TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רד האט מכריזה על שיתוף פעולה עם המכללה האקדמית תל חי


אייל אדרי. קרדיט צילום דרור אדרי
במסגרת שיתוף הפעולה, רד האט תקיים פעילויות העשרה בנושאי קוד פתוח לסטודנטים ותעודד סטודנטים ובוגרים מצטיינים להצטרף אליה. כמו כן, המכללה תקצה משרדים עבור עובדי החברה בצפון כדי לאפשר לסטודנטים גישה מעשית לעולם הקוד הפתוח
רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, מכריזה על שיתוף פעולה עם המכללה האקדמית תל חי, הממוקמת באצבע הגליל שבצפון. מטרת שיתוף הפעולה היא חיזוק הקשרים בין רד האט והסטודנטים למדעי המחשב במכללת תל חי, לצד חשיפה לתכנים מעולם העבודה הפרקטי בקוד פתוח, חיבור בין תיאוריה ופרקטיקה והענקת נגישות מעשית לעולם הפיתוח של קוד פתוח.
במסגרת שיתוף הפעולה ובמטרה לחבר סטודנטים לדרך העבודה ברד האט, עובדי רד האט המתגוררים בצפון הארץ יוכלו להיפגש ולעבוד בחלל עבודה משותף שתקצה להם המכללה, שם יפגשו עם סטודנטים מהמכללה ויאפשרו להם להכיר, לחוות וללמוד על קוד פתוח. כמו כן, בשנה הקרובה רד האט תציע הרצאות העשרה בקורסים נבחרים במדעי המחשב להעמקת הידע בנושא הקוד הפתוח ולהעשרת ארגז הכלים של הסטודנטים עם ידע מעשי בתחום.
רד האט מעודדת את הסטודנטים במכללת תל חי – וסטודנטים בכל רחבי הארץ – להגיש מועמדות למגוון המשרות הפתוחות בחברה. רד האט פועלת במודל עבודה היברידי גמיש ונוח ומגייסת לשורותיה עובדים מכל אזורי הארץ.
ב-4 בינואר 2022 יתקיים בחוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל חי אירוע הפנינג מיוחד לציון ההשקה הרשמית של שיתוף הפעולה, בו ישתתפו נציגים מחברת רד האט בישראל, נציגים ממכללת תל חי וסטודנטים מהמחלקה למדעי המחשב. במסגרת ההפנינג, הסטודנטים למדעי המחשב יקבלו הצצה לפעילות של חברת רד האט בעולם ובישראל, תרבות העבודה הייחודית והיכרות עם מוצרי הדגל של החברה. בנוסף, רד האט תקיים הרצאה ייחודית, בה יתמקדו בעולם הקוד הפתוח ועולם הפיתוח ברד האט.
פרופ' עפר שיר, ראש החוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-חי אמר כי, "אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה עם חברת רד האט, אשר יאפשר לסטודנטים שלנו לרכוש ידע מעשי ומיומנויות חשובות עם כניסתם לעולם ההיי-טק. מניסיון עשיר שיש לנו עם חברות היי-טק נוספות באזור, אין לי ספק כי שני הצדדים ייצאו נשכרים מן החיבור הזה: לסטודנטים יינתן יתרון משמעותי בהכשרה מעשית עם סיום התואר, אך במקביל גם רד האט, כמו חברות היי-טק אחרות בגליל העליון, תיהנה מהכישרון האדיר של הסטודנטים והבוגרים של תל חי. אני מוקיר את המהלך מכמה כיוונים משלימים – בתפקידי כראש החוג, זוהי הזדמנות אדירה לסטודנטים שלנו לצמוח ולהתפתח עם רד האט; כמדען מחשב יש בי הערכה רבה לענקית הקוד הפתוח על תרומתה לעולם התכנות ולמשפחת יוניקס המורחבת; וכאיש המקום, אני רואה במהלך הנוכחי יצירת מנוע צמיחה נוסף לאזור המיוחד שלנו, שעשוי, בין השאר, גם לתרום להישארותם של הבוגרים שלנו באופן קבע בגליל העליון".
מיקי קנת, מנהלת מרכז הפיתוח של רד האט ישראל, אמרה כי, "התרבות של רד האט היא מיוחדת במינה והיא הכוח המניע של החברה, הקוד הפתוח מהווה את הבסיס לכך והוא יצר את האופי המיוחד של החברה. ברד האט עובדים אנשים מכל העולם ואנחנו מאמינים בשוויון, בפתיחות וכבוד הדדי. אנחנו משקיעים הרבה בפיתוח העובדים שלנו, כמו גם בחינוך טכנולוגי וחינוך בכלל. רד האט מפעילה תוכניות לסטודנטים בכל העולם על מנת לקדם, לחזק ולפתח את מודל הקוד הפתוח".
אייל אדרי, מנהל בכיר, מוביל קבוצת פיתוח ואוטומציה ברד האט ישראל, אמר כי, "שיתוף הפעולה עם מכללת תל חי נולד בעקבות מספר גיוסים מוצלחים של בוגרי המכללה לעבודה ברד האט וביוזמתו של שי וטרסקו, בוגר המכללה המועסק בחברה. במסגרת שיתוף הפעולה, המכללה תספק לעובדי רד האט מרחב עבודה משותף, שיאפשר לסטודנטים מהמחלקה למדעי המחשב להיפגש עם העובדים ולקבל מידע נוסף לגבי העבודה בחברה ועולם הקוד הפתוח בכלל. כמו כן, ייערכו מגוון הרצאות והדרכות בנושאים הרלוונטיים לסטודנטים, אשר יספקו להם כלים פרקטיים להמשך הדרך ולפיתוח קריירה בתחום. אנחנו ברד האט שואפים לשפר ולחזק כל העת את הקשרים שלנו עם מוסדות אקדמאיים וכך גם לגבי המכללה האקדמית תל חי".

אודות רד האט (Red Hat)
רד האט הינה החברה המובילה בעולם למתן פתרונות תוכנה מבוססי קוד פתוח לארגוני Enterprise. רד האט מבוססת על כוחה של קהילת הקוד הפתוח בפיתוח ואספקת טכנולוגיות Linux, ענן, קונטיינרים ו-Kubernetes אמינות ובעלות ביצועים גבוהים. החברה מסייעת ללקוחות לשלב בין יישומי IT חדשים וקיימים, לפתח יישומים מוטי-ענן (cloud-native), לבצע סטנדרטיזציה של מערכת ההפעלה, יחד עם אוטומציה, אבטחה וניהול של סביבות מורכבות. שירותי התמיכה, ההדרכה והייעוץ של רד האט זכו להכרה ופרסים בתעשייה והופכים אותה לשותפה ויועצת מוערכת עבור חברות רבות ברשימת ה-Fortune 500. משרדי החברה בישראל מונים מעל ל-400 עובדים, מרביתם מהנדסים מהשורה הראשונה בישראל, אשר עובדים על פיתוח הפתרונות הטכנולוגיים של רד האט בתחום תשתיות הענן. הסניף הישראלי כולל גם את צוות המכירות והשירות של אזור ישראל, יוון וקפריסין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il