TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בונו סולן U2 משתתף בהשקעה של 170 מיליון דולר למיחזור האשפה של תושבי ישראל‎‎


קרדיט: UBQ.
UBQ Materials גייסה 170 מיליון דולר להפיכת אשפה ביתית לתחליף פלסטיק ידידותי לסביבה. בין המשקיעים: בונו סולן להקת U2
חברת UBQ Materials שפיתחה טכנולוגיה יחודית להפיכת פסולת ביתית לתחליף פלסטיק השלימה גיוס של 170 מיליון דולר בהובלת TPG Rise, זרוע ההשקעות בטכנולוגיות אקלים מתקדמות של קרן TPG ובהשתתפות Battery Ventures ו- M&G’s Catalyst הבריטית.

UBQ Materials קולטת פסולת ביתית מעורבת שחלקה לא ניתן למיחזור בדרכים קונבנציונליים, כולל שאריות מזון, פלסטיקים מעורבים, קרטון, נייר ואף חיתולים מלוכלכים והופכת אותה ל-UBQ, חומר תרמו-פלסטי ידידותי לסביבה. התוצר הסופי, המוגן בפטנט עולמי, משמש לייצור מוצרי פלסטיק רבים בתחום הלוגיסטיקה, בניה, תעשיית הרכב, קמעונאות ואף הדפסות תלת מימד.

בין לקוחותיה של UBQ נמנים חברות ענק עולמיות כמו Mainetti, Mercedes Benz ו-Arcos Dorados הזכיינית הגדולה בעולם של מסעדות מקדונלדס ברחבי אמריקה הלטינית, כתר פלסטיק וכרמל אולפינים מקבוצת בזן.

UBQ מציעה פתרון לכ-2 מיליארד טון של אשפה ביתית שאינה ממוחזרת כיום ומגיעה למטמנות או מושלכת ללא פיקוח למרחבי טבע כולל נהרות ואוקיינוסים. אשפה זו היא הגורם השלישי לפליטת מתאן מפעילות אנושית. כל טון שמייצרת החברה חוסך עד 12 טון של פליטת CO₂ לאורך 20 שנה, ולכן המוצר הוא בעל טביעת רגל פחמנית שלילית. UBQ נחשב לחומר התרמו פלטי הירוק בעולם.

כספי ההשקעה יאפשרו ל-UBQ להרחיב את הפריסה הבינלאומית ולעמוד בביקוש הגובר לחומרים אקולוגיים בר קיימא. החברה נמצאת בשלבי הקמת מפעל חדש בהולנד שצפוי להתחיל לפעול בעוד כשנה. אתר היצור הנוכחי בקיבוץ צאלים ימשיך את פעילותו המסחרית וירחיב את המחקר והפיתוח של חומרים מתקדמים חדשים.

סטיב אליס, מנהל שותף ב- TPG Rise Funds: "הטכנולוגיה של UBQ היא חסכנית באנרגיה, אינה משתמשת במים, אינה מייצרת שפכים וממירה פסולת עירונית לחומר פלסטי למגוון יישומים תעשייתיים וצרכניים. אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם ההנהלה כדי להרחיב את הפעילות העולמית."

אלברט דואר, יו"ר ומנכ"ל משותף ב-UBQ: "ההשקעה מגיעה בעיתוי נכון על רקע החלטות ועידת האקלים של האו"ם בגלזגו לצמצם את פליטות הפחמן בתוך מספר שנים. המוצר שלנו יכול לאפשר לממשלות וחברות לעמוד באמות המידה שנקבעו ובהשגת ייעדי הפיתוח הבר-קיימא שלהם."

"עבורנו האשפה היא לא סוף הדרך של המוצרים, אלא רק ההתחלה", אמר ג'ק (טאטו) ביג'יו, מייסד שותף ומנכ"ל משותף של UBQ. "סבב הגיוס מאפשר לנו להרחיב את היכולת שלנו להגיע ללקוחות נוספים ומקרב אותנו לחזון של יצירת כלכלה מעגלית מתפקדת עם אימפקט אקלימי משמעותי."

את החברה יצגו וליוו לכל אורך תהליך העסקה, עורכי הדין אדריאן דניאלס, יובל שלהבת, איתמר כהן ודנה קליימן ממשרד יגאל ארנון ושות. J.P. Morganשימש כבנק השקעות ל-UBQ בעסקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il