TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקודיקס מפרסמת תוצאות מקדמיות לשנת 2021 ומציגה צמיחה משמעותית בשורת ההכנסות


סקודיקס
הכנסות החברה בשנת 2021 יסתכמו בכ-22.3 מיליון דולר, גידול של כ-36% לעומת שנת 2020, כ- 30% מהכנסות החברה ממכונות בשנת 2021 הגיעו משוק יצרני האריזות, והמוצרים החדשים אשר הושקו לטובת שירות שוק זה
חברת סקודיקס, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירות של מערכות דיגיטליות להשבחת דפוס, וכן במכירה של חומרים מתכלים וחלקי חילוף למערכות אלו, מפרסמת היום תוצאות מקדמיות לשנת 2021.
סקודיקס מעריכה כי הכנסותיה השנתיות בשנת 2021 יסתכמו בכ-22.3 מיליון דולר, גידול של כ-36% לעומת שנת 2020. בסקודיקס מסבירים את הזינוק בהכנסות הודות לאסטרטגיה החדשה אותה אימצה החברה בתחילת 2021- חדירה לשוק יצרני האריזות אשר צומח במהירות.
במהלך 2021 סקודיקס השיקה קו מוצרים חדש אשר מותאם במיוחד לשוק יצרני האריזות אשר מאפשר לחברה להגדיל באופן משמעותי את אספקת הדיו ואת הרווחיות ממכירת מכונות. השקת קו המוצרים החדש יצרה ביקוש משמעותי בקרב יצרני האריזות והחברה נערכת להגדיל את יכולות הייצור שלה בכדי לענות לדרישות השוק. למרות שקו המוצרים החדש הושק רק במחצית השנייה של 2021, כ-30% מהכנסות החברה ממכונות בשנת 2021 כולה, הגיעו משוק יצרני האריזות והמוצרים החדשים אשר הושקו לטובת שירות שוק זה.
אלי גרינברג מנכ"ל ומייסד סקודיקס מסר: "אנו שבעי רצון מהביצועים שלנו, אשר עומדים בקנה אחד עם היעדים והתחזיות אשר הצבנו וצופים כי החברה תמשיך לצמוח גם בשנת 2022. סקודיקס ממשיכה במאמצי השיווק ובכל שנה מתווספים לנו עוד לקוחות חדשים אשר מאמצים את הטכנולוגיה שלנו במטרה להגדיל את הערך לצרכן הסופי."

אודות סקודיקס
סקודיקס עוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס. בנוסף, מעניקה החברה שירותים שונים עבור מערכות אלו ומוכרת מוצרים מתכלים וחלקי חילוף. המערכות של סקודיקס הינן בין הראשונות בעולם המספקות מענה דיגיטלי להשבחת דפוס ומקצרות משמעותית את זמן השבחת הדפוס ביחס למערכות האנלוגיות הקיימות בשוק. מערכותיה של סקודיקס מותאמות למגוון פתרונות הדפסה ובכלל זה הטבעת פויל, השבחת לכה שקופה ומבריקה על גבי תוצרי ההדפסה ויצירת הבלטה של אלמנט במוצר המודפס.
עד כה רשמה סקודיקס 41 פטנטים והיא בהליכים של 3 בקשות לרישום פטנטים ברחבי העולם, בדגש על השווקים העיקריים בהם פועלת החברה, ארה"ב אירופה וסין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il