TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פלסאנמור חתמה על הסכם עם שירותי בריאות כללית


אלעזר זוננשיין מנכל פלסאנמור צלם אביב חופי
למכירות של מוצר אולטרסאונד המיועד לבדיקה עצמית של גודל הזקיקים אצל נשים הנמצאות בתהליך הפריה חוץ-גופית (IVF) ובתהליכי שימור פריון
כללית תרכוש מהחברה אלפי יחידות של המוצר בהזמנה שנתית מינימלית, למשך 4 שנים, ובהיקף כולל של כ-11 מיליון דולר

לפלסאנמור הסכם נוסף עם כללית, בהיקף של כ-6 מיליון דולר, להזמנות מוצר הדגל שלה לבדיקות אולטראסונד ביתיות מרחוק עבור נשים בהריון

ד"ר אלעזר זוננשיין, מנכ"ל פלסאנמור: "אנו מברכים על הסכם משמעותי נוסף לחברה, אשר צפוי לתרום רבות ללקוחות שירותי בריאות כללית. ההסכם מביא עימו בשורה משמעותית למטופלות רבות, העוברות את תלאות הדרך של טיפולי פוריות ושימור. אנו בטוחים שההתמחות הייחודית של החברה במכשירי אולטרסאונד תבוא לידי ביטוי במהפכת הטיפול הביתי שעוברת על העולם. אנו ממשיכים עם קידום התוכניות העסקיות שלנו, הרחבת המכירות ועם ניסויים שונים ליישומים נוספים בפיתוח החברה. הפיתוחים של פלסאנמור הם נדבך מובהק בציפייה עולמית להתרחבותו של הטיפול הביתי, כחלק מהמתודולוגיה הנפוצה בטיפול רפואי בארץ ובעולם. ככל שהחברה, מוצריה ופיתוחיה יצמחו כך נמשיך להביא ערך מוסף לציבור ולמשקיעים".

חברת פלסאנמור ממשיכה להתקדם בהרחבת פעילותה עם הסכמי רכישה למוצריה. החברה מעדכנת היום על התקשרות בהסכם לרכישת מוצר אולטרסאונד הזקיקים הביתי של החברה עם שירותי בריאות כללית, בהמשך למשא ומתן עליו דיווחה החברה בחודש אוקטובר.
שירותי בריאות כללית תרכוש מפלסאנמור אלפי יחידות של המוצר, כהזמנה שנתית מינימלית, למשך 4 שנים, ובהיקף כולל של כ-11 מיליון דולר ארה"ב. מדובר במוצר הזקיקים שפיתחה החברה, Pulsenmore FC, המיועד לבדיקה עצמית של גודל הזקיקים אצל נשים הנמצאות בתהליך הפריה חוץ-גופית (IVF) ובתהליכי שימור פריון.
המוצר, Pulsenmore FC, יאפשר למטופלת של הכללית ביצוע של עד 50 סריקות, למדידת גודל הזקיקים בשחלות ועובי רקמת רירית הרחם. השימוש במוצר יהיה לתקופה של שנה מיום הפעלת המכשיר (אקטיבציה) על ידי המטופלת, או ביצוע 50 סריקות, לפי המוקדם מביניהם.
כפי שעולה מדיווחי עבר של פלסאנמור, הואיל והליך IVF כולל מספר לא מבוטל של סריקות אולטרסאונד (לעיתים על בסיס יומי), המעבר לסריקה ביתית באמצעות המוצר יחסוך למטופלות את הצורך בהגעה פיזית למרכזי בריאות האישה בבתי החולים לצורך ביצוע הסריקה ויאפשר להן לבצע סריקות ביתיות, במועד הנוח להן, באמצעותן יימדדו גודל הזקיקים בשתי השחלות ועובי רקמת רירית הרחם-מדידות הכרחיות לצורך קבלת החלטה בדבר המועד המתאים ביותר לשאיבת ביציות והפרייתן, כחלק מטיפול IVF . החברה מוסיפה כי המכשיר צפוי לאפשר ביצוע סריקות אף במועדים בהם מרכזי בריאות האישה בבתי החולים סגורים (לדוגמא, חגים ושבתות), וכך בעצם ליצור ערך משמעותי באבחון המועד המדויק לשאיבת הביציות.
המוצר מאפשר שני אופני מדידה: מדידה מקוונת (Online (בסיוע של טכנאי/רופא באמצעות התקשרות רפואית מרחוק ((TELEHEALTH או מדידה במצב לא מקוון (Offline) על ידי המטופלת כאשר סרטון המדידה מועלה ל“ענן“ והוא מפוענח על ידי הצוות הרפואי בהמשך.
לפי מיטב ידיעת החברה, בעולם מבוצעים כיום כ-2.5 מיליון מחזורי IVF בשנה, מתוכם כ-50 אלף מחזורי IVF מבוצעים בישראל. כאמור בתשקיף, החברה צופה כי פוטנציאל השוק של מכשיר הזקיקים הוא כ-60% מכלל הנשים שעוברות טיפולי IVF בעולם ובישראל.
יצוין כי ביצוע הסריקות בבית המטופלת תואם את הלך רוח התקופה ביחס לשמירה על ריחוק חברתי, תוך הפחתת כמות המטופלות בבתי החולים ובמרפאות המתמחות בטיפולי IVF .עוד יצוין כי בעבר מרפאות אלה בישראל נאלצו לסגור את שעריהן בשל הטלת סגרי הקורונה, מצב שהעמיד את המטופלות מול שוקת שבורה, שכן מדובר בתהליך מעקב ארוך ורגיש והחמצת מועד שאיבת הביציות עלול לגרום לעיכובים משמעותיים במהלך הטיפול. לפיכך החברה סבורה שהמוצר יסייע הן למטופלות והן לבתי החולים.
נזכיר כי לפני כחודשיים דיווחה פלסאנמור על קבלת אישור חטיבת טכנולוגיות רפואיות, מידע ומחקר באגף ציוד רפואי במשרד הבריאות ("אמ"ר") לשיווק המוצר. כמו כן, החברה מפתחת מוצרי אולטרסאונד נוספים לניטור מצבם של חולים כרוניים במחלות לב וכליות.
יצוין כי הסכם זה מצטרף להסכם הקודם שנחתם בין פלסאנמור לשירותי בריאות כללית בנוגע לאספקת מכשיר האולטרסאונד הביתי של החברה המיועד לנשים בהריון, מכוחו בוצעו קרוב ל-15,000 סריקות על ידי מטופלות כללית, מביתן וללא צורך בהגעה פיזית למרכזי בריאות האישה ובתי החולים.
חברת פלסאנמור (Pulsenmore) הישראלית השלימה באמצע חודש יוני 2021 הנפקת המניות ראשונית בבורסה בתל-אביב. החברה גייסה במסגרת ההנפקה כ-137 מיליון שקל.
פלסאנמור הוקמה בשנת 2014 על ידי ד"ר אלעזר זוננשיין, המכהן כמנכ"ל החברה, וברשותה כיום אישורים לשיווק מוצר האולטרסאונד הביתי לנשים בהריון בשוק בישראל וכן אישור CE לשיווק באירופה. בנוסף, החברה הגישה בקשה לאישור המוצר למנהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA). בתפקיד יו"ר החברה מכהן מר יונתן אדרת, שכיהן בעבר כיו"ר חברת מזור רובוטיקה, שנמכרה לחברת מדטרוניק הבינלאומית. כמו כן, עם בעלי המניות בחברה ניתן למנות גם מספר רופאים גניקולוגים מובילים, ביניהם: הפרופסורים שלמה משיח, ישראל מייזנר, יעקב אשכנזי, וולף יוטיאן ואלפרד אבוחאמד.
פלסאנמור פיתחה טכנולוגיה ייחודית בתחום האולטרסאונד, הנחשבת לפורצת דרך. החברה מייצרת ומשווקת כיום מכשיר אולטרסאונד ביתי, המאפשר לנשים הרות לבצע סריקת אולטרסאונד ביתית שנשלחת לבדיקה על ידי רופא.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il