TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אסיפת גו. די. אם. אישרה את המיזוג עם מיה דיינמיקס:

החברה המפתחת כלי רכב זעירים על 4 גלגלים בדרך לבורסה
המיזוג יתבצע בדרך של החלפת מניות; בעלי מניות מיה דיינמיקס יוכלו להגדיל את חלקם מ-65% ל-75% במניות גו.די.אם., כפוף לעמידה באבני דרך המבוססות על ביצועי מכירות; החברה תפעל לגיוס הון על מנת לעמוד בתנאים להשלמת העסקה ועל-מנת לאפשר בעתיד חזרה לרשימה הראשית בבורסה; יניב חברון נותר מנכ"ל החברה ראובן קפלן צפוי להצטרף לדירקטוריון החברה הממוזגת; צפי למכירת אלפי יחידות MIA4 (קורקינטים) כבר בשנת 2022
חברת גו.די.אם. מדווחת כי באסיפה הכללית המיוחדת שהתכנסה ביום א' (26/12) התקבלה ההחלטה על מיזוגה של החברה עם חברת מיה דיינמיקס, בדרך של החלפת מניות. האסיפה אישרה את המיזוג על מכלול תנאי העסקה והעסקאות וההתקשרויות הנלוות לה. השלמת העסקה כפופה לעמידה במספר תנאים מתלים.
לאחר אישור המיזוג באסיפה ועם השלמת תנאי העסקה תצטרף מיה דיינמיקס לבורסה בת"א, בדרך של מיזוג עם חברת המעטפת גו.די.אם. חברת המיקרו-מוביליות מיה דינמיקס הינה חברה בבעלות פרטית, שעוסקת במחקר ופיתוח של טכנולוגיה של כלי תחבורה חשמליים זעירים, המשלבים את יתרונות הגודל והדינמיות של כלי תחבורה דו גלגליים, לצד היתרונות המצויים בכלי רכב בעלי 4 גלגלים.
לכלי הרכב החדשניים שמפתחת מיה דיינמיקס: קורקינטים, אופנועים ובעתיד גם רכבים דו-מושביים זעירים, כולם חשמליים ובעלי 4 גלגלים, ישנם יתרונות משמעותיים של בטיחות ונגישות לרוכבים מתחילים ומנוסים כאחד, ובהם שיפור האחיזה בקרקע/ כביש במגוון תנאי שטח כגון שטח רטוב, חולי, אבנים ושטח אתגרי, זאת באמצעות מערכת הטייה (Tilt) המאפשרת מהלך מתלה משופר. המערכת שפיתחה החברה מתמודדת עם שיפועי צד תוך שמירה על בסיס הרכב במצב מאוזן), עם שיכוך ההשפעה של המהמורות בדרך יעילה יותר המסייעת לרוכב בשמירה על יציבות, גם בעת בלימה, תוך חלוקת עומסים טובה יותר.
מיה דיינמיקס שואפת להיות שחקן משמעותי בתחום המיקרו מוביליטי ולהוביל הגדרת סגמנט חדש של כלי תחבורה חשמליים זעירים בעלי סטנדרט חדש של בטיחות ויעילות לצד חווית רכיבה מהנה ומרגשת, מתוך כוונה להפוך את מיה דיינמיקס למותג מוביל בקידום מציאות ירוקה משולבת עם חווית רכיבה בטוחה יותר ומרגשת בעולם הסמארט מוביליטי. כלי רכב המציג סטנדרט חדש של בטיחות ויעילות. בכוונת החברה להפיץ בארץ ועולם את קולקציית כלי התחבורה החשמליים והזעירים הנושאים את טביעת האצבע הייחודית של מיה, הקורקינט Mia Four, האופנוע Mia M. והרכב הדו מושבי Mia UR. להם יש יכולות של כלי רכב זעיר דו גלגלי יחד עם בטיחות ויציבות של כלי רכב ארבעה גלגלי.
שוקי היעד של פיתוח הטכנולוגיה של מיה דיינמיקס בישראל ובעולם הם מגוונים ועשויים לכלול, בין היתר, ניוד פרטי ושיתופי בעיר, ענפי ה-Security & military, חקלאות, לוגיסטיקה, שילוח עירוני, תיירות ועוד. מיה דיינימיקס צופה ייצור סדרתי של הקורקנטים שלה כבר ברבעון השני של השנה וזאת על בסיס התקשרות עם יצרן סיני מוביל כבר בחודש ספטמבר 2021. צפי למכירת אלפי יחידות MIA4 (קורקינט) ולהכנסות כבר בשנה הראשונה למיזוג.
תנאי הסכם המיזוג
על פי תנאי ההסכם בין החברות, שאושר באסיפה הכללית המיוחדת של גו.די.אם, במועד השלמת עסקת המיזוג בעלי המניות של מיה דיינמיקס יעבירו את החזקותיהם במניות מיה, המהוות 75% מהון המניות המונפק והנפרע של מיה (בדילול מלא), כנגד ובתמורה להקצאה של 1 מניות רגילות של גו.די.אם לבעלי המניות של מיה, שתהוונה לאחר הקצאתן 65% מהון המניות המונפק והנפרע של גו.די.אם (בדילול מלא).
עוד אישרה האסיפה כי בנוסף לתמורה בדרך של הקצאת 65% ממניות גו. די. אם., יוקצו לבעלי המניות של מיה דיינמיקס זכויות להקצאת מניות נוספות של גו.די.אם. זאת, ללא תמורה נוספת, בכפוף לעמידה באבני הדרך הבאות: 1.מכירות של 500 יחידות MIA FOUR במיליון דולר ויותר תוך 18 חודשים ממועד השלמת העסקה, גו. די.אם. תקצה לבעלי המניות של מיה עוד 5% מהון המניות של גו.די.אם. 2. אם עד סוף שנת 2026 ההכנסות המצטברות של מיה יעמדו על 5 מיליון דולר, או לחלופין, תעמוד מיה ביעד מכירות של 50 אופנועים MiaM, גו.די.אם. תקצה לבעלי מניות מיה מניות נוספות שמהוות 5% נוספים מהון המניות של גו. די.אם. כך שחלקם של בעלי מניות מיה בגו. די.אם יעלה בסה"כ ל-75% מהון המניות בחברה.
בנוסף, על פי הסכם שנחתם בין הצדדים ביוני 2021 נקבע כי ערב השלמת העסקה, יעניקו בעלי המניות של מיה לגו.די.אם אופציה לרכישת כל הון המניות המונפק של מיה שבעלותם ואשר לא עבר במסגרת השלמת העסקה (לא פחות מ-22% ועד 25% מהון המניות של מיה), במחיר מימוש של עד 50 מיליון דולר (שווי של 200 מיליון דולר למיה). כך שאם תמומש האופציה על ידי גו.די.אם היא תחזיק בין 97% ל-100% מהונה המונפק של מיה. האופציה לגו. די. אם. תהא ניתנת למימוש על ידה במשך 15 חודשים ממועד השלמת העסקה ותפקע בתום התקופה.
על פי ההסכם, אחד התנאים המתלים להשלמת העסקה הינו מינויים של ראובן קפלן, מי שהיה מנכ"ל פסגות ושל גיא אליהו כדירקטורים בחברה, החלטה שתובא לאישור אסיפת גו.די.אם טרם מועד השלמת עסקת המיזוג, שנקבע לסוף פברואר 2022.
יניב חברון, ימשיך לכהן כמנכ"ל גו.די.אם. איציק קלדרון, מייסד ומנכ"ל מיה דיינמיקס, ימונה כסמנכ"ל טכנולוגיות.
תנאי מתלה נוסף להשלמת העסקה הוא שערב השלמת העסקה הונה העצמי וכן יתרת המזומנים בקופתה של גו די אם יהיו בסך השווה או עולה על 8 מיליון ₪ ומיה תהיה בעלת הון עצמי בסך השווה או עולה על 8 מיליון ש"ח.
על מנת לעמוד בתנאי להשלמת העסקה הנוגעים ליתרת המזומנים בקופתה ולהונה העצמי של גו.די.אם וכן על מנת לאפשר בעתיד את חזרת המסחר במניות גו. די.אם הנסחרות ברשימת השימור למסחר ברשימה הראשית בבורסה, בכוונת הנהלת גו.די. אם לפעול על פי תשקיף, לגיוס הון בדרך של הנפקה פרטית למשקיעים מסווגים, או בדרך של הנפקת זכויות לבעלי המניות של החברה.
מניות גו.די.אם יימחקו מהמסחר במידה והחברה לא תצליח לצאת מרשימת השימור ולשוב להיסחר ברשימה הראשית בבורסה עד אמצע שנת 2022. בדוחות הכספיים של מיה דיינמיקס שפורסמו במסגרת זימון האסיפה של גו.די.אם כאמור, כלולה הערת "עסק חי".
מטרות מיה דיינמיקס לשנים הקרובות הינן בין היתר: חשיפה בינלאומית של הקורקינט החשמלי בעל 4 הגלגלים, Mia4 , מכירה מוקדמת, יצור והפצה ללקוחות במהלך 2022, לאחר מכן גם MiaM, האופנוע החשמלי בעל 4 הגלגלים יגיע לשוק והרכב הדו מושבי MiaUR יתקדם.
הערכות של שוק של כחצי טריליון דולר ב-2030
סקירת שוק הרכבים החשמליים: על פי סקר מקינזי (ינואר 2019) בין השנים 2018-2015 הושקעו למעלה מ-5.7 מיליארד דולר בחברות סטארט-אפ העוסקות במיקרו-מוביליטי. על פי מודל חיזוי לשנת 2030 גודל השוק הפוטנציאלי של שוק המיקרו-מוביליות השיתופי העולמי צפוי לצמוח להיקף של כחצי טריליון דולר. בישראל לפי יעדי משרד האנרגיה, שקבע את 2030 כשנת יעד בה כל הרכבים הפרטיים שימכרו בארץ יהיו בעלי הנעה חשמלית, ב-2022 כ-5% מסך מכירות הרכב יהיו בהנעה חשמלית, ב-2025 צפי לעלייה ל-23%, ב-2028 ל-61%.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il