים ובוגרים.
המכללה הלאומית לניהול איכות ותקינה תפתח תכני הכשרה ייחודיים וחדשניים תוך שילוב של כלים וטכניקות מתקדמות ללמידה, מקרי בוחן והתנסות מעשית. המרצים במכללה הם מומחים מנוסים ובעלי שם והקורסים עוסקים בעשרה תחומי ליבה עיקריים: ניהול, איכות, אנרגיה וסביבה, בניין ותשתיות, בטיחות, בטיחות אש, מזון, סייבר ואבטחת מידע, עריכת מבדקים ותעופה.
קהלי היעד של המכללה כוללים עובדים בחברות וארגונים אשר מעוניינים להרחיב את הידע המקצועי בתחומים בהם הם עוסקים ולהעמיק את ההיכרות עם התקנים השונים ונהלי העבודה הנגזרים מהם, עצמאים ממגזרים שונים ואנשים המעוניינים לעבור תהליכי הסבה ולרכוש מקצועות הנדרשים בשוק העבודה.
מכון התקנים אמון על קביעת תקנים המבטיחים את תקינותם ובטיחותם של מוצרים, בדיקות מעבדה, שירותים ותהליכים הנוגעים לכל תחומי החיים בישראל. המכון חבר פעיל בארגוני התקינה וההתעדה המובילים בעולם. המכללה תאפשר להנגיש ידע מקצועי וקורסים איכותיים ובכך להגדיל את מספר הארגונים הפועלים לפי תקנים מקצועיים ולשפר את איכות החיים של האוכלוסייה.
ד"ר שרון שגיא מונתה לתפקיד מנהלת המכללה מטעם ג'ון ברייס פתרונות למידה. לד"ר שגיא תואר ראשון ושני בחינוך בהצטיינות ותואר שלישי במדידה והערכה. בתפקידה האחרון ניהלה את תוכניות המנהלים לתואר במנהל עסקים במרכז האקדמי רופין.
ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי: "שיתוף הפעולה עם ג'ון ברייס פתרונות למידה מהווה מכפיל כוח, ואנחנו מאמינים שהשילוב של הידע והניסיון של שני הגופים יקדם את המכללה ויצעיד אותה הלאה לעבודה עם קהלים חדשים, יישום שיטות לימוד מתקדמות והטמעת תהליכים אקדמיים ופדגוגיים חדשניים".
פזית שאול, מנהלת ג'ון ברייס פתרונות למידה: "אנחנו מברכים על ההזדמנות לרתום את הידע המקצועי ואת הניסיון רחב השנים של ג'ון ברייס לטובת הפעלת המכללה הלאומית לניהול, איכות ותקינה. אין לי ספק שהעבודה המשותפת תייצר קרקע פורייה להכשרה איכותית של אנשי מקצוע בתחומי העיסוק של המכללה הלאומית".


אודות ג'ון פתרונות למידה:
ג'ון ברייס פתרונות למידה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, מהווה בית אחד לכל פתרונות הלמידה, ומציעה ללקוחותיה פתרונות למידה חדשניים ומגוונים באמצעות שלושה תחומי פעילות מרכזיים:
BPO (שירותים מנוהלים) – תחום המתמחה בהקמה, ניהול ותפעול גופי הדרכה האמונים על ביצוע הכשרות והסמכות מקצועיות, ובהקמה וניהול של מוקדי תמיכה אפליקטיביים.
הדרכה והטמעת מערכות מידע – תחום העוסק בפיתוח הדרכה, הדרכה, הטמעה ומתן שירותי תמיכה למשתמשי הארגון במסגרת קליטה ושדרוג של מערכות מידע דוגמת ERP,CRM ומערכות ליבה ייעודיות תוך שילוב פתרונות הדרכתיים טכנולוגים מגוונים (דוגמת DAP ודומיהם)
למידה ארגונית – תחום המציע ייעוץ והדרכה ברמת מאקרו המתמקדים בגיבוש תפיסת למידה ארגונית וליווי בהטמעת מערכות למידה, ושירותי פיתוח הדרכה ברמת מיקרו הכוללים קורסים פרונטאליים ומקוונים, תכניות הכשרה והפקת תוצרי למידה קלאסיים וטכנולוגיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il