TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אספן גרופ מעדכנת מעלה את מדיניות חלוקת הדיבידנד


גיא פרג, יור אספן גרופ
תחלק כ-25 מיליון שקל בגין שנת 2022 –כ-40% מעל לסכום שהוכרז בגין שנת 2021
הדיבידנד מהווה כ-50% מחלק החברה ב-FFO החזוי לשנת 2022 ומשקף תשואת דיבידנד של כ-3.9% ביחס למחיר מניית החברה
השבוע דיווחה אספן גרופ על מכירת קרקע בחדרה; העסקה תניב לחברה תזרים חופשי בסך של כ-59 מיליון שקל ורווח של כ-13 מיליון שקל
חברת הבת פאי סיאם הגישה טיוטת תשקיף להנפקת איגרות חוב
גיא פרג, יו"ר אספן גרופ: "דירקטוריון אספן גרופ החליט לאמץ מדיניות דיבידנד מעודכנת לשנת 2022, המבטאת עלייה של 40% בסכום חלוקת הרווחים המתוכנן לעומת הסכום שהוכרז בגין שנת 2021. העלאת סכום החלוקה הינה נגזרת של הצפי לצמיחה בעסקיה וברווחיה של אספן גרופ, בעקבות הרחבת הפעילות בהולנד ובישראל, והיא מייצגת כ-50% מה-FFO הצפוי לשנת 2022. אנו נמשיך לפעול ליצירת ערך עבור בעלי המניות שלנו ולשיתופם בהצלחת החברה וברווחיה".
חברת הנדל"ן אספן גרופ מעדכנת, כי דירקטוריון החברה החליט על מדיניות חלוקת דיבידנד בגין שנת 2022, במסגרתה החברה תחלק לבעלי מניותיה סכום של 25 מיליון שקל. מדיניות זו משקפת עליה של כ-40% בסכום חלוקת הרווחים, בהשוואה לסכום שהוכרז במסגרת מדיניות הדיבידנד של החברה לשנת 2021. סכום החלוקה העדכני מבטא כמחצית מחלק הבעלים ב-FFO החזוי של החברה לשנת 2022, המוערך בכ-50 מיליון שקל.
יצוין, כי חלוקת דיבידנד בסך של 25 מיליון שקל בשנה (0.398 שקל למניה) מייצגת תשואת דיבידנד של כ-3.9% ביחס למחיר הפתיחה של המניה הבוקר, עמד על כ-10.23 שקל.
הדיבידנד יחולק ב-4 תשלומים רבעוניים בסך של כ-0.099 שקל למניה בממוצע בכל רבעון, החל מהרבעון השני לשנת 2022 (בגין הרבעון הראשון לשנת 2022), בסמוך לאחר חתימת ופרסום הדוחות הרבעוניים או השנתיים של החברה. יודגש כי, אין לראות בהחלטה הנ"ל התחייבות של החברה לבצע חלוקת דיבידנד כאמור, וזו תישקל בכל פעם, בנפרד, על ידי דירקטוריון החברה.
השבוע דיווחה אספן גם על הסכם שחתמה חברת בת שלה למכירת מקרקעין בחדרה. העסקה תניב לאספן תזרים חופשי בסך של כ-59 מיליון שקל ורווח לפני מס של כ-13 מיליון שקל.

כמו כן, דיווחה אספן, כי חברת הבת פאי סיאם, המרכזת את פעילות אספן בתחום המלונאות, הגישה טיוטת תשקיף להנפקת איגרות חוב בבורסה בתל-אביב, וכי בכוונת החברה לפעול גם לגיוסי הון.
אספן גרופ, הינה חברה הפועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים משרדים, שירותים, מסחר, מבני תעשייה ולוגיסטיקה בעיקר בישראל ובהולנד. החברה פועלת מעת לעת, בהתאם להזדמנויות עסקיות בשוק הנדל"ן גם למימוש מבנים וקרקעות בתחום הנדל"ן. לאחרונה, הגדילה החברה את פעילותה בתחום המלונאות בישראל באמצעות חברת פאי סיאם. יו"ר החברה הוא מר גיא פרג. מנכ"לית החברה היא הגב' צופית הראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il