TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ברן בדרך לעוד עסקת ענק באפריקה


ברן
ברן חתמה על מזכר הבנות להקמת פרוייקט תשתיות בהיקף של 1.4 מילארד שקל באפריקה
ברן תהיה אחראית לביצוע פרויקט תשתיות בתחומי המים והפיתוח החקלאי הכוללים בין היתר, תכנון וביצוע של בניית סכר לאיגום מים, הכנת מאגר מים בקיבולת העולה על מיליארד קוב מים, ובנוסף הכשרת שטחים חקלאים בהיקף העולה על כ- 250 אלף דונם.

לדברי איציק פרנק מנכ״ל קבוצת ברן: "בהמשך ליישום האסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה הממוקדת בפיתוח פרויקטי מים וחקלאות תוך ארגון חבילות מימון, ברן מצליחה למנף את היכולות שלה לעוד תחילתו של פיתוח מגה פרוייקט ענק באפריקה.

כפי שאמרנו בעבר אנחנו מתכוונים להמשיך ולחזק את אחיזתנו ביבשת אפריקה המהווה עבורינו פוטנציאל רב, ובתחום המים בפרט.

חתימה זו מצטרפת לעוד כמה פרויקטים עליהם הכרזנו בעבר וממחישה את המון הלקוחות והמדינות בעשייתה ויכולותיה של קבוצת ברן.

ברן צוברת מוניטין ואמון ברחבי יבשת אפריקה כחברה מובילה אשר יודעת ליישם מגה פרויקטים בתחומי המים והתשתיות תוך בנייה והתאמה של הפרויקט לכל מדינה ומדינה בהיבטים של מימון, יישום וביצוע."


"כחברה ישראלית וגלובלית אנו גאים לקחת חלק משמעותי בקידום יבשת אפריקה בתחומי המים והמזון ולהביא את הבשורה למדינות רבות.״


תל אביב, 16 לדצמבר 2021 - (ת״א: ברן) קבוצת ברן, שמחה לעדכן כי חברת הבת ברן אינטרנשיונל, אשר בבעלות מלאה של הקבוצה חתמה אתמול על מזכר הבנות עם רשות ממשלתית באחת ממדינות אפריקה.

על פי מזכר ההבנות שנחתם, ברן תהיה אחראית לביצוע פרויקט תשתיות בתחומי המים והפיתוח החקלאי הכוללים בין היתר, תכנון וביצוע של בניית סכר לאיגום מים, הכנת מאגר מים בקיבולת העולה על מיליארד קוב מים, ובנוסף הכשרת שטחים חקלאים בהיקף העולה על כ- 250 אלף דונם.

חברת ברן אינטרנשיונל והגוף הממשלתי האחראי לעסקה, סיכמו על שיתוף פעולה על בסיס בלעדיות למשך כ- 12 חודשים ממועד חתימת מזכר ההבנות, ניתן יהיה להאריך את תוקף ההסכם פעם אחת.

על פי הערכות החברה, ההיקף המשוער של העסקה היא כ-400 מיליון יורו לתקופה של כ-36 חודשים, כאשר הפרויקט הוא בתחום תשתיות המים והחקלאות ועל חברת ברן אינטרנשיונל מוטל גם תכנון הפרוייקט וגם הביצוע.

ביצוע הפרוייקט כפוף לחתימת הסכמים מפורטים בין הרשות הממשלתית באפריקה לבין ברן אינטרנשיונל מקבוצת ברן ולסגירת חבילות המימון לפרויקט.

אודות קבוצת ברן:
קבוצת ברן הינה חברת הנדסה בינלאומית המעניקה פתרונות הנדסה לניהול ותכנון של תשתיות מבנים, תעשיה וטכנולוגיה הפועלת בישראל ובחו"ל. פעילות הליבה של הקבוצה הינם ניהול, תכנון והקמה של פרויקטים מורכבים בתחומי התשתית, בנייה ותעשיה משולבי מערכות, אנרגיה, חקלאות ומים, בארץ ובחו"ל. הקבוצה מציעה שירותי פרויקט משולבים מלאים, החל מבדיקת התכנות, תכנון ראשוני-קונספטואלי, תכנון מפורט, שירותי רכש, ניהול פרויקט ופיקוח על ביצועו, אירגון חבילות המימון, וכלה בביצוע מלא של פרויקטים קבוצת ברן הינה בעלת שליטה בחברות בנות וקשורות הפועלות בארץ ובחו"ל ואחראית עד היום על ביצוע של אלפי פרויקטים בארץ ובעולם קטנים וגדולים, מורכבים ופשוטים,עבור מאות לקוחות מרוצים במגוון רחב של ענפים. החברה מעסיקה כ-800 עובדים, כולל עובדי החברות בחו"ל.


פעילות הקבוצה מחולקת לשני מגזרים: ברן ישראל; וברן אינטרנשיונל .

ברן ישראל הינה הגוף המוביל בישראל בתחומה ומתמחה בניהול, תכנון וביצוע פרויקטים בישראל בתעשיה התהליכית, בתחומי הבינוי והתשתיות האזרחיות והטלקום הכוללים, בין היתר, את ענפי הכימיה, ביוטכנולוגיה, מזון, טיפול במים, אקולוגיה ואנרגיה מתחדשת, כבישים, מסילות ברזל ומבנים ציבוריים, וכן בתחום תשתיות תקשורת קווית וסלולארית.
ברן אינטרנשיונל מבצעת עבודות ופרויקטים בתחום תשתיות התקשורת הקווית והסלולרית, תעשיה כבדה, תחומי האנרגיה, מים וחקלאות, ותשתיות אזרחיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il