TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Beyon3D הישראלית תשלים את הקמתו של מפעלה הראשון בחיפה


Beyon3D
בשיתוף עם סימנט במהלך הרבעון הראשון של 2022
המפעל המשותף הינו הראשון בעולם להציג את מערכת הייצור המתקדמת שפתחה החברה, צפוי לבצע מכירות של תוצריו במהלך החציון השני של 2022
חברת Beyon3D הישראלית שהונפקה בשנת 2021 בתל אביב, מודיעה היום (א') כי תשלים את הקמת מפעל הייצור הראשון בישראל במהלך הרבעון הראשון לשנת 2022. המפעל, שנבנה בשיתוף עם חברת סימנט אי.אס, חברת בת של תעשיות מספנות ישראל בע"מ, יוחזק על-ידי תאגיד משותף לשתי החברות, כאשר Beyon3D תחזיק בשליש ממנו וסימנט בשני שליש. במסגרת ההסכם בין החברות, Beyon3D תחל בהיערכות לקראת פריסה בינלאומית של 25 מפעלים נוספים ברחבי העולם.
השלמת המפעל, חרף עיכוב באספקת החומרים והציוד שנבע ממשבר השינוע והלוגיסטיקה העולמי, מהווה למעשה את השלמת השלב הראשון בשיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות אשר נחתם בשנת 2019. המפעל הראשון המוקם בחיפה, ייצר מוצרי בטון עבור שימושים שונים בענף הבנייה באמצעות הטכנולוגיה פרי פיתוחה של Beyon3D המשלבת רובוטיקה תעשייתית, תוכנה, חומרה וחומרים ייעודיים. עם הקמתו של המפעל, צפוי התאגיד המשותף להשלים את תהליך ההפעלה וההרצה של הטכנולוגיה, כאשר הצפי לביצוע מכירות ראשונות של תוצרי המפעל הוא במהלך החציון השני של 2022.
הקמת המפעל הראשון בשיתוף עם סימנט, יאפשר לחברה לעמוד ביעדיה העסקיים ולייצר שיתופי פעולה אסטרטגיים נוספים עם שחקנים מובילים בארץ ובעולם, וכן יסייע בכניסה לאפיקי פעילות חדשים אליהם ניתן יהיה להתאים את הטכנולוגיה של החברה ומוצריה. המודל העסקי של Beyon3D מבוסס על שיתופי פעולה עם שחקנים מובילים בתעשייה העולמית להקמה והפעלה של מתקני ייצור טכנולוגיים לצרכים שונים.
איל הכט מנכ"ל סימנט: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם Beyon3D המציגה טכנולוגיה יחודית ומתקדמת לשכלול תהליכי הייצור בענף הבנייה. סימנט גאה להיות מהחברות הראשונות בתחום המקימות מפעל המבוסס כולו על טכנולוגיית ייצור מתקדמת לענף הבניה. בכוונתנו להעמיק את שיתוף הפעולה ולהאיץ את הקמתם של מפעלים נוספים כבר בחודשים הקרובים"
רן ברמן, מנכ"ל Beyon3D: "השלמת הקמתו של המפעל המשותף עם חברת סימנט, הינו פרוייקט הדגל של Beyon3D. פרוייקט זה ממחיש למעשה את הצלחת המודל העסקי של החברה, על-ידי הקמת מפעלים בשיתופי פעולה אסטרטגיים, אנו נותנים את האפשרות לשחקנים מרכזיים בשוק הנדל"ן לרתום את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק לטובת ייצור מוצרי בטון עבור שימושים שונים בענף הבנייה, אנו מודים לשותפינו בסימנט על האמון הרב בחברה ובטכנולוגיה ש Beyon3Dמפתחת".
Beyon3D הינה חברת טכנולוגיות בנייה רב-תחומית אשר נוסדה בישראל בשנת 2011. החברה פיתחה מערכת ייצור דיגיטלית חדשנית, המציעה פתרון הוליסטי לייצור מגוון רחב של מוצרי בנייה מבטון. תהליך הייצור המהפכני של Beyon3D משלב סביבת ייצור מבוקרת ומתקדמת הכוללת רובוטיקה תעשייתית, תוכנה וחומרים ייעודיים. המערכת הופכת את תהליך היצור ליעיל מאוד ומספקת מוצרים באיכות גבוהה, בדיוק רב ומעל הכל במחירים תחרותיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il