TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת גבאי חתמה על עסקת קומבינציה בחיפה בשטח של כ- 22.5 דונם


אלי גבאי מבעלי קבוצת גבאי צילום יחצ
החברה תקדם תב"ע חדשה להקמת פרויקט שיכלול 300 יח"ד וכ-700 מ"ר שטחי מסחר, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט מוערך בכ-450 מיליון שקל ועלות הקמתו בכ-400 מיליון שקל
קבוצת גבאי חתמה על עסקת קומבינציה, במסגרתה תרכוש חברת הבת, גבאי מניבים, 50% ממתחם מקרקעין בשטח כולל של 22,306 מ"ר, הממוקם בשכונת מורדות לינקולן בחיפה. ההסכם מותנה באישורה של תב"ע חדשה, על פיה יפעלו גבאי ושותפה להקמת פרויקט שיכלול כ- 300 יח"ד וכ- 700 מ"ר שטחי מסחר.
על פי הערכת גבאי, היקף ההכנסות בפרויקט יעמוד על כ- 450 מיליון שקל (ללא מע"מ), והיקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-400 מיליון שקל (ללא מע"מ). השלמת העיסקה מותנית בקבלת מספר אישורים, כפי שסוכם בין הצדדים, לרבות קבלת אישור הוועדה המקומית להיתר בנייה. לאחר קבלת האישור, ייקבע גם שיעור הקומבינציה על פי הערכת שמאי חיצוני. בנוסף, סוכם כי לגבאי תינתן אופציה לרכוש את יתרת הזכויות במקרקעין מידי בעליה, וזאת תוך 30 יום ממועד החתימה על ההסכם הסופי בין הצדדים.
במסגרת ההסכם, התחייבה גבאי להעמיד לבעל הקרקע הלוואה בסך של 40 מיליון שקל עבור פירעון תשלומים החלים עליו בגין הקרקע ולהגדיל את היקף ההלוואה בתוך 18 חודשים עד לסך של 48 מיליון שקל.
עורכי הדין שייצגו את גבאי מניבים בעסקה הם שמואל לכנר ואלירן לנדסמן ממשרד נשיץ ברנדס אמיר. את המוכר ייצג עו"ד הדר טל ממשרד ש פרידמן.
אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי: "אנחנו פותחים את 2022 עם עסקת קומבינציה במיקום מצויין בחיפה. זוהי עיסקה מול בעלי קרקע פרטי, המבטאת את יכולתה של קבוצת גבאי לאתר הזדמנויות עסקיות ייחודיות, הודות לנגישות והכרות מעמיקה עם השוק. מדובר מבחינתנו בעסקה שתתרום לגידול בהיקפי פעילות החברה, וזוהי לנו למעשה דריסת רגל ראשונה בחיפה כשאנחנו תרים אחר עסקאות נוספות באזור. עיריית חיפה מקדמת מאד את תכנית מורדות לינקולן, במסגרתה יבנו כ- 2,000 דירות, ואנו נהיה חלק מתכנית חשובה זו".
קבוצת גבאי נוסדה על ידי מר שמשון גבאי בסוף שנות השמונים, והינה מחברות הבנייה הוותיקות והמובילות בענף הנדל"ן בארץ. הקבוצה בנתה עד היום 4,500 יחידות דיור בכל רחבי הארץ, וכיום לקבוצה יש כ-1,200 יחידות דיור בביצוע המתחלקות בין 14 פרויקטים, הפרושים לאורכה של ישראל. עשרות פרויקטים, הכוללים כ-7,300 יחידות דיור, נמצאים בשלבי תכנון מתקדמים בשדרות, תל אביב, רמת גן, הוד השרון, מודיעין, אשקלון, ראש העין ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il