TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

באטמ ושותפיה מעמיקים את ההשקעה בחברת אדור


דר צבי מרום, מנכל באטמ
משקיעים 10 מיליון דולר נוספים בחברה, מתוכם משקיעה באטמ כ- 4 מיליון דולר
ההשקעה הנוספת תשמש להמשך צמיחת החברה ולהערכות למסחור הפתרון שלה
בשנה האחרונה השלימה אדור ניסוי קליני של פאנל אבחון דלקת קרום המוח

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "ההשקעה באדור תסלול דרך חדשה לאבחון מהיר של מחלות זיהומיות ותאפשר לחברה להערך לשלב טרום הייצור בדרך להפוך לפתרון קליני מסחרי"

באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה שמחה לעדכן על התפתחויות בחברה בת שלה, Ador Diagnostics Ltd ("אדור"), ועל השתתפותה של באטמ בהשקעת המשך של 10 מיליון דולר באדור.

אדור מפתחת את NATlab, פתרון ביולוגיה מולקולרית מתקדם המספק אבחון איזותרמלי מהיר של זיהומים חיידקיים, ויראליים או פטרייתיים באמצעות דגימת DNA או RNA. האבחון מבוסס ביולוגיה מולקולרית שהיא התחום הצומח ביותר בבדיקות מעבדה. הדירקטורים מאמינים כי יש לו פוטנציאל להשפיע רבות על דרך אבחון מחלות זיהומיות ומתן טיפול מהיר בהן.

התפתחויות באדור ב-12 החודשים האחרונים:
השלמת ניסוי קליני מוצלח בפאנל לאבחון דלקת קרום המוח;
פיתוח פרוטוקול RCA (איזותרמלי), אשר הושלם ונבדק וכתוצאה מכך סיכון המו"פ הביולוגי הופחת למינימום;
המשך הגשת פטנטים בארה"ב;
יחד עם חברת הבת של באטמ, Adaltis, אדור נכנסה לשותפות עם שותפות Stop TB, אוניברסיטת היידלברג ותוכנית "Find". מוצרים במסגרת תוכנית זו נמצאים בשלב הבדיקות והקבוצה מצפה לבדיקות מסחריות בהיקף משמעותי בשנה הבאה.

השקעה באדור:
בהמשך להודעה מיום 15 בדצמבר 2020, הקבוצה ושותפיה באדור השקיעו סכום נוסף של 10 מיליון דולר, מתוכם השקיעה הקבוצה 4 מיליון דולר. בעקבות השקעה נוספת זו, אחזקותיה של הקבוצה באדור יעמדו על 37.21% (לעומת 36.7% בדצמבר 2020). ההשקעה הנוספת תשמש את אדור להכנה לשלב טרום הייצור, רישום פטנטים נוספים (בעיקר בארה"ב), התקדמות בפיתוח פנלים נוספים למחלות והסמכות נוספות, והגברת שיתוף הפעולה עם גופים בינלאומיים כולל ארגון הבריאות העולמי.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל BATM, מסר כי, "אנו שמחים על התקדמותה של אדור. אני בטוח שאנו סוללים דרך חדשה לאבחון מחלות זיהומיות. השקעה זו תאפשר לנו להכין את החברה לשלב טרום-ייצור לקראת הפיכתה לפתרון קליני מסחרי. מגיפת הקורונה הוכיחה שמחלות ויראליות, מיקרוביאליות או של פתוגנים אחרים ממשיכות להוות איום ממשי על כל היבטי חיינו. חשוב מאד להבין טוב יותר את האופן שבו שינויים מבניים ב-DNA וב-RNA קשורים להתפתחות מחלות זיהומיות, בין אם אקוטיות או כרוניות, ולפתח אבחון מהיר שניתן יהיה להשתמש בו הן במקום הטיפול והן במעבדות, על מנת לאפשר טיפול מתאים ומיידי. אנו מצפים בהתלהבות לשלב הבא של הפיתוח באדור".


* הודעה זו היא תרגום נוחות חלקי של הודעה שפרסמה החברה, ונוסחה אינו מחייב את החברה. הנוסח המחייב את החברה הוא הנוסח שפורסם במערכות המגנ"א והמאי"ה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il